Voi apua, mä joudun itse tekemään 40 hengen täytekakun ristiäisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oisko vinkkejä? En todellakaan oo mikään leipoja.
En löydä mitään sopivaa kakkukuvaakaan mistään. :(
Ja siis 2 kakkua suunnittelin tekeväni, suorakaiteen muotoisia n. 25x35cm.
Tai sitten pyöreitä halk.25cm 3kpl.
Mistä mä voisin löytää sopivanlaisia kuvia? Poikavauva kysessä.

Tee yksi iso. Osta säädettävä neliö/pyöreä reunavuoka (ei kalliita ja ovat todella monikäyttöisiä), tai paista kolme kääretorttupohjaa. Niihin täytteet väliin, iso satsi moussea vaikka. Itse teen n 5l moussen, kahteen väliin riittää, ja vaikka valmis blåband suklaamousse yhteen väliin. On helppoa ja hyvää.

Tuosta omasta vauvakuvasta saa ihanan ja helpon päällisen, ei peitä koko kakun pintaa mutta se ei haittaa kun laittaa nätit pursotukset ympärille. Sitten vielä vähän ruusuja koristeeksi :)

Olen muutaman ison kakun tehnyt lahjaksi/ omiin juhliin, on kivemman näköinen ja helpompi mielestäni kuin monta pientä.

luulen, että tuolle ihmismäärälle riittää uunipellin kokoinen kakku.

Teet neljä kääretorttupohjaa ja kokoat niistä kaku!
On yhtenäisempää, kun on yksi kakku ja siinä kaunis kakkukuva..
Onnistut kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:
Onnistut kyllä!

Miten yhtenäisyys kärsii jos kylmässä on odottamassa seuraava kakku/kakut? Tuskin ap meinasi kahta tai kolmea erilaista kakkua laittaa kerralla pöytään...?

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:
Onnistut kyllä!

Miten yhtenäisyys kärsii jos kylmässä on odottamassa seuraava kakku/kakut? Tuskin ap meinasi kahta tai kolmea erilaista kakkua laittaa kerralla pöytään...?

no ainakin yksi stressitekijä sitten vähemmän, kun ei tarvi hakea santsikakkuja kylmästä..

Ja kokemuksesta voin sanoa, että ihmiset ei sitten uskalla ottaa loppukakusta, kun eivät tiedä, että jemmassa on lisää..

Ja tuolla lukee, että huollamme tällä hetkellä tulostinta... Niin mun tuuria, ettei mistään tuu mitään. :D
Mutta kiitos vinkeistä, toi kääretorttupohjahomma on kyllä hyvä, niin saa ison kakun ja yksi riittää. :)

Yhteistyössä