Harmaana nyt
Olen 22v, 2v6kk vanhan lapsen äiti. Minua on lapsen syntymästä asti vaivannut haluttomuus. Meinaan saada raivokohtauksen kun mies tulee viereeni huohottamaan silmät harittaen, kulli tanassa. En kuitenkaan ala raivoamaan, vaan tuntuu siltä. Yleensä teeskentelen halukasta tai passiivisen halukasta, mutta yritän päästä mahdollisimman pian yhdyntään. Välillä jotenkin liukenen tilanteesta. Yhdynnät menee ihan ookoo. Mieheni on hyvännäköinen, etenkin kropallaan, joka on tiukka ja raamikas. Itse olen normaalipainon ylärajalla, enkä kiinteässä kunnossa. Olen kauniskasvoinen, jotain hyvää sentään. Kävisin mielelläni salilla, mutta mies ei jaksa hoitaa lasta, niin väärin kuinse onkin. Lisäksi keksii tekosyitä miksi en menisi sinne. Pitäisi jumpata vaan kotona, mutta ei siitä mitään tule. Itse käy salilla kolme kertaa viikossa.
Minut saa voimaan pahoin ehkä eniten ne harittavat silmät. Niissä on jotain heikkoutta, jonka pitäisi olla ihanaa.
En käsitä, tuskin minua voi mikään auttaa... Menetän joko mieheni tai mielenterveyteni tai molemmat. Mies tetää haluttomuudestani.
En käytä pillereitä, vaan kuparikierukkaa.
Minut saa voimaan pahoin ehkä eniten ne harittavat silmät. Niissä on jotain heikkoutta, jonka pitäisi olla ihanaa.
En käsitä, tuskin minua voi mikään auttaa... Menetän joko mieheni tai mielenterveyteni tai molemmat. Mies tetää haluttomuudestani.
En käytä pillereitä, vaan kuparikierukkaa.