.... siellä olisi vielä tilaa, vlest. äidit, laittakaapa yv:tä jos kerhoilu kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 22:28 Piiku kirjoitti:Anteeksi tyhmyyteni,mutta mikä on VL-äiti? :ashamed: :ashamed:
Älä. Minä luulin että se tarkoittaa viikonloppu-äitejä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 22:30 muratti kirjoitti:vanhoillislestadiolainen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 14:46 vieras kirjoitti:Ja miten sinne haetaan jäsenyyttä? Miten saatte varmuuden siitä,että jäsenhakija on todella VL-äiti?
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 14:44 riksu kirjoitti:Ja mä luulin että lestat ei saa "roikkua" netissä "sättäämässä".. oikeesti.. :ashamed:
Anteeksi että tulin tähän ketjun näin, mutta tulin ilmoittamaan että olen melkein käynyt seuroissa, siitä kun kerran keskusteltiin, käveltiin tossa kerran rukoushuoneen ohitse ja jäin siihen viereen kuuntelee, mies sit kysy et mikäs nyt? sanoin että rauhoitun tässä ja kuuntelenAlkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:20 Asennekysymys kirjoitti:Kun nyt kerran lestadiolaisista muutenkin puhetta... niin nostanpa tätä, jos joku tarttuis
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:31 Elämänlähde kirjoitti:\Anteeksi että tulin tähän ketjun näin, mutta tulin ilmoittamaan että olen melkein käynyt seuroissa, siitä kun kerran keskusteltiin, käveltiin tossa kerran rukoushuoneen ohitse ja jäin siihen viereen kuuntelee, mies sit kysy et mikäs nyt? sanoin että rauhoitun tässä ja kuuntelenAlkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:20 Asennekysymys kirjoitti:Kun nyt kerran lestadiolaisista muutenkin puhetta... niin nostanpa tätä, jos joku tarttuis
Toivottavasti en kovasti väärin tehnyt että ulkopuolella kuuntelin. Tuli vain todella rauhallinen olo, ehkä nyt sitten sinne uskallan jonakin päivänä
Määpä heitän tähän että meitin ikkunastapa näkyy rauhanyhdistys.Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:31 Elämänlähde kirjoitti:\Anteeksi että tulin tähän ketjun näin, mutta tulin ilmoittamaan että olen melkein käynyt seuroissa, siitä kun kerran keskusteltiin, käveltiin tossa kerran rukoushuoneen ohitse ja jäin siihen viereen kuuntelee, mies sit kysy et mikäs nyt? sanoin että rauhoitun tässä ja kuuntelenAlkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:20 Asennekysymys kirjoitti:Kun nyt kerran lestadiolaisista muutenkin puhetta... niin nostanpa tätä, jos joku tarttuis
Toivottavasti en kovasti väärin tehnyt että ulkopuolella kuuntelin. Tuli vain todella rauhallinen olo, ehkä nyt sitten sinne uskallan jonakin päivänä
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:38 RouvaRajatapaus kirjoitti:\Määpä heitän tähän että meitin ikkunastapa näkyy rauhanyhdistys.Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:31 Elämänlähde kirjoitti:\Anteeksi että tulin tähän ketjun näin, mutta tulin ilmoittamaan että olen melkein käynyt seuroissa, siitä kun kerran keskusteltiin, käveltiin tossa kerran rukoushuoneen ohitse ja jäin siihen viereen kuuntelee, mies sit kysy et mikäs nyt? sanoin että rauhoitun tässä ja kuuntelenAlkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 22:20 Asennekysymys kirjoitti:Kun nyt kerran lestadiolaisista muutenkin puhetta... niin nostanpa tätä, jos joku tarttuis
Anteeksi Asennekysymys kun sekaannuin tähän ketjuun, mut oli pakko leuhkia. :wave: