Voi aamu!!! Sain sitten vartijaliikkeen pojat kylään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepsunjee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepsunjee

Vieras
Voi elämä. Pakkasin aamulla muksut ja koirat autoon ja lähettiin kauppaan. No päästiin kotio ja koirat riehu ja "tappeli", yks huus tissiä ja yks uhmaansa ja yks muuten vaan menetti hermonsa siihen mekkalaan, mulla kaikki noi ja kauppakassit, ja miten mä näppäilin jotenki väärin meiän hälyn koodin :o Ja en sit saanu enää uudestaan sitä ku oli tota sählinkiä ja samassa alko hälläri huutaan :D nooo, mies on kokouksessa ja en voinu soittaa sille.. että soittaa vartijointiliikkeeseen, itellä kun on uus puhelin ja ei oo päivystävään autoon numeroo siinä. jep. kiva. että sellasta meillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
a) miks otit koiratkin mukaan?
b) Miksi teillä on häly laite?
c) Oliko hyvän näkösiä vartioita?

ne juoksi samalla aamupissalle, käyn pidemmällä vasta vaunujen kans myöhemmin. näin siis joka päivä :D asutaan omakotitalossa keskellä metsää, on siis tielle sellanen 200m.

meillä on ihan miehen työn vuoksi. enempää ei siitä.

olihan ne, nuoria kloppeja :D naureskeli vaan ja anto numeronsa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:
Hih :) Maksaako teillä kuinka paljon toi vartijan tulo paikalle?

ei se varmaan kauheesti oo, jossain vaiheessa se oli muutaman kympin. onneks noita ei usein käy. mullakin AINA kun lähen kauppaan tai oon yksin yöllä lasten kans on kuorihäly päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja jepsunjee:

ei se varmaan kauheesti oo, jossain vaiheessa se oli muutaman kympin. onneks noita ei usein käy. mullakin AINA kun lähen kauppaan tai oon yksin yöllä lasten kans on kuorihäly päällä.

miten se voi olla meillä töissä 200e!?!

Alkuperäinen kirjoittaja oho:

firmoilla varmaan eri hinnat? ja meillä ei oo mikään securitas :D voi olla et on noussukki, viimeks turhaan noi on tullu joku 5v sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:

Samaa ihmettelen minäkin. Meillä ei alle 140 euron (halvimmillaan virka-aikana ja kun vartija ns. sattumalta tietyn kilometrialueen sisällä ) selviä. Ja niin on ollut jo monta vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Meillä myös hälyttimet ja jos menee päälle niin soittavat ensin varmistussoiton että onko vahinko eli kotona sittenkin joku.

juu tossa on silleen et niitten on pakko tulla kuittaan se paikanpäälle.

Meillä kanssa niin että varmistavat soitolla ensin.
Mä jotenkii muitelisin että siitä ei meillä menis mitään maksua jos tulevat sitten tarkistamaan... voi olla että muistan väärin, mutta sitten se summa onkin ihan minimaalinen jos jotain ottavatkii.

Ja kaiken järjen mukaan uskoisin, et kotitalouksille se summa on paljon pienempi ku firmalle. Ei siinä oo mun mielestä mitään erikoista.

niihän se onkin. mut periaatteestahan täällä kaikesta pitää vääntää ;)

Ja kaiken järjen mukaan uskoisin, et kotitalouksille se summa on paljon pienempi ku firmalle. Ei siinä oo mun mielestä mitään erikoista.

Joo siis esim. Securitas tarjoaa palveluja myös kotitalouksille. Ja järkihän sen sanoo että jos ne tahtoo jotain saada myytyä yksityiselle niin hinnan on oltava sellainen että sen pystyy tavis maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

Joo siis esim. Securitas tarjoaa palveluja myös kotitalouksille. Ja järkihän sen sanoo että jos ne tahtoo jotain saada myytyä yksityiselle niin hinnan on oltava sellainen että sen pystyy tavis maksamaan.

muistaisin joskus ku kaveri mietti hälyjä niille kotiin et securitaksella olis maksanu 500e paikkeilla ja sit firmaan se olis ollu päälle tonnin, melkein sama setti..

niihän se onkin. mut periaatteestahan täällä kaikesta pitää vääntää ;)

Juu ja etenkin kun liki kaikki isommat yritysasiakkaat hinnoitellaan ihan tarjouspyyntöihin vastaamalla, eli hinnat viilataan jokaiselle erikseen vähän sen mukaan mitä niille on tarkoitus myydä ja kuinka paljon kohde halutaan omaksi asiakkaaksi.
Puhumattakaan ketjusopimuksista.

Täällä meilläpäin ei kyllä perus kotitalouksille tai pienyrityksille tehdyistä hälykäynneistä ei tietääkseni ole laskutettu ainakaan satasenkaan vertaa, mutta sopimukset on kaikilla erilaiset.

Toisilla perustuu enemmän esim. kuukausimaksuisuuteen ja sisältää paljon palveluita ja vaikka lisämaksutta hälytyskäynnit, toisilla lähinnä pieni kk-maksu hälytysvalvonnasta ja sitten käynnit hinnoitellaan erikseen.

meillä ei oo kk maksua ollenkaan, hälyt on ostettu ku on muutettu. mut securitas mainostaa koti-palveluaan näin "Hälytysjärjestelmän laitteisto

Peruspaketin langattomaan 8-silmukkaiseen hälytysjärjestelmään sisältyy käyttönäppäimistö, GSM-modeemi, liikeilmaisimia 2 kpl, savuilmaisin, luvattomasta tunkeutumisesta ilmoittava oven magneettikosketin, kaukosäädin, aloitusparistot, turvatarrat sekä tarvittava huolto ja ylläpito koko 3-vuotisen sopimuskauden ajan. Tämä kaikki kuuluu 39 euron kuukausimaksuun. Kun hankit järjestelmän, voit mahdollisesti lisäetuna säästää myös vakuutuskuluissa, sillä jotkut yhtiöt myöntävät alennuksia kotivakuutuksista. Samalla nostat kiinteistösi arvoa ja parannat koko ympäristön turvallisuutta."

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

Taisi olla hinta 49e tai 79e/kk tossa jonkun ohiajavan firman auton kyljessä. Hinta riippuu aina palveluista mitä siihen kuuluu.

noi hinnat vaihtelee firmoittain ja riippuen sopimuksesta.. seculla kun on se aroundio palvelu joka on halvempi kuin ihan perus soppari.. muualla suomessa on pienempiä firmoja jotka tottakait veloitatvat vähemmän jotta pystyvät kilpailemaan isojen firmojen kanssa..

normisti hälytyskäynti firmoille maksanee sen 100? yöllä.. riippuu toki onko arkipäivä vaiko sunnuntai

Yhteistyössä