vk27:n kilopinoon kaikki halukkaat,mars..=)!!

moikkelis kaikki!!

mitenkäs juhannus sujui..noin niinkoin laihtarin kannalta ja tietysti muutenkin :) ?

minä kotiuduin tänä aamuna laivalta nälkäisenä,kun ei käyty aamiaisella lainkaan ja kotona tietty heti rupesin aamupalalle ja sit vasta muistin,että on punnituspäivä :/ !

en sitten enää punninnut mutta huomen aamulla punnitsen ja tuun ilmoittelemaan..tosin tiedän,että vaaka näyttää hirveitä lukemia 2viikon lepsuilun ja laivareissun jälkeen :( , mutta tänään alkoi taas tiukka linja ja ensi viikolla odotellaan miinuksia eli ans kattoo ny :D !

mitenkäs teillä muilla??

hurjasti tsemppiä kaikille ;) !
 
Tintti1010
Heissulivei!
Joo, tosiaankin tuli jussina kerättyä kaikki kilot takasin ja vähän päälle... :eek:
No, eilen kyllä alko menkat ja olo on tosi turvonnut ja herkuteltiin vielä eilenkin pizzalla ja jaffakekseillä joten hurja painonnousu selittynee osittain nesteellä ja biomassalla joka ei oo vielä tullut ulos... :whistle: :whistle:
eli siis viime viikosta painoa lisää 2,6 kg!!!! :eek: :eek: :eek: :eek:
Noh, pelkkä rasvan osuus tosta on varmaan hieman vähäisempi...! :p Kummallista kyllä, ei tullut ees semmonen kauheeta kauheeta fiilis, kun tiesin että tänään palaan kumminkin ruotuun ja suurin osa painosta selittyy sillä turvotuksella! Pitähään elämästä joskus nauttia!! :p ...ja eiköhän se paino tipu taas ens viikolla ihan toisiin lukemiin!!!...varsinkin kun aloitin tänään sairaaladieetin, josta on tossa alemassa alotuksessa lisää!!! :)
 
juu jussi on vietetty ja se kyl näkyy tuloksissakin 1,4kg tuli lisää viikossa et palaillaan alkulukemiin... Mutta täällä kans nyt alkaa tiukka linja ja kasvissoppaa alan huomenna keittelemään ja popsimaan jos sais edes vähän kiloja pois... kyllä tää voi olla vaikeeta, viime viikolla jo hihkuin ku sain -700g pois ja nyt tää huima nousu kyllä otattaa mut minkäs sille voi, onneksi ei ole nyt tiedossa mitään mässäily juhlia ja voi täysillä panostaa tähän painonpudotukseen.
 
hyvää huomenta!! :D
eilen aamulla odottelin että pino alkais näkyä ruudussa, mutta enhän muistanut laivareissua...
iloiset terveiset jatkuvat vielä täällä, vaikka se juhannus menikin täysin syöpöttelyksi. niin paino tippu viime viikosta sen 500g.
eli kahdessa viikossa 2 kg.
mussuttamista en ole löpettanut hiukka yrittänyt rajoittaa, mutta jumppaa ja liikuntaa joka päivä joskus enempi joskus vähempi.

tsemppiä kaikillel!

ensi viikkoon, toivottavasti yhtä iloisena :D .
 
merika
:D juhannus meni ja kilot jotka lähti ennen sitä tuli takas eli 92,5kg näyttää taas eli + 2kg. Miksi tää jämähtää tähän en pääse alaspäin :\| ? 2kk on synnytyksest ja painoin silloin 107kg ja risat ja hyvin se tipahti tänne 92kg, mut siihen se jää pitäskö pistää rintojen piikkiin muutama kilo heh :) :) 88kg painoin ennen raskautta ja siinnäkin 10kg liikaa.

Jatketaan entiseen malliin - terveellissti syöden ja liikkuen.

Ensiviikkoon.Tää on tosi hyvä juttu, kiva lukee miten myuilla menee.
Tsemii kaikille. :)
 
Haave
Huomenta vaan kaikille!

Niinhän se juhannus meni herkkuja syöpötellessä eli paino nousi n. 2kg eli mentiin yli aloituslukeman. Nestettä tuntui kertyneen taas aika paljon, koska tän aamun lukema jo kilon vähemmän. Mutta yritetääs päästä kaikki takas ruotuun, minä varsinkin.

 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2004 klo 08:25 Haave kirjoitti:
Huomenta vaan kaikille!

Niinhän se juhannus meni herkkuja syöpötellessä eli paino nousi n. 2kg eli mentiin yli aloituslukeman. Nestettä tuntui kertyneen taas aika paljon, koska tän aamun lukema jo kilon vähemmän. Mutta yritetääs päästä kaikki takas ruotuun, minä varsinkin.
Joo, miulla oli ihan sama juttu...paino nous peräti 2,6 kg, mutta tänä aamuna oli jo kilo hävinnyt...! Jees!!! :D
Sairaaladieetin aloitin eilen, mut tänään vaihan sen siihen rasvanpolttokeittodieettiin kun on kuulemma tehokkaampi..?!! www.kauneusjaterveys.fi sivuilla on juttua siitä rasvanpolttokeitosta, joten käykääs kaikki lukemassa joita kiinnostaa, on meinaan hyvin selitety siellä ja se todella toimii!!!!! :)
...ensi viikolla sitten ihan eri lukemat...!!! B)
 
no niin..eilinen punnitus unohtui ja tänään se karu totuus iski päin näköä kun vaakaan ponnahdin :D eli 2 viikkoa on tullut lepsuiltua ilman pisteitä ja paino noussut 2viikossa 1,7kg eli nyt vaaka näytti 83,7kg,hui :/ !
mitähän se ois näyttänyt eilen aamulla,varmaan vielä ainakin kilon enempi eli onneks en muistanut silloin punnitakkaan ;) .

mutta nyt vaan jatketaan tiukasti pisteissä ja kuureilla muutenkin ja ollaan kaikki ens maanantaina taas ees pikkusen kevyempiä,jookosta :whistle: ?!

hurjasti tsemppiä kaikille!!
 
Mikäs se tämä tämmönen kilopino?? Tarvitten kyllä tsemiä tähän pudotukseen. Mulla meni jussit hienosti, kaks kiloa putos!!! Oon tuolla vauva-palstalla ollut "maanantaipunnituksessa". 34-vuotissynttäreillä päätin että "nyt saa tää jo riittää". Reilu kuukausi on laihdutusta takana ja kiloja on pudonnut 5kg. Tässä oli muutama "nolla"-viikko mutta onneksi ei ole plus-viikkoja yhtään!!
Alkuviikon siivosin hullunlailla huushollia ja olin "sokeripaastolla" niin ja vuosin ko seula (ekat menkat synnytyksen jälkeen).

Itse juhannus meni juhliessa (häät, rippijuhlat ja esikoisen synttärikemut) Kyllä se tuo poika (4kk-10kg) antaa sellasta allijumppaa ettei meinaa kahvikuppikaan sitten pysyä hyppysissä, nyt on sitten taasen vähän repsahatanu (kun synttäreiltä jäi kakkua, piirakkaa...ym mukavaa). Pitäs ottaa taas niskasta kiinni, vaikka tuolla sokeripaastolla. Nimittäin tässä bodyssa on mistä lähteä!!!

Harmittaa tuo ilma vain... vettä tulee kun esterin.... No eipä auta, jospa tuota jotakin hyötyliikuntaa löytyis täältä kotoo...heh.. No tulempa sitten taas ensi maanantaina....

Näkemisiin....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2004 klo 11:45 äitiliini kirjoitti:
Mikäs se tämä tämmönen kilopino?? Tarvitten kyllä tsemiä tähän pudotukseen. Mulla meni jussit hienosti, kaks kiloa putos!!! Oon tuolla vauva-palstalla ollut "maanantaipunnituksessa". 34-vuotissynttäreillä päätin että "nyt saa tää jo riittää". Reilu kuukausi on laihdutusta takana ja kiloja on pudonnut 5kg. Tässä oli muutama "nolla"-viikko mutta onneksi ei ole plus-viikkoja yhtään!!
Alkuviikon siivosin hullunlailla huushollia ja olin "sokeripaastolla" niin ja vuosin ko seula (ekat menkat synnytyksen jälkeen).

Itse juhannus meni juhliessa (häät, rippijuhlat ja esikoisen synttärikemut) Kyllä se tuo poika (4kk-10kg) antaa sellasta allijumppaa ettei meinaa kahvikuppikaan sitten pysyä hyppysissä, nyt on sitten taasen vähän repsahatanu (kun synttäreiltä jäi kakkua, piirakkaa...ym mukavaa). Pitäs ottaa taas niskasta kiinni, vaikka tuolla sokeripaastolla. Nimittäin tässä bodyssa on mistä lähteä!!!

Harmittaa tuo ilma vain... vettä tulee kun esterin.... No eipä auta, jospa tuota jotakin hyötyliikuntaa löytyis täältä kotoo...heh.. No tulempa sitten taas ensi maanantaina....

Näkemisiin....
Moikka!
tää kilopino on ihan samanlainen kun nuo vauva-palstan laihdutuspinotkin eli aina maanantaisin tää tänne ilmestyy ja siihen sitten ilmoitellaan +:t/-:t ja muutenkin kuulumisia !

nää on kyllä uskomattomia tsemppareita,joten kannattaa ihmeessä tulla mukaan!!

missä porukassa ilmoittelet tuolla vauvalla,sillä minäkin ilmoittelen myös siellä!??

tervetuloa mukaan!!
 
Juu kehtaako enää ees sanoa että paino edelleen junnaa paikoillaan :'( :'( . Eli tulos TAAS +-0... Mulla se taitaa nyt olla sama onko juhannus tai tavallinen arki ei mee ylös eikä alas... Simpura sampura nyt visusti kirjaa pitämään vaan syömisistä jottai sais tän lepsuilun loppumaan... Tsemppiä kaikille kiva huomata etten oo yksin tuskailemassa kun paino ei mee alas. Kyllä me vielä kaikki näytetään että onnistutaan eiks vaa :) :)?
 
neilikka:kyllä täällä kehtaa kertoa mitä vaan eli tiukasti mukana vaan vaikkei paino laskekaan ;) ja sun pitää olla tyytyväinen,ettet plussannut juhannuksesta huolimatta niinkuin minä ja muutama muu ;) !!
ja sinnillä pusketaan kaikki yhdessä näitä "läskejä" lakoon ja joku päivä vielä kävellään ylpeinä ja normaalipainoisina :D ,sillä nythän me kävellään ainoastaan ylpeinä :whistle: !?

hurjasti tsemppiä kaikille taas kerran..vissiin kolmannen kerran jo tänään :whistle: !!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2004 klo 22:27 Milana76 kirjoitti:
Minkäs pituinen olet Kultahippunen? Olemme melkein saman painoisia... ;)
moikka!
minulle on tuota pituutta kertynyt vaivaiset 164cm,joten ylipainoa löytyy edelleen aika rutkasti vaikka runsaasti on jo pudonnutkin :whistle: ,mutta jonain päivänä minäkin lupaan olla liki normaalipainoinen ;) !
kuinkas pitkä sinä oot??
 
pullenah
"mustauduin"...kävin kurkkaa edellis viikon pinosta painoni ja huomasin että plussaa on tullu 300g!! Ei paha kuitenkaa kaikkien herkkujen jälkeen...takaisin ruotuun! B)
 
Hyppään kyytiin kesken matkan!!!!!!

Pituutta 145cm kiloja 76,5 ja lähtöpaino 78 eli -1,5kg
Mukavasti sattu angiina tähän että kurkku on kipeä ja kuume hipo 3pv neljääkymppiä että ehti vatsalaukku vähän kutistua!!!

Ennen tätä kun kauhistuin kun meni alas 2,5 bigmac hampurilaista, jäätelö, kahvi ja pirtelö.... eikä tehny ees tiukkaa!
 
Tällä näyttää olevan vilkasta vielä maanatain jälkeenkin... Niin kultahippuset, oon tuolla Vauva-puolella KB:n maanantaisin pinoutunut, tuntuu että sitä tarvis ihan päivittäistä tsemppausta. Taas tuntuu tuo makea niin maistuvan. Liikuntaakaan ei ole tullut harjoitettua, paitsi hyötyliikuntaa.Meillä poika teki "vaunulakon", ei millään nuku vaunuissa ja tuntuu että pitää ihan joskus syliin ottaa ko niin huutaa, joten lenkit on jääny nyt vähiin. Tuo viime viikko meni kyllä ihan nappiin. Alkuviikosta kun olin "sokeripaastolla" niin ei tehny heikkoakaan olla ilman makeita.... Mistä mie löydän taas tuon saman fiiliksen??? Niin ja jumppavideot odottavat vieläkin käyttäjäänsä.... No Yritetään kamppailla tämän hillittömän makeanhimon kanssa.... Tsemppiä myös muille "kamppailijoille"!!!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2004 klo 06:52 äitiliini kirjoitti:
Tällä näyttää olevan vilkasta vielä maanatain jälkeenkin... Niin kultahippuset, oon tuolla Vauva-puolella KB:n maanantaisin pinoutunut, tuntuu että sitä tarvis ihan päivittäistä tsemppausta. Taas tuntuu tuo makea niin maistuvan. Liikuntaakaan ei ole tullut harjoitettua, paitsi hyötyliikuntaa.Meillä poika teki "vaunulakon", ei millään nuku vaunuissa ja tuntuu että pitää ihan joskus syliin ottaa ko niin huutaa, joten lenkit on jääny nyt vähiin. Tuo viime viikko meni kyllä ihan nappiin. Alkuviikosta kun olin "sokeripaastolla" niin ei tehny heikkoakaan olla ilman makeita.... Mistä mie löydän taas tuon saman fiiliksen??? Niin ja jumppavideot odottavat vieläkin käyttäjäänsä.... No Yritetään kamppailla tämän hillittömän makeanhimon kanssa.... Tsemppiä myös muille "kamppailijoille"!!!
Minkälainen on sokeripaasto???

Kevennät vaan ruokavaliota ja otat ihan iisisti niin eiköhän se sieltä tule se fiiliskin takasin!!!! Tuohon makeanhimoon auttaa kuulemma tosi tehokkaasti kolmen päivän sokeripaasto! Eli ei saa syödä mitään makeaa eikä edes light-limuja!!! Elimistö pääsee tuossa ajassa irti siitä sokerinkaipuusta!!! Tavallista ruokaa voi ja pitääk9n syödä, muttei mitään mikä maistuu makealta!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2004 klo 06:52 äitiliini kirjoitti:
Tällä näyttää olevan vilkasta vielä maanatain jälkeenkin... Niin kultahippuset, oon tuolla Vauva-puolella KB:n maanantaisin pinoutunut, tuntuu että sitä tarvis ihan päivittäistä tsemppausta.
juuh..tämä on minun mielestäni mukavasti piristynyt tää kilopino taas,kun välillä luulin jo jääväni yksin kilopinoilemaan ja taidan kyllä ollakkin ainoa "alkuperäinen" siis meistä ketkä vuoden alussa tän kilopinoilun aloitimme ;) !

ja tosiaan se on mukavaa,että täällä vaihdellaan nyt kuulumisia ihan pitkin viikkoa kun välillä se oli sitä,että paino ilmoitettiin muttei sitten paljon muuta ja kun minusta juuri se tuo lisätsemppiä kun kysellään ja kerrotaan vinkkejä yms. :) eli nyt tää toimii mun mielestä hyvin..hyvä me ;) !!

mä en nyt keksinyt,että mikä tuo kb on?ei ainakaan vissiin siellä laihdutusosiossa tuommoinen pinoudu vai pinoutuuko :whistle: ?

taitaa tosiaan tuo sokeripaasto auttaa,kun oon huomannut,että alussa kun olin tosi tarkka pisteiden kanssa niin en syönyt mitään sokerista eikä niitä tehnyt mielikään,mutta nykyisin kun välillä myös herkutellaan niin aina tuntuu tekevän namia mieli.
nyt kun olin laivalla sunnuntaina ja toin sieltä namia niin ruuan jälkeen on aina saatava suu makeaksi :p ,mikä ei oo kovin hyvä juttu!!
mutta esim.sukulakusta menee vaan 0,5pistettä ja se kyllä auttaa jo mukavasti makeanhimoon ;) !
kauhistuttaa muuten tää mun kahden viikon pisteettömyys nyt näin jälkeen päin,sillä eipä ollut turvotusta siinä tiistaisessa painossa vissiin enää kun vaaka näyttää sitä samaa edelleen,hui!!
mutta toivotaan,että maanantaina on ees vähän laskenut paino,sillä niinhän mä vähän teille lupailin :ashamed: !?

ja Susu79:tervetuloa mukaan myös sinulle..tänne mahtuu aina,on kiva saada uutta porukkaa ajatusten vaihtoon :D !

ja hurjasti tsemppiä kaikille!!

p.s.tuossa toisessa avauksessa oli muuten joku kirjoittanut kevyemmän lasagneohjeen ja kuulosti ainakin aika herkulliselta :p !
 
Disa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2004 klo 17:46 neilikka kirjoitti:
Juu kehtaako enää ees sanoa että paino edelleen junnaa paikoillaan :'( :'( . Eli tulos TAAS +-0... Mulla se taitaa nyt olla sama onko juhannus tai tavallinen arki ei mee ylös eikä alas... Simpura sampura nyt visusti kirjaa pitämään vaan syömisistä jottai sais tän lepsuilun loppumaan... Tsemppiä kaikille kiva huomata etten oo yksin tuskailemassa kun paino ei mee alas. Kyllä me vielä kaikki näytetään että onnistutaan eiks vaa :) :)?
Kuulostipa tutulle itsellä sama homma vaikka mitä tekisi. :whistle:
 

Yhteistyössä