vkon 48 arvonta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manta

Vieras
mihin viikon 48 jännäilyketju on hukkunut? olen jo parina päivä yrittänyt etsiä, mutta ilmeisesti sonera syönyt sen... jos ketjua ei enää löydy, niin aloitetaanpa alusta.

mulla menossa kp11/28-38. kävin eilen gynellä ja oikeasta munasarjasta löytyi 11 mm rakkula. osaako joku sanoa minkä kokoisena se sitten puhkeaa? oli oikein hyvä ja mukava lekuri. totesi, että kaikki on kunnossa ja limakalvokin on niin paksu, ettei raskauden alkaminen ole ainakaan siitä kiinni. liekö greippimehulla vaikutusta?

tämä lääkäri oli sitä mieltä, että pillerit on vaan hyväksi raskauden kannalta ja mitä pidempään, sen parempi ;) kuulema suojaavat monilta ongelmilta ja keskiarvona on, että raskaus alkaa 6-7 kk kuluttua pillereiden lopettamisen jälkeen. yleensä oman hormoonitoiminnan herääminen pilsujen jälkeen kestää n 3 kk (ainakin mulla on käynyt just näin!). lisäksi totesi, että pari kertaa seksiä viikossa riittää mainiosti ja pidättäytymistä ennen ovista täytyy välttää. jo viikon ikäiset siittiöt ovat kuulema liikkumiskyvyttömiä. kielsi myös täysin ovistestit. minä kuitenkin uhmaan lääkärinmääräystä ja käytän tilaamaani testit loppuun....

gyne tarkoitti, että tässä tilanteessa ne on turhia, kun kaikki näytti olevan ok. testit aiheuttavat hänen mielestään vain paineita sekä turhaa rahan menoa. eihän niiden teosta tietenkään mitään haittaa ole, mutta tosiaankin ei pitäisi kuulema ottaa tätä näin ""työnä"", vaan harrastaa seksiä halujen mukaan ja luonto sitten hoitaa loput ;)

Yhteistyössä