Vkon 5 kuumeilijat

Hei!

Aloitin uuden pinon, kun en tälle viikolle pinoa löytänyt. Eli haaveissa kolmas lapsi minulle ja toinen yhteinen lapsi nykyisen mieheni kanssa. Ennestään kaksi tyttöä 01/04 ja 07/07. Kahden tytön jälkeen vähän haaveilen pojasta, vaikka tottai lapsi on yhtä rakas ja toivottu, oli kumpaa sukupuolta tahansa. Ehkäisy jätettiin pois n. kuukausi sitten ja nyt on ekat menkat, eli ei ihan heti tärpännyt. Toivottavasti ei kauheen kauaa menis.

  • hätähousu...........kp 24/26-28................yk1.................2. lapsi


    Plussanneet :flower: :heart:

    vauvakuume83
    kassu
    annie87


    Tippuneet :'(

    Emppu3008
    tipi75
    marleena-84
 
Voisin liittyä mukaan, vaikka ajattelin tosissaan etten pinoutuisi nyt :/ Mutta siis kovasti viidennestä haaveilemme. Yk taitaa olla 4 loppukesän kaavinnan jälkeen :'( .Lapset ennestään tyttö 06/03, pojat 11/04 ja 03/06 sekä tyttö 70/07. Ensimmäistä kertaa tilasin clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin, koska nyt asumme piiiitkästä aikaa samankaton alla taas mieheni kanssa :heart: :tähän asti hän on ollut pitkään poissa aina viikot.Töissä kaukana. Joten ovikset jos ovat olleet viikolla, niin siinä ei ole ollut kamalasti mahkuja ;) Nyt muutimme joulun alla lähemmäksi hänen työpaikkaansa joten tulee kulta illaksi aina kotiin. Mulla on pitkä kierto ja kuukautisten pitäisi alkaa viikolla 5 maanantaina 26.1.09.Nytmeneillään kp 11/32.Ovisajat luultavasti siis vasta viikonpäästä, noin. :wave:
 
Tervetuloa mukaan kassu!Mehän oltiin samassa odotuspinossa elomassuissa, vaikka kummankin lapset heinakuussa syntyivät. Sinä aina päivitit pinoa, jollen ihan väärin muista. Minä en mikään hirveän aktiivinen kirjoittaja siinä pinossa ollut, mutta ihan kohtalaisesti kuitenkin kävin kuulumisia kertomassa. Se sun synnytyskertomus oli ihana :heart:

Oonan syntymän jälkeen mun kirjottelu lopahti täysin, ei jotenki saanu aikaiseksi. Mutta nyt oon taas uutta intoa täynnä, kun tätä kolmatta lasta aloimme yrittämään. Oman kiertoni pituudesta en voi vielä varmaa sanoa, nyt se oli 26 pv, mutta viimeksikin se ehkäisyn lopettamisen jälkeen jonku kuukauden päästä alko olla 22 pv. Mä en aio ovistikkuja kyllä nyt käyttää. Viimeksi niitä käytin jonku kerran, enkä kertaakaan niillä saanu ovista pongattua, mutta niin vaan raskaaksi tulin. Olen pahoillani sun keskenmenon puolesta :hug: se on varmasti ollu rankkaa!

Vaan ei sulla varmaan oo ollu helppoa muutenkaan noin monen lapsen kanssa olla yksin viikot. Miten sä oot jaksanu? Siinä ei omia menoja voi juuri olla? Vai onko sulla ollu muuten hyvä tukiverkosto, et oot saanu lastenhoitajan tarvittaessa? No nyt oot onneksi saanu miehes takas kotiin. Mä oon kyllä siinä onnellisessa asemassa, et molemmat isovanhemmat asuu lähellä. Miehen vanhemmat samalla paikkakunnalla ja omani 50 km:n päässä. Ja molempien äidit on kotona, et hoitajan saaminen on helppoa.

Mutta palaillaan :wave: :wave:
 
Mä voisin liittyä tänne pinoon kanssa. Nyt kp 17. Ja kierto heittelee paljon. On lyhyitä ja pitkiä kiertoja. Joten tänne nyt pidemmän mukaan. Koska mikäli täti ei vk 5 oo kuulunu, ni vasta testaan.

Esikoinen haaveissa ja yk 4.
 
Tervetuloa mukaan vauvakuume83!!

Mulla olis nyt menossa vasta kp5, et ens vkolla pitäis vissiin sit olla asialla, jos meinaa että tärppää :whistle: Menkat on just loppunu. Eipä tänne sen ihmeempiä tänään. Kotona oleiltu tenavien kans koko päivä, ulkona ollu niin kylmä ilma, ettei sinne oo viittiny mennä.
 
Kiitos.Tuonne kiertopäiviin voisi kaiketi laittaa että sulla esim.kp 5/26 niin voisi samalla seurata kuinka paljon on päiviä kasassa jo :wave: Mulla olisi siis tänää kp15/32 ja ensimmäinen digiovistesti tehty aamulla.Negaa näytti (niinkuin pitikin) ja siis testaan joka päivä nyt seuraavat 6 päivää tai niinkauan kuin plussa siihen ilmestyy.Plussaa sen pitäisi näyttää tuossa su-ma akselilla, mikäli kroppani nyt yhtään toimii niinkuin luulen :p Mutta seitsemän testiähän tuossa paketissa on.....toivottavasti joku päivä plussaakin näyttäisi.Siitä hyvä tämä digitaalinen testi, että ei ole millään tavalla tulkinnanvarainen:eek:n joko plussa tai nega ja sillä siisti. B)


Moikkelis moi :wave:
 
Mä tein viikko sitten ovisplussan. Tein vain ja ainoastaan yhden testin ja se oli plussa. Joten aika hyvin onnistuin testaamaan.
Voi olla että tipun teijän joukosta jo paljon aikasemmin pois. Tai sitten en. On tosiaan kierrot ollu mitä sattuu 29-40pv. Mutta se jää nähtäväksi =)
Onnea teille ovisplussan bongailuun.
 
Lisäsin tietosi ensimmäiseen viestiin.

Mulla meinaa olla tuota ärsyttävää tiputteluvuotoa taas kerran. Mutta täytyy seurailla tilannetta ja jos se jatkuu, niin mennä sit vissiin taas lääkäriltä hakeen terolut kuuri. Edellistä lasta kun yritettiin ja noita teroluteja söin, niin yhen kierron aikana niitä ehdin syödä ja sit jo raskaustesti näytti plussaa =) . Ovista en oo yleensä ite bongannu, mutta ens vkolla tuon pitäis kaiken järjen mukaan olla.

Huomenna olis esikoisen 5-vee kaverisynttärit edessä. Voi sitä huutoa ja hulinaa, mikä on eessä... |O
 
Eilen näytti sitten clearbluen digitaalinen ovisplussaa. Olin aika yllättynyt että se todella toimi, kun perjantai-iltana vessassa käydessäni tuli ovisliman kaltaista (aamulla digitesti oli näyttänyt negaa) ja koko päivä juili massua. Tein silloin heti sitten liuskatestin samalla vessareissulla ja se näytti aika lailla plussaa ja sitten se digitaalinen siis seuraavana aamuna plussaa, eli kyllä kai mun kroppa ainakin jollain tapaa toimii :LOL: Sekä pe että eilen yritettiin sitten kaikkemme että siimahännät löytäisivät tuon seikailevan ja irronneen munasolun........saas nähdä.En itse oikein usko näihin täsmäyrityksiin.Tulee kai ennemmin sitten yritämättä kun on sen aika. No, mutta katellaan.
 
Tänne ei nyt mitään sen ihmeempää. Eilen mielestäni tuota ovislimaa vessareissulla bongasin ja illalla sit oltiin ahkerina ja kait sitä tänäkin iltana pitäis, mikäli isäntä ei nukahda, kun on tuola kuopusta nukuttamassa.
 
Kaikenmoisia oireita sitä ittelleen kuvitteleekin. Ainoa todellinen on se että rinnat on jo viikon ollu sairaan kipeät. Lisäksi löytyy pohjaton maha, koko ajan on nälkä ja sitten ravaan pissalla varmaan tunnin parin välein. Mutta luultatasti elimistö vaan pelleilee mun kanssa.

Muuten täällä sujuu elämä mallikkaasti.
 
Huomanta!
Kauheaa kiirettä on pitänyt. Aloitin uudet työt maanantaina ja iltaisin on ollut niin kova väsy että olen vain käynyt lukaisemassa palstalla. Tänään sitten iltavuoroon.

Elikkä ensimmäistä lasta täällä toiveillaan. Itselläni ollut kuumeilua jo pitkän aikaa, mutta nyt on sitten mieskin vihdoin heltynyt ajatukselle. (yhdessä ollaan oltu nelisen vuotta)
Arkea vietellään siis miehen ja kahden kissapojan kanssa =) Tämä aika oviksen jälkeen on sitten yhtä piinaavaa odottelua, paitsi nyt olen onneksi saanut työn kautta paljon muuta ajateltavaa. n. puolitoista viikkoa kun pääsee/joutuu oikein kunnolla jännäilemään.
Muuten ei siis ihmeempää. Vielä on kovin hiljaista tässä meiän ketjussa

:)
 
Mahdunko mukaan? Meillä kolmonen toiveissa, clomit ja metut apuna, ovis oli sunnuntaina ja testauspäivä ois viimeistään sunnuntaina 25.1. dpo 14, mutta itseni tuntien, tuskin maltan odottaa ihan sinne saakka :whistle: Mutta vkolle 4 ei ollut listaa näkyvissä, joten tuppauduin sitten tänne ;) Kassun kanssa mennään sitten aikas samoilla päivillä :)

Emppu kp 18/30-32
 
Laitoin teidän tietonne tuohon ensimmäiseen viestiin ja yritän sitä päivitellä tarpeen mukaan.

Olihan se isäntä eilen illalla hyytyny, et jäi sit touhuamiset väliin. Mut tänä iltana ollaan ahkeria... :whistle:
 
Mitkähän on jo kiertopäivät kun vessareissulla käydessä olin havaitsevani aivan aavistuksen rusehtavaa valkvuodon yhteydessä.......?????????Mun kohdalla se tarkoittaa AINA sitä että menkat tulee viikon kuluessa :'( Paitsi kerran vuosin hieman rusehtavaa ja olinkin raskaana.Mutta se raskaus päätyi kaavintaa viime kesänä :x Voihan räkä:/
 
Leppoisaa lauantaita :wave:

Kassu Jos se ois vaikka kiinnittymisvuotoa? Ei toi ruskee vuoto oo vaarallista, jos sitä ei hirveesti tuu eikä monena päivänä. Sullahan on piinailu päällä myös, kuten allerkirjoittaneella, ootko pysynyt ihan coolina ;) ? Mulla hieman vaikeuksia hillitä itseeni :whistle:

Oireita on, mutta mitkä niistä mielikuvitukseni kehittelemiä, siinäpä pulma :p Nyt dpo6 vasta eli odoteltavaa vielä on, saa nähä kuinka pitkälle ensi viikolla kestän olla testailematta, herkkis-mammaksit on jo tilattu :ashamed:

++++++ :whistle: kaikille :heart:
Terkuin, Emppu
 
Eilen tuli sitte vielä touhuttua, ukko oli jo hyytyny, mut sain vaan sen hereille ihme kyllä. :p

Nyt alkaaki olla nämä tärkeät päivät tälle kierrolle ohi ja jäädään odotteleen tuloksia. Toivottavasti tulee pian plussaa kaikille.
 
Emppu:Arvaa kun soitin jo eräälle ystävälleni jolla on 7 lasta ja odottaa kahdeksatta ja hän on ainoa teidän palstalaisten lisäksi joka tietää haaveestamme.Hramittelin sitä vuotoani ja aloin jo odottelemaan menkkoja......No, siis hän kyseli dpo päiviäni ja muuta ja laittoi sitten tekstiviestin, että oli luultavasti kiinnittymisvuotoa!!!! Hävettää oikein kun haaveilen jo viidennestä enkä ole KOSKAAN kuullutkaan moisesta! Vuotoa ei siis tullut kuin aamukakan (sorryyy) yhteydessä pieni määrä ja se oli vaaleanvaaleanrusehtavaa valkovuotoa. Sen jälkeen ei ole tullut. Ei tosi mitään raskausoireitakaan :x


Ei muuta kuin odottelua ensiviikkoon.......Huhhuh kun alkaa taas jännittään.
 

Yhteistyössä