voe antti sinua

vierailija
Ihmetellä pitää että lapsia pystyy saamaan alulle. Milloin liene viimeksi nähnyt vehkeessä. Mutta eihän sitä nähdä tarvitse. Hyi kun oon ilkeä
Sitä minäkin ihmettelen. Miten kestää kunto? Miten vehje pelittää ja miten sen saa kaivettua esiin suuren vatsarepun alta? Missä asennossa noin iso ihminen voi harrastaa seksiä liiskamatta toista osapuolta? Ilkeä en halua olla, vaikka epäsovinnaista tällainen pohdiskelu onkin. Ihminen on utelias.
 
vierailija
Psyykenongelmia, ja pahoja

– Ruoka on kaikki. Se on mulle nautintoaine, mutta enemmän se on mulle se määrä. Liha on mulle semmonen, että varmaan pieksisin monet lihan syönnissä, sillä mä pystyn syömään sitä kilokaupalla. Mulla on sairas suhtautuminen ruokaan. Mä olen addikti. Mut pitäisi laittaa vieroitukseen ruuasta, mutta miten sä sen teet, niin se on vaikeampi kysymys, Railio kertoo sarjassa.


– Se on varmaan järkytys tosi monelle katsojalle, koska olen aika varma, että mä olen suurin ihminen, joka sinne on noussut. Laihdutin tossa hiljattain 80 kiloa, ja niistä on 60 tullut takaisin, tässä viimeisen vuoden aikana, Railio kertoo ohjelmassa viitaten lähtöpainoonsa.
 

Yhteistyössä