VM 84 ja haluton

• Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
Harmaana nyt
Olen 22v, 2v6kk vanhan lapsen äiti. Minua on lapsen syntymästä asti vaivannut haluttomuus. Meinaan saada raivokohtauksen kun mies tulee viereeni huohottamaan silmät harittaen, kulli tanassa. En kuitenkaan ala raivoamaan, vaan tuntuu siltä. Yleensä teeskentelen halukasta tai passiivisen halukasta, mutta yritän päästä mahdollisimman pian yhdyntään. Välillä jotenkin liukenen tilanteesta. Yhdynnät menee ihan ookoo. Mieheni on hyvännäköinen, etenkin kropallaan, joka on tiukka ja raamikas. Itse olen normaalipainon ylärajalla, enkä kiinteässä kunnossa. Olen kauniskasvoinen, jotain hyvää sentään. Kävisin mielelläni salilla, mutta mies ei jaksa hoitaa lasta, niin väärin kuinse onkin. Lisäksi keksii tekosyitä miksi en menisi sinne. Pitäisi jumpata vaan kotona, mutta ei siitä mitään tule. Itse käy salilla kolme kertaa viikossa.

Minut saa voimaan pahoin ehkä eniten ne harittavat silmät. Niissä on jotain heikkoutta, jonka pitäisi olla ihanaa.

En käsitä, tuskin minua voi mikään auttaa... Menetän joko mieheni tai mielenterveyteni tai molemmat. Mies tetää haluttomuudestani.

En käytä pillereitä, vaan kuparikierukkaa.

alkup
:headwall: :headwall: :headwall:

Antaa olla, menen psykologille. Tänään haluttaa, kun miehellani on pinna kireällä ja katsoo minua pistävästi ja meinaa antaa minulle kohta kyytiä. Ehkä nykyään tykkään vaan sellaisesta. ;) Ei helliä katseita pitää katsoa hullunkiilto silmissä. Sekopää mikä sekopää, ehkä se on ohimenevää.

äippävm82
taitaa miehesi olla todella mustis susta kun ei anna edes salille mennä...huhhuh... \|O :headwall: !!!
Aika idiootti tai jotain täytyy olla kun ei edes pyytämällä ole OMAN LAPSEN kanssa!!!!

Mut sä taidat olla kyllästyny ns"arkiseksiin". Sano se miehellesi. Puhukaapuhukaapuhukaapuhukaa hyvät ihmiset.

PahaSilmä
Mutta jos miehesi tietää, että olet haluton, niin jo se on kumma, että ei anna sinun olla rauhassa! Ihan varmana rupee ällöttämään, jos se väkisin tunkee lähelle läähättämään. Kerro sille tämä. Ja jos sua vaivaa sun paino, niin sen ukon on vahdittava sitä lasta, että voit mennä kerran tai kaksi kertaa viikossa salille, tai edes lenkille.

Sun ei oo ikinä pakko suostua seksiin, jos sua ei huvita. Se on ihan hyvä syy kieltäytyä, kun ei huvita. Mitä enemmän teeskentelet, sitä vähemmän sua huvittaa.

On varmaan kolme vaihtoehtoa:

Olla miehen kanssa ja teeskennellä, että on kivaa ja panettaa ja antaa sen vaan panna päivvästä toiseen

Tai

Olla yksin, ilman, että joku koko ajan läähättää niskaan ja tökkii hepillä

tai

Asettaa jotkut järkevät rajat, joiden puitteissa mennään. sinä menet punttikselle, mies hoitaa lasta ja lakkaa vonkaamasta. Sinä annat silloin, kun sinua itseä haluttaa.

Yhteistyössä