Vk30 ja kilopinon paikka..=)

moikkelis taas kaverit :) !

mites on teidän viikko sujunut?

mulla meni koko viikko pikkasen pyllylleen kun tuntui, että motivaatio tähän hommaan on taas ihan hukassa :( !!

ja lisäksi meillä oli eilen miehen siskon rippijuhlat,jossa piti sitten tietty syödä ruokaa,jälkiruokaa ja täytekakkua!!

siksipä osasinkin odottaa plussaa,mutta vaaka näyttikin aamulla 82,5kg eli tismalleen saman kun viime maanantaina ja olen siihen siis tosi tyytyväinen,kun plussaa odottelin :D !

siis mitenkäs muilla??

mulla kyllä tuntuu tökkivän nyt niin pahasti,mutta sinnillä yritän jatkaa sillä toiset samanmoiset eli 12,5kg pitäisi ainakin vielä tiputtaa!!

rupesin just yks päivä miettimään,että mä oon ollut laihtarilla jo yli 6kk,uskomattoman pitkä aika ja paljon pitemmäksi vielä venyy, mutta uskomattoman nopeesti on aika kulunut ja yllättävän helppoa tämä laihduttaminen on ollut,vaikka välillä tökkiikin pahasti! :)

tsemppivää...kaikilleee.... ;) :D :whistle:
 
Emmanmamma
Viime viikolla piti jo aloittaa, mutta eihän siitä mitään tullut, kun motivaatio ihan hukassa. Eilen jostain kuitenkin tuli oikea motivaatioryöppy ja tänään on pisteet laskettu ja kevyttä kasvisruokaa tulossa. :)

Eli mun aloitusmitat on 90,2kg ja 176cm ja tavoite 75kg. Työmaata siis riittää :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 11:11 Emmanmamma kirjoitti:
Viime viikolla piti jo aloittaa, mutta eihän siitä mitään tullut, kun motivaatio ihan hukassa. Eilen jostain kuitenkin tuli oikea motivaatioryöppy ja tänään on pisteet laskettu ja kevyttä kasvisruokaa tulossa. :)

Eli mun aloitusmitat on 90,2kg ja 176cm ja tavoite 75kg. Työmaata siis riittää :whistle:
hienoa Emmanmamma,että motivaatio löytyi kuitenkin :) , nyt vaan sitten sisulla eteenpäin :whistle: !!

mulla se motivaatio taas on täysin hukassa niinkuin jo kirjoitinkin, joten jospa lähtis metsästämään sitä jostain ennen ruokaaikaa ;) !
 
5xäiti
Täällä kans pysytellään samoissa lukemissa, mutta mullakin vois aivan hyvin olla plussaa....Häähumua ja herkkuja viikonloppu täynnä. No pyörälenkki ja vähän jumppailua vissiin auttoi ettei plussaa tullut, siitä plussat mulle!! Ennenkö meen maanantai aamulla vaa'alle yritän miettiä että oonko tyytyväinen viikkoon vai en ts. olenko tehnyt parhaani ja nyt jäi kaiveleen kyllä tuo herkuttelu. Pitäs olla vähän tiukempi noiden herkkujen suhteen, kun vielä en rajoita tuota syömistä ollenkaan (täysimetys).

No ens viikolla on parannettavaa!! Herkkuja vähemmäksi ja liikuntaa lisää! JUMPPAA
 
Mä aloitin lauantaina PV:n 12 vkon rupeaman!!
En varmaan osaa syödä kunnolla,kun nyt jo on tippunut 2 kiloa!!! Siinähän on suosittelu,et 500g-1kg viikossa pois.
Ja en millään saa syötyä kaikkia pisteitä!!!
Mutta kyllä aamulla hymyilytti,kun kävin vaa'alla!! :D
Pääasia,että paino tippuu!! :)

Niin ja paino oli tänä aamuna 98,5..

25kg pitäis vielä saada pois!!!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 12:10 Pomi kirjoitti:
Mä aloitin lauantaina PV:n 12 vkon rupeaman!!
En varmaan osaa syödä kunnolla,kun nyt jo on tippunut 2 kiloa!!! Siinähän on suosittelu,et 500g-1kg viikossa pois.
Ja en millään saa syötyä kaikkia pisteitä!!!
Mutta kyllä aamulla hymyilytti,kun kävin vaa'alla!! :D
Pääasia,että paino tippuu!! :)

Niin ja paino oli tänä aamuna 98,5..

25kg pitäis vielä saada pois!!!
hienoa Pomi :D !!
ja ihan kunnolla osaat syödä,mutta alussa paino tippuu vauhdilla,kun elimistö ei saakaan tottumiaan herkkuja ;) !
eikö vaan ollutkin upea tunne huomata tuo tiputus?!
hurjasti tsemppiä sulle ja muista,vaikka alussa tippuu reippaasti ja sitten hidastuu niin älä luovuta vaan jatka vaan sinnillä eteenpäin :whistle: !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 12:19 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 12:10 Pomi kirjoitti:
Mä aloitin lauantaina PV:n 12 vkon rupeaman!!
En varmaan osaa syödä kunnolla,kun nyt jo on tippunut 2 kiloa!!! Siinähän on suosittelu,et 500g-1kg viikossa pois.
Ja en millään saa syötyä kaikkia pisteitä!!!
Mutta kyllä aamulla hymyilytti,kun kävin vaa'alla!! :D
Pääasia,että paino tippuu!! :)

Niin ja paino oli tänä aamuna 98,5..

25kg pitäis vielä saada pois!!!
hienoa Pomi :D !!
ja ihan kunnolla osaat syödä,mutta alussa paino tippuu vauhdilla,kun elimistö ei saakaan tottumiaan herkkuja ;) !
eikö vaan ollutkin upea tunne huomata tuo tiputus?!
hurjasti tsemppiä sulle ja muista,vaikka alussa tippuu reippaasti ja sitten hidastuu niin älä luovuta vaan jatka vaan sinnillä eteenpäin :whistle: !
Näin olis tarkoitus!!! :) Kiitos tsempistä!!! :)
 
sofia04
... kaksi kiloa vähemmän painoa kuin viime maanantaina, tosi innoissani olen. Mutta kyllä täytyy sanoa että karkkia tekee ihan sairaasti mieli, onneksi on mansikoita saatavana. =) =) =)
 
Heipparallaa :D
nyt sitten on lomailtu ja huomas kyllä kun aamulla kävin puntarissa.. kääk paino ilosesti noussu nyt oli 78kg :'( , mutta onhan se kuitenki 1.5kg vähemmän kun silloin ku alotin tän jumppaamisen ja lopetin sen mässäämisen kaikella hyvällä.
no mitä muuta sitä oliskaan voinu odottaa kun herkut on niin hyvii ja lomalla pitää maistella kaiken näkösii herkkuja mitä ei omalla paikkakunnalla löydy.
menköön tämäkin päivä herkutellen mutta huomenna onpi herkut varmaan syöty pois eli sitten taas jatketaan.
ja nyt sit taas alkaa jumppapino kolista...
;)
 
Kizi
Heipparallaa!!!
Teillähän on mennyt hienosti :D
Päinvastoin ku mulla :eek: Kun aloin noissa jumpissa käymään ni paino on vaan nousu suunnassa \|O \|O Tänä aamuna ku pomppasin vaa`alle meinasin pyörtyä \|O Näytti 90 :ashamed: \|O
Taidankin lopettaa tässä pinossa pomppimisen :(

Paljon tsemppiä teille kaikille :D
 
Tintti1010
Heissulivei!!! :D
Viime viikolla lupailin miinuksia ja niitähän tuli!!! JEEESSS!!!! :D
-1,1 kg tippui paino viime viikosta!!! Itse en olis kyllä uskonut niin huimiin lukuihin, kun lauantaina tuli mökillä herkuteltua, mutta näköjään ne ei jäänytkään niin tiukkaan kuin yleensä... :whistle: ;) Pakko olla tyytyväinen kun on tullut tässä plussailtua!! Hyvin on nyt sujunut, karkkihimokaan ei oo ollu niin kova kun oon syöny noita nutrilett patukoita!! :p
Tsemppiä paljon kaikille kanssasisarille ja ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LUOVUTTAKO!!!! :eek: :eek: :eek: ...vaikka se paino junnaisikin ja vaikka kuinka tekee mieli makeaa ja vaikka ois repsahtanut pahemman kerran, niin älkää luovuttako!! Koskaan ei tuu valmista jos heti luovuttaa, kun vene vähän keikkuu (itse olen elävä esimerkki n.100 laihiksen jälkeen... ;) ) Sillä miulle on tullut plussaa ja usko on välillä mennyt, mutta kun oon päättänyt, että en luovuta niin en sitten kanssa luovuta!!! vaikka paino putookin hissukseen niin tiedänpähän ainakin että putoaa!!! Enkä lannistu vaikka välillä onkin tullut yli kaks kiloa plussaa ja niitten puottamiseen on mennyt aikaa!! Elämästä pitää nauttia ja itse oon löytänyt täysin uudet elämäntavat joten voin luvata että ensi vuonna oon hoikempi!!! :) (uusiin elämäntapoihin kuuluu myös kunnon herkuttelu silloin tällöin!!) Vieköön aikaa vaikka kuinka mutta niin kauan kuin laskusuunta jatkuu, olen tyytyväinen!!! :D (en tarkoita yksittäisiä viikkoja)
Ja tää paasaus on tarkoitettu tsempiksi kaikille!! ;) :D

 
Heipä hei ja yötä vaan kaikille!!!

Mulla meni viikko hyvin, Oikein päättämällä päätin syödä parina päivänä karkkia ja arvatkaas mitä!?! Mun päätös loppu siihen paikkaan kun naukkasin muutaman palan suklaata ja n. 5 englannin lakua... eipä maistunu niin hyvälle kun ennen! kaikki on äklön makeaa, jopa jäätelö tuntuu liian makeelta! Mikä jäätelö olis vähän miedompaa??

No, eniwei, painoa putos legendaarisen kilon!!
En kyllä yhtään odottanu ottaen huomioon että viime viikolla se oli 74,5 ja tiistaina pomppas taas 76,5. sunnuntai aamuna se oli 75 ja illalla 73,5! (vaaka näyttää vaan 0,5kg tarkkuudella) Tänä aamuna se oli vieläkin sama. Nyt vaihdoin töissä juomisen light colasta pelkkään veteen, se varmaan on parempi nesteelle?
 
morjens!
Tosi huono viikko takana.. paino kylläkin sama 83,5 kg pää asia et ei tullu lisäystä!!!!!!!!! Nyt on tulossa loma viikko jolloin en normaalia syömistä meinannu kontroloida herkkuja kylläkin mutta meinaan kyllä nauttia! Ollaan koko perheen kans lähdössä reissuun puuhamaahan ja helsinkiin. On kyllä tulossa hienot ilmat joten voi olla et ei pääse hyvin kertymäänkään painoa vesi juomapullot mukaan kylmä laukkuun ja siitä aina hömpsyt kun jotain mieli tekee... '
Toivottelen teille kaikille hyvää viikkoa. nauttikaa näistä ( kaiketi sää ennustajat ovat oikeassa) helle päivistä mitkä toivon mukaan ovat tulossa vähemmän kalorittomasti niin tulostakin silloin syntyy.
Tsemppiä kaikille!!! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2004 klo 16:02 Kizi kirjoitti:
Heipparallaa!!!
Teillähän on mennyt hienosti :D
Päinvastoin ku mulla :eek: Kun aloin noissa jumpissa käymään ni paino on vaan nousu suunnassa \|O \|O Tänä aamuna ku pomppasin vaa`alle meinasin pyörtyä \|O Näytti 90 :ashamed: \|O
Taidankin lopettaa tässä pinossa pomppimisen :(

Paljon tsemppiä teille kaikille :D
Älä nyt hyvä ystävä mihinkään livahda,sillä kyllä täällä voi pinoilla vaikkei paino tippuiskaan ja motivaatio olis hukassa :/ !
minäkin eilen kirjoittelin tuosta motivaation puutteesta,mutta nyt oon eri mieltä,sillä kerronpa teille tarinan mun mahtavasti alkaneesta viikosta!

eilen lähdin heti ruuan jälkeen ystävän luo kylään ja join siellä pelkästään kahvia,vaikka tarjottavaakin ois ollut,jee!!
tulin kotiin vasta liki puolta yötä ja söin kyllä sitten vielä hiukan riisiä ja broileria :p , mutta silti aamulla vaaka näytti 82,1kg eli 0,4kg vähempi kuin eilen ja kyllä motivaatio taas kummasti nousi kun pääsin tuosta jumituksesta pois!

noh..tänään oltiin ystävän kanssa Myllyssä alennusmyynneissä ja ette usko miten ihanaa oli kun löysin vaatteita, jotka olivat kokoa 42/44 ja L :) !

viimeksi kun oltiin samanlaisella reissulla tammi-/helmikuussa niin tuskailin pukukopissa,kun ei mahtuneet edes 46/48 ja xxl kokoiset monetkaan,vaikka paino oli jo tippunutkin 6kg :) .

kyllä se motivoi ihan kummasti ja löysinkin itselleni takin,farkut,4 paitaa,2 alkkarit ja sukkahousut ja kaikki siis pienempiä kuin entiset vaatteet,jee!!

sitten me kyllä käytiin aamukahvilla ja syötiin kahvin kanssa korvapuustit ja ruuaksi ravintolassa sveitsinleike,joka ei kyllä ole kevyimmästä päästä, mutta kun ottaa huomioon sen hyötyliikunnan joka päivän aikana tuli kun kiersimme kauppakeskusta 10.00-16.30 niin eiköhän siihen 1 sveitsinleike ja korvapuustikin mahdu mukaan ;) !!
ja nyt en ole kotona enää mitään syönytkään, joten pisteissä uskon pysyneeni!!

oli pakko tää kirjoittaa tännekkin,josko se tsemppais vahingossa vaikka teitä muitakin :) ,sillä mua se kyllä tsemppas,sillä päätin,että kun seuraavaksi taas lähdemme alkuvuoden alennuksiin niin meinaan mahtua taas pienempiin vaatteisiin..tähtäimessä ehkäpä jopa 38/40 ja M!!

HURJIMUKSESTI TSEMPPIÄ KAIKILLE JA ONNITTELUT MUKAVISTA PUDOTUKSISTA JA MUISTAKAA TEKIN JOILTA EI OO TIPPUNUT PAINO NYT,ETTÄ LUOVUTTAMALLA SE EI AINAKAAN TIPU ELI ETEENPÄIN VAAN SINNILLÄ JA SILLÄ SUOMALAISELLA SISULLA :D !!
 
Morjens kaikille!

Olipa mukava löytää tällaisille sivuille...
Mulla on neljän kuukauden ikäinen poika ja ylimääräistä painoa jäi raskaudesta n. 10 kg. Nyt poika on alkanut nukkumaan yönsä hyvin, joten äidilläkin riittää voimia keskittyä myös laihduttamiseen :)

Mä olen ihan hiljattain liittynyt painonvartioihin...
Kovasti saa itseään tsempata ettei sorrua herkkuihin... Mutta onneksi motivaatiota on tällähetkellä niin paljon, että pisteiden laskeminen on ainakin näin aluksi sujunut mainiosti!

Mun lähtölukemat on 80kg ja 163cm eli töitä riittää!
Haluaisin pudottaa 15kg!

Tsemppiä kaikilla painonpudottajille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2004 klo 21:46 Eevis kirjoitti:
Morjens kaikille!

Olipa mukava löytää tällaisille sivuille...
Mulla on neljän kuukauden ikäinen poika ja ylimääräistä painoa jäi raskaudesta n. 10 kg. Nyt poika on alkanut nukkumaan yönsä hyvin, joten äidilläkin riittää voimia keskittyä myös laihduttamiseen :)

Mä olen ihan hiljattain liittynyt painonvartioihin...
Kovasti saa itseään tsempata ettei sorrua herkkuihin... Mutta onneksi motivaatiota on tällähetkellä niin paljon, että pisteiden laskeminen on ainakin näin aluksi sujunut mainiosti!

Mun lähtölukemat on 80kg ja 163cm eli töitä riittää!
Haluaisin pudottaa 15kg!

Tsemppiä kaikilla painonpudottajille!
Tervetuloa mukaan kilopinoilemaan Eevis :) .
Aina on mukava saada uusia mukaan!!
 
pikkumimmu
Hei!

Minulla on kaksi lasta iältään 3v ja 6kk. Rutkasti on tullut painoa lisää lapsia tehdessä :whistle: Olen aina ollut perso makealle enkä olisi ikinä uskonut että MINÄ PYSTYN LAIHDUTTAMAAN! Mutta kappasvaan, neljäs viikko lähti nyt painonvartijoissa ja 5 KILOA ON JO LÄHTENYT! Vähän pelottaa kun tuo paino näyttää tippuvan melko nopeasti,olen kyllä syönyt kaikki pisteet ja välillä enemmänkin :/ Lähtömitat olivat 163 cm ja 77 kg, nyt painoa on n.71,5 kg. Tavoite olisi päästä samaan kuin ennen ensimmäistä raskautta eli 60 kg. Työtä vielä siisi riittää! TSEMPPIÄ kaikille painonpudottajille, SINÄ KYLLÄ PYSTYT! :)
 
merika
Lisää tulee tai ei ainakaan pois lähde, mut en ole mitään tehnytkään.synnytyksestä on koht 3kk jäljellä olis tollaset 4kg :/
painoin 107 tai jotain kaikkine turvotuksineen ja vauva 4840G mukaanlukien - eli synnärille jäi jo yli 10kg , mut nyt on pysähtynyt tohon 92kg välillä käynyt 90kg mut ei viel alla :\|

onhan se paino jo melkein entinen, mut kun siitä pitäs viel sit tiputtaa n.10kg. 80kg olis aika jees pääsis ens vaiks 89kg. :D itsekuria tässä tarvitaan.

Mut kiva lukee kun täällä on toiaset laihduttanut jo pitkään - kyllä mäkin alan laskee niitä pisteitä tai jotain sit kun neiti vähän kasvaa.
vvoiko niitä PV: pisteitä laskee jos imettää ja miten paljon pitäs lisätä?

Ens viikkoon ehkä silloin vähän miinusta :)

Lähdetään neidin kanssa ulos lenkille B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2004 klo 09:50 merika kirjoitti:
voiko niitä PV: pisteitä laskee jos imettää ja miten paljon pitäs lisätä?
imettäjäkin voi käydä painonvartijoissa,mutta olikohan se niin,että vasta n.4kk ikäisen vauvan äiti,jolloin vauva syö jo kiinteitäkin :) .
ja imettäjän lisäpisteet ovat 8 eli jos sulla oikeesti olisi 24 niin nyt sitten imetyksen vuoksi syöt 32pistettä :p !ja paino tippuu silti..tai ainakin kaverillani tippui tosi hyvin paino silloin kun söi imettäjän pisteillä vielä ;) !
 
satakiloinen
Näkyyhän täällä muitakin jotka ovat painaneet yli 100kiloa. Luulin että oon ainoa. Nyt syntymästä kohta 5kk ja kohta (ens viikolla?!) pääsen alle 100, ja se alkaa mennä jo alle painoa ennen raskautta. Mutta tosiaan siihen en aio tyytyä, siitä vielä pitäs pudottaa 20-25 kiloa niin vois olla tyytyväinen, sitten alkaisin olla painossa ennen lapsia....
 
Heippa! Hienosti näyttää kiloja tippuneen muilla ja ne joilla ei ole tippunut, sitkeesti vain etiäpäin :)...

Täytyy tunnustaa että olisi mieli tehnyt jättää omat kirjjoitukset väliin, koska mitään tulosta ei ole syntynyt enkä senvuoksi viitsinyt maanantaina edes puntarilla käydä :'( . Mulla siis motivaatio todella pahasti hukassa, kun joku kertois mites sen löytäis taas jostain :eek: .

Tossa oltiin viikonloppuna laivalla ja shoppailemassa Tukholmassa ja syötyö tuli kaikenmoista ja laivalta nannaa ostettua kotio, joten katoin parhaaksi olla menemättä puntarille ettei motivaatio enempää laskisi (tai voiskohan edes enempää?).

Mutta kyllä alkaa ahdistaa tämä oma saamattomuus pahanpäiväisesti, eikai auta muu kun syödä noi laivanamit pois ja koittaa ettiä se Kultahippusen mainostama suomalainen sisu :D, josko se tästä alkais taas menemään parempaan suuntaan...

Hurjasti tsemppiä kaikille - täältä koitetaan tulla vaikka vaikialta tuntuukin, josko jo ens viikolla uskaltais puntarilleki mennä :( :'( \|O
 
aivan uskomatonta tsemppiä saa kun lukee näitä kirjotuksia... pakko aina välillä lukasta uudelleen ja kerätä itelle lisää motivaatiota, mulla itellä motivaatiot täysin nollassa ja kiva lukea että muillakin joskus...
apua pitäs tänään lähtee kaupassa käymään... milläs onnistuis ettei osta mitään hyvää ja karkkii`??? :'(
jatkakaa samaan malliin, ei muutes mullakaan paino tippunu viime viikosta valitettavasti nousi mutta yritän parannusta ens maanantaille....
 
Voi ei!!!! Mulla on tullu maanantaista kilo lisää :ashamed:
Kai se johtuu että ei oo muistanu juoda :whistle: Kun tais tulla tuolla asuntomessuilla vähän nestevajausta toissapäivänä ja puolikiloa taas sen reissun jälkeen oli tippunu.

No asia korjattiin tänään ruohon leikkuulla ja sitten vettä nassuun :D Kattellaan maanantaina mitä paino sanoo! Pitäis se uus vaakakin hommata että näkis tarkkoja painoja, toi puolen kilon välein ei varmaan oo mitenkään kannustavin tässä painon pudotuksessa
 
Elina83
No niin!
Uus laihduttaja ilmottautuu teidän riesaksi pyörimään tänne.
Elikkäs mä oon tämmönen 100 kilonen jässikkä ja pituutta on 172 eli painoa on mitä pudottaa.. motivaatio löyty taas tänään ku neuvolassa ehdottivat lapsettomuuden hoitoon 5 kilon pudottamista.. mutta toivottavasti päästää viel pitemmälle. =)
mistäs vois halvalla saada painonvartioiden sen cd-romppu ohjelman, ois varmaan hyvä, muttei millään raski tilata...
mutta... tästä se lähtee.. toivon mukaan. ja vuoden päästä ollaan jo laihempia, ellei sit olla onnellisesti raskaana...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2004 klo 18:01 Elina83 kirjoitti:
No niin!
Uus laihduttaja ilmottautuu teidän riesaksi pyörimään tänne.
Elikkäs mä oon tämmönen 100 kilonen jässikkä ja pituutta on 172 eli painoa on mitä pudottaa.. motivaatio löyty taas tänään ku neuvolassa ehdottivat lapsettomuuden hoitoon 5 kilon pudottamista.. mutta toivottavasti päästää viel pitemmälle. =)
mistäs vois halvalla saada painonvartioiden sen cd-romppu ohjelman, ois varmaan hyvä, muttei millään raski tilata...
mutta... tästä se lähtee.. toivon mukaan. ja vuoden päästä ollaan jo laihempia, ellei sit olla onnellisesti raskaana...
tervetuloa mukaan :) !!
kyselit tuosta painonvartijoiden cd-rompun ostamisesta niin kannattaa katsastaa nuo netin eri kirpparit ja huuto.netissä niitä on ainakin usein halvallakin ;) !
 

Yhteistyössä