vk31 ja mars kilopinoon..=)!!

moikkelis kamut!!

mites viikko sujui??

mulla sujui itseasiassa tosi hyvin ja siksipä mua harmittaakin kun naisten vaivat iskee päälle ja sen myötä taas ne iänikuiset turvotukset ja näin ollen vaaka näytti aamulla 82,7kg eli +200g!! :/
mutta toisaalta..oon ihan varma,että muuten ois tullut tiputusta,jos ei tuo turvotus ois tullut, niin toivotaan,että tää viikko menee yhtä hyvin kun viime viikko niin kai sitten ois jo tiputusta,toivotaan!!! ;)

mä olin eilen elämäni ekaa kertaa rasvanpolttojumpassa ja se oli kyllä hikittävää :D , mutta tehokasta puuhaa!!!ja kaiken lisäks kivaakin vielä :) !

eipä muuta,kun hirveesti tsemppiä kaikille ja jatketaan.. B) !

 
iloisena pompin mukaan...
viikonlopun kyläilemässä ja eilen kotimatkalla ahmin pussillisen karkkii ja yöllä pysähdyttiin vielä matkan varrella hampurilaiselle... mutta kuitenki paino tippu siitä viime viikon maanantaista.
eli nyt oon takas siinä 77kg huhuh eipä paljoo jäljellä :\| ...
no eipä niin pidä ajatella vaan otan ekaks tavotteeks päästä alas 70kg niin eihän sen nyt pitäs olla niin tavottamattomissa...
pakko lisätä liikuntaa kun tää syöminen niin rajatonta...
kummasti sitä saa lisäpotkua kun vaaasta näkyy hiukka miinusta...sit taas jaksaa
eli kaikille muille kauheesti tsemppiä kyllä se siitä...
 
Tintti1010
heissan!!! Miullakii on naistenvaivat alkamassa ja vaaka näyttää +800 g, enempi ku viime viikolla, mutta en voi kyllä pelkkiä naistenvaivoja syyttää kun on tullut herkuteltuakin... :whistle: Mutta ihan tyytyväinen olen kun ei noussut enempää!! :)
Ens viikolla varmaan taas miinuksia!! :D B)
 
Heippa!! Mulla meni viikko tosi hyvin!!!
Aloitin nyt pisteiden laskennan viikko sitten ja kauhistelin kun pitää syödä niin valtavasti :eek: , no ajatteli että nyt varmasti se paino nousee kun on tippunu niin hyvin..
Mun painossa on muuten ihan oma viikkorytmi: Maanantaina se on alhaisimmillaan, tiistai, keskiviikko, torstai nousee 2-3kg ja sitten alkaa laskea ollakseen maanantaina taas pikkusen alempana kun viime viikolla :D :D
Kertaakaan en ylittänyt pisteitä ja olen löytäny aivan uusia herkkuja mulle (kuten greippiä ja siihen makeutusainetta, miten sen greipin voi syödä ruiskimatta silmille??)

No, nyt paino on 72!! Eli -1,5kg (isäntä ei suostunu että ostetaan parempi vaaka; jos et tolla pärjää nii heitetään sekin pois! kyllä sen sit näkee kun on laihtunu riittävästi! turhauttavaa.. :ashamed: )

Nyt kokonaispudotus 02.07.04-26.07.04 6kg! Aika hyvin omasta mielestä vajaassa kuukaudessa ? :saint:
Tosin mulla on tota ylipainoakin aika reilusti kun hyvän olon pt sano mun painoks 43-54. Kohta on se 10% tiputus tehty

TSEMPPIÄ KAIKILLE MUILLEKKIN JA KIITOS!!!!
 
Emmanmamma
Moikka!

Paino on nyt 90kg eli -200g. Ois paremminkin voinu mennä, mutta taitaa toi kuukautiskierto nyt vaikuttaa sen verran, että nestettä kerääntyy. Ens viikolla sit hyvä tulos. :D
Vähän on pisteiden lasku lipsunut kun päässä niitä yritän laskea. :ashamed: Mutta jospa sitä nyt yrittäis tsempata. Tsemppiä kaikille!!!! :) :D :saint:
 
Heipsan!

Mulla se junnaa edelleen paikoillaan eli se iänikuinen sama lukema kun niin monta muutakin viikkoa eli 77,5 kg :\| .

Positiivista on se ettei paino ole noussut mutta sais se alaspäinkin taas lähteä :eek: . Se on edelleen se motivaatio joka on edelleen kateissa mutta kyllä se vielä sieltä löytyy :D.....

Hienosti on teillä mennyt tsemppiä jatkossakin!

Mukavaa kesää nautitaan kun nyt kerrankin on satamatta ja lämmintä :)!
 
Haave
Hiipii nöyränä kilopinoon...

Paino putosi -700 g, pompin tästä taka-alalle. Ilmoittelen taas, kun on ilmoteltavaa... En aio lopettaa laihduttamista, sitä ei tarvi pelätä, mut palaan vasta sitten, kun on jotain positiivisempaa kerrottavaa. Tsemppiä teille muille kanssasisarille!!! =)
 
mindis
:D moikka kaikille ja minäkin tulen mukaan tähän remmiin ;) mulla on kohta 2kk vanha Miia tyttö jonka maailman paras kummitäti on KULTAHIPPUSET :D
painoin raskauden lopussa 107kg ja sairaalasta päästyä 100kg.nyt on paino pysynyt 94kg eikä lähde kirveelläkään alaspäin :p
joten aloitin pisteiden laskun eilen sunnuntaina.32pistettä mulla olis mut kun Miia syö vielä tissiä(lisämaitoa menee hiukan ja nyt hiem.velliäkin)niin ajattelin et jos 35 olis näin alussa hyvä...
siellä samasessa rasvanpolttojumpassa olin minäkin kultahippusen kanssa ja se todella on kivaa,tulee tosi hyvä olo vaikka se lähteminen onkin aina vaikeaa ni se kyllä kannattaa ;)
mä käyn aina lauantaina aamulla puntarissa ja lauantaina on pisteetönpäivä sen olen todennut hyväksi viimeksikin 4v.sitten kun olin painovartioissa.

TSEMPPIÄ KAIKILLE ja katotaas kui mulla viikko sujuu.... :)
 
sofia04
...Tuli vähän herkuteltua ja painoa tuli +800g. Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja pudottaa tällä viikolla ainakin se mitä on viime viikolla tullut. :ashamed: Harmittaa kyllä hieman! :( :'(
 
Heissan vaan kaikille ja onnea SuSulle!

Vauveli on n.4kk,ja paino on 71kg,tavoitteena olis päästä 67,mikä oli ennen raskautta,sorrun vaan todella helposti makeisiin.

Olen edelleen säästänyt yhdet farkut,jotka oli käytössö ennen esikoisen odotusta,mutta en enää usko pääseväni lukemiin 49-53,kunhan joskus tulevaisuudessa lähelle 60kiloo.

Tsemppiä vaan kaikille! :)
 
juu taas yritän on ukkosta vissiin ilmassa ei tahdo saada viestiä sisään...
Joo minun viikko meni miinuksella 1,5 kg... apuuvaa!!!!!!!!! Reisussa oltiin ja tuli syötyä herkkuja.. ´miten sitä voi kieltäytyä jälkiruoista ja leivonnaisista kylä paikassa?? Autossa istuminen ei paljon kuluta ja namit oli niin lähellä ja hyviä. Painoa on nyt 84,5 kg ja pituutta 165 cm jos en oo muistanu kertoa.. eli pudotettavaa on reilusti.
Toisaalta meillä oli ihana reissu saatiin olla yhdessä perheen kesken ja tytär oli innoissaan vauvelikin jaksoi hyvin pitkät automatkat ei ollu takapenkin räpätystä...
Mökillä tuli syötyä makkaraa ja nautittua sauna oluet siinähän niitä syitä et paino ei pudonnu.
Mutta nyt täytyy uusin eväin lähteä tähän viikkoon.. nameja kyllä jäi reissusta tähteeks... mihinkähän ne laittais ettei vaivais mieltä?? Mulla ei saa olla ollenkaan nameja kaapissa, ne vaivaa liikaa mieltä...
Nähdään taas ensi viikolla!!! Jospa sitten ois parempaa kerrottavaa!
Hauskaa viikkoa kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2004 klo 13:16 mindis kirjoitti:
:mulla on kohta 2kk vanha Miia tyttö jonka maailman paras kummitäti on KULTAHIPPUSET :D
Kiitokset bestis ja oikein hirmuisesti tervetuloa sullekkin kilopinoon :D !!

Hyvinhän se sulla lähtee menemään aivan varmasti ja rasvanpolttojumpat antaa toivottavasti lisäpotkua myös mun löllyville ;) !!

hienoja pudotuksia on porukalla taas tullut ja vaikkei kaikille olekaan pudonnut vaan noussut tai pysynyt samassa niin ei muuta kun sinnillä eteenpäin van ja tarviihan tästä elämästä nauttia välillä herkkujenkin kera,eiks jeps :whistle: ?!

mäkin herkuttelin tänään "mansikkarahkalla",jossa oli purkki maitorahkaa ja purkki valion vaniljajogurttia ja sit tietty mansikoita ja makeutusainetta :p ja se oli hyvää ihan koko perheen mielestä!

äsken juuri kotiuduin reilun 5km lenkiltä koiran kanssa ja nyt olo on niin iloinen,että taas on ees hiukan tullut liikuttua ja huomenna me mennään taas mindiksen kanssa sinne rasvanpolttojumppaan,jee!! B)

hurjasti tsemppiä kaikille!!!
 
Moi kaikille, eka kertaa täällä, joten viime viikon tulosta ei oo. Käyn kattomassa omasta kalenterista...67,4 ja tänään 67,6 eli 200 g tullut lisää :( .

Paino oli 62 kg ennen tätä raskautta ja sinne pitäis päästä. Ekaa raskautta ennen painoin vain 58 kg, mutta siitä en edes haaveile.
 
hyppäänpä minäkin tähän pinoon. pituutta on 170 cm ja painoa tänä aamuna 77kg eli kymmenkunta kiloa olis pitkän ajan tavoitteena. tässä isännän kanssa otettiin tämä painon putoaminen yhteiseks tavoitteeks mutta lisätuki on aina tarpeen. olen tässä hieman laskeskellu kaloreita, niitä vähentämällä ja liikuntaa lisäämällä olis tarkotus paino saada putoamaan. ensiviikolla sitten nähdään miten on alkuun päästy! tsemppiä kaikille!
 
Mä aloitin painonvartijoiden kirjekurssin lauantaina 17.7 ja eka viikko menikin todella hienosti; -2,6kg lähti pois!!! Mutta nyt oon herkutellut liian paljon ja äsken kun punnitsin itseni, oli painoa tullut +800g... :( Ehkä tää tästä....tarttis vaan tsemppiä!!!
 
Elzu
Moikkelis lomailun jälkeen :)

Vaakalla taisin käydä viimeviikolla joskus tosin ja oli tullu 1kg takasin, mikä johtuu tosta reissussa olemisesta ja mässäilystä :eek:

Vaan laihis jatkuu ehottomasti.
10kiloa olen pudottanu tammikuulta (nyt siis 70kg) ja pitäis saada tonne 65kiloon edes ;)
 
Kiloja viikko sitten 75,6, kolmas laihdutus viikko meneillään. Punnituspäivä torstai. Tavoitepaino siellä 60-62 kilon tietämillä (olen 163cm pitkä).
Lähtöpaino oli varmaan jotain 78kg, en tiedä tarkkaan kun en omistanut puntaria vielä silloin 3 viikkoa sitten. Nyt omistan. Ja ei ole juurikaan paino laskenut viimeisen kahen viikon aikana, mutta mittanauha antaa miinustuloksia joka mittauspisteestä (rinnanympärys, vyötärö, alavatsa läskeimmältä kohdalta, lantio, reisi, pohje ja hauis). Ja olo on mitä mainioin.

Laihdutan "kutrin" oppeja soveltamalla, herkut pois ja päivän kalorisaldo maksimissaan 1800. Ja päivittäin harrastan jotain liikuntaa - useimmiten aamulla jumppaan puolisen tuntia, ja illalla vähintää puolen tunnin lenkki joko pyörällä tai kävellen (sauvoilla tai ilman). Tavoitteenani on laihtua noin 2kg kuukaudessa, eli ensi vuoden helmikuussa pitäisi olla tavoitepaino saavutettu.

Tänään ratkesin syömään piirakkaa, mutta so what? Kaloreita tuli silti päivälle alle 2000, ja liikunnalla ne palaa pois B)

 
Viikon virallinen punnitus takana, ja paino 74,9kg, elikkä 600grammaa olen kevyempi kuin viikko sitten :D
Ja mittanauhan antamat tulokset: vyötärö 90,5cm (-1,5 viikon takaiseen), alamaha 99 (-1cm), rinnanympärys (rintojen alapuolelta) 82,5 (-2), reisi (tyvestä) 63 (-1), pohje 40 (+1), hauis 31 (+1), lantio 102,5 (0)

Tästä on hyvä jatkaa projektia. :)
Tsemppiä muillekkin!
 

Yhteistyössä