voi äiti...mitä mä viel keksin/sanon?

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Tyttö 7 v on nyt jo pidempään puhunu et haluu lemmikiks papukaijan(koska se puhuu)tai apinan...mä oon selvitelly et kummatkin kalliita,vaikeita hoitaa,apinat suomessa harvinaisia,ei meille jne...ja se vielki inttää...Mä en tiiä miten mä saan sen ymmäertää et EI....Mulla loppuu keinot kesken...ei se mitää,saaha lapsi haluta...mut on se hermojaraastavaa ku jokapvä intetää ja huudetaa samasta asiasta...

meillä kans on haluttu koiraa,kissaa,hamsteria,marsua..aika ajoin tulee inttämispäiviä..ollaan puhuttu myös siitä vastuuta,mikä niistä tulee ja mahdollisista eläinlääkärikuluista..todennäkösesti alkuinnostuksen jälkeen hoito jäisi äidille :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
meillä kans on haluttu koiraa,kissaa,hamsteria,marsua..aika ajoin tulee inttämispäiviä..ollaan puhuttu myös siitä vastuuta,mikä niistä tulee ja mahdollisista eläinlääkärikuluista..todennäkösesti alkuinnostuksen jälkeen hoito jäisi äidille :whistle:
tytöl on nyt 3 gerbiilii.Oon sanonu sil et sit ku näyttää et hoitaa ite ne 3 gemsteri ni sit HARKITAA muita elukoita...joo joo tyttö muitsaa sen pari tuntii.Mä ne vedet vaihdan,ruokin ja siivoon..tykään ite kauheesti elukoista mut alan olee kypsä(vanha kai?)hoitaa kaikkii muita ku itteensä...neidin on PAKKO oppii ottaa vastuuta...

No mutta siis jos jo ennestään on lemmikkejä (gerbiilit) niin sanot tytölle että suu suppuun, sulla on paremmin asiat kuin monella muulla. Ja ainahan voit ehdottaa että hän itse ostaisi papukaijansa. Ansaitsee rahaa pesemällä ikkunat.... :laugh: tai jotn.... :D

Yhteistyössä