Voi äh ja mäh mikä olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkeaa

Vieras
Kylmää,väsyttää,ellottaa,väsyttää vielä toisen kerran,janottaa,kiukuttaa,selkää sattuu ja ihan turha mennä nukkumaan kun esikoinen nousee kohta päikkäreiltä. Piti vaan purkaa. Ei tämä nyt liity mitenkään mihinkään. murr.

[QUOTE="zzz";24302387]täällä kohtalotoveri (paitsi ei kylmää) ja mulla ei ole krapulaa eikä raskautta ;)[/QUOTE]

No rehellisyyden nimissä,mulla on olemassa sellanen 1: 1000000 mahis olla raskaana,kun yhden kerran harrastin tuon ukon kanssa ilman ehkäsyä,mutta tuskinpa nyt siltikkää. Lie vaa nuo menkat alkamassa ja ne kiukuttaa ja väsyttää. Mut silti voi jessus miten väsyttääki.. oon viel nukkunu sen 12 tuntia viime yön ni ei tässä ole enää järkeä.

Mua joskus väsyttää niin että tuntuu että taju lähtee kun menee makuulle, etten normaalisti nuku vaan vajoan syvään tajuttomuuteen...Väsy voi tulla vaikka 10 tunnin yöunien jälkeen heti ylös noustua.

[QUOTE="a.p";24302383]No ei oo rapulaa ei,ellei tuhottomasta veden kittaamisesta sellasta tule. Ja menkat alkaa kai tänään jossai vaiheessa.[/QUOTE]

Ethän oo juonu liikaa vettä? Helteillä silloin tulee helposti natriumin eli suolan puute. Usein auttaa, jos haukkaa jotain suolaista.

Munuaiset pystyvät mukautumaan erilaisiin vesimääriin, mutta niilläkin on rajansa. Nopea lisäys elimistön vesimäärässä voi aiheuttaa ”vesimyrkytyksen”, jossa elektrolyyttien eli kivennäisaineiden tasapaino häiriintyy. Etenkin natriumin pitoisuus pienenee normaalista 140 milliekvivalentista litrassa. Laimeneminen 120 milliekvivalenttiin aiheuttaa sekavuutta ja ärtyisyyttä, ja 110 voi aiheuttaa tajuttomuuden ja hengenvaaran.

Yhteistyössä