Vkon 5 kuumeilijat

vauvakuume83 paljon onnea plussasta! :flower:

Täällä mies on alkanut puhumaan enemmän vauvasta ja kyselemään olenko raskaana... Kuulemma sen työkaveritkin olivat jo sanoneet että meidän täytyy tehdä toinen lapsi... Mulla on ollut pientä kipuilua ja paineen tunnetta alavatsalla nyt muutaman päivän ajan. Elättelen toiveita josko siellä pieni salamatkustaja etsisi paikkaa johon takertua tiukasti...
 
Onnea Kassu ja vauvakuume :heart: :heart:

Mitenkäs muut piinailijat jakselee? Milloinkas aiotte testailla?

Itse aloitin tänään, huonolla menestyksellä, kämmäsin testin kanssa tai siis testissä oli vikaa ei mussa :p Mutta, joku haamuinen viivanpaikka siellä sitten lopulta oli, mutta pidän sitä negana kunnes toisin todistetaan..jatkan siis testailua varmaankin vasta lauantaiaamuna, jos lämmöt pysyy ylhäällä, dpo ois silloin 13. Oireita on, mutta onko ne aitoja ja oikeita, se onkin sitten taas toinen juttu :whistle:
 
Onhan tää sellasta odottelua ens vkoon, mutta eipä sitä kauheasti sitä ennen mun kannata testailla. Vähä on sellanen kutina, et vois vaikka ollakki raskaana, mut tiiä sit onko se vaan mun omassa päässä.

Eilen ku käytiin saunassa ja sit mies katto, et mitä valkosta mun toisen nännin päässä on. Voihan se olla, et oli vaan hoitoainetta, ei kai sitä nyt vielä mitään maitoa tulis, jos raskaana oliski...!?! No aina voi toivoa
 
Paljon onnea Kassulle ja vauvakuume83:lle minultakin :flower: Ja Empulle tsemppihali huomiseen testailuun.

Itselläni on aika sekavat ja jännittävät fiilikset päällä. Rusehtavaa vuotoa on tullut nyt kaksi päivää pyyhkiessä. (aiemmissa kierroissa en ole huomannut) Mahassa vihloo välillä menkkamaisia kipuja, mutta eipä ole kuulunut vielä itse niitä. Jotenka en kadota toivoa vielä :) Kohdunnipukka on kavunnut korkealle ja kovaksi, mutta tästä asiasta on niin paljon erilaista tietoa että mitenkä se on kun on raskaana. Testailla aioin ensiviikon alkupuolella, jos ei täti pärähdä ennen sitä kyläilemään. Hyvää perjantaita kaikille!
 
Tänään on ollut kokoajan tunne että menkat alkaisivat, mut eipä oo alkaneet onneksi. Kaupungilla piti mennä oikein wc:hen tarkistamaan kun tuntui aivan että tulisi.
Rusehtavaa vuotoa ei ole enään tullut. Vatsassa on nippaillut tänään ajoittain kovastikin.
Ei jaksaisi millään odottaa. Maanantaina olen ajatellut testailla. Täytyy kipaista silloin heti aamusta testiostoksille. :ashamed:
 
Onnea annie87

Mä taidan kohta tippua, kun aamulla tuli vähä rusehtavaa vuotoa. Lievää etovaa oloa kyl oli tänäkin aamuna, mutta en mä kauheasti enää usko et olis tässä kuussa oli tärpänny ja raskaana olisin.
 
Vielä yksi piinailija joukkoonne, jos sopii?

Hätähousu kp 21/26-28 yk 1 kakkonen toiveissa

Jotenkin olin ajatellut, että testaan vasta aikaisintaan ensviikon ma, mutta kun rupesin laskemaan kp:iä, niin luulenpa, että en jaksa odottaa ku korkeintaan sunnuntaihin...
Aika vahva tunne kyllä, että täti se sieltä ajallaan koputtelee meidän ovea, mut en vielä luovu toivosta kuitenkaan...

Onnea jo plussanneille! Ja hirrrmuisesti plussatuulia lopuille piinailijoille!
 
Paljon onne plussanneille! :flower:

Mä vielä vietän näitä kitupäiviä ja odottelen. Oireita olen kehitellyt päässäni vaikka kuinka paljon ja sorruimpa jo testinkin tekemään. :ashamed: Negahan se tietty oli vaikka kuinka vääntelin ja kääntelin ja kuvittelin siihen viivan paikkaa ja roskishaamua yms. Mulla ei saisi olla yhtään raskaustestiä laatikossa kun en malta olla testaamatta liian aikaisin. :kieh: Nyt ei auta muu kuin odottaa vain että tuleeko täti vai jokohan olisi meidänkin vuoro päästä kertomaan vauvauutisia pian. Kaikki tutut tuntuu nyt saavan lapsia ja musta tuntuu pahalle kun en osaa iloita heidän puolestaan omasta mielestäni riittävästi (olen kyllä siis iloinen ja onnellinen heidän puolestaan, mutta jotenkin tuntuu että voisin olla enemmänkin). Alan olemaan todella turhautunut tähän kuumeiluun ja yrittämiseen.
 

Yhteistyössä