vk26 kilopino..=)

moikkelis kaikki!!

muistatteko mitä mä viime viikolla lupailin :whistle: ?!

no juuh..että plussaa tulee niin,että pätkähtää,koska viime viikolla en laskenut lainkaan pisteitä ja herkuttelinkin ja viikonloppuna oli ne tuparit,missä söin ja join yli omien tarpeiden ;) .

nyt siis vaaka näytti karua totuutta eli 82,5kg ja plussaa siis viime viikosta 0,5kg,että näin..mä oon lupausteni mittainen "mies" :D !

ja ens maanantaina tulee taas plussaa,kun on juhannus ja silloin tulee kumminkin hiukan herkuteltua vaikka ihan vaan kotona ollaankin eli mitään ei kyllä juoda siis alkomahoolia,mutta jotain hyvää pitää ostaa ja sunnuntaina lähden sitten laivalle,joten maanantaina näyttää vaaka taas varmaan tosi mahtilukuja kun silloin aamulla vasta palailenkin sieltä!

mutta sit seuraavalle maanantaille toivon ja lupailenkin,että tulee jo miinusta taas tän "pitkän" plussapätkän perään ;) .

mitenkäs teillä muilla??

hurjasti tsemppiä kaikille ja oikein mukavaa ja turvallista juhannusta teille kaikille!!
 
pomppii onnellisena pinoon.
juu vihdoinkin alkaa mun paino hiljalleen pudota. oliskohan jumppapinon asiota :) . nyt oon pitäny ees pienen vatsalihas jumpan päivittäin. kilon karkkiboksin oon kyl tyhjentäny mutta kuiteski on paino tippunu 1.5kg viikossa.eli nyt 78kg... voi ku jatkus näin...
tsemppii kaikille.
 
Haave
Mun paino laski jopa -100g, vaikka meillä oli vieraita. Pisteitä en laskenu ku yhden päivän. En käyny edes lenkillä, mutta saunan ja kylppärin kuurasin oikein kunnolla, pesin myös ikkunat ja muutenkin siivosin koko meiän huushollin. Luulin, että plussaa tulee että paukahtaa kaiken sen syömisen jälkeen, mutta toi 100 g:n pudotus tuntuu nyt niin hienolta että. Yhteensä paino nyt pudonnut kilon verran. Tästä jatketaan eteenpäin...
 
Tässä sitä taas ollaan ihan samoissa lukemissa kuin ennenkin :'( :'( , viikko meni ilman että pisteitä olisin laskeskellut ja sen kyllä huomaa \|O . Samaa voi kyllä odottaa ens viikostakin ettei pudotusta tuu, nousua korkeintaan kun kerta Juhannus on ja silloinhan syödään ihan nauttien mitä haluaa :D.

Ostimpa tossa itselleni uuden vaaànkin, vanha ko näyttää 0,5 kg:n tarkkuudella niin tämä uusi 100 g välein. Mutta vanhalla olen ollu ko uusi vaata näyttää 3 kg enempi ko vanha :eek: .

Mutta taas koitetaan ryhdistäytyä Juhannuksen jälkee ja päiväkirjaa käyttää josko tää tästä taas lähtis laskuun :)

TSEMPPIÄ KAIKILLE JA OIKEEN MUKAVAA, LÄMMINTÄ JUHANNUSTA KAIKILLE JA HERKUTELLAAN NAUTTIEN ;)
 
Tintti1010
Heips!
Joo, minäkin lupailin viime viikolla plussaa ja sitähän tuli!!! :whistle: 0,5 kg näyttää vaaka enempi ku viime viikolla, mutta ei hätiä mitiä! :D Juhannuksena aattelin yrittää herkutella kevyesti, mutta saas nähä kuin käy! Ainaskin näitten plussaviikkojen jälkeen laskee paino taas hetken nopeemmin!
...ja kutrin sanojen mukaan, ei ole olemassa repsahduksia, on vain laihdutuslomia!!! :D :D
 
Mulla oli aamulla 58,5 kg paino. Ihme kyllä tippunut, vaikka jätskiä on tullut mätettyä aivan liikaa... mutta kun jätski on niiiin hyvää! =) Pahin karkkihimo on mennyt nyt kun syön jätskin päivässä, mutta juuri oli lehdessä siitä, että yhden suklaakuorrutetun jätskipuikon kalorimäärä voi olla sama kuin yhden lihiksen! :eek: Vielä kun oppisi pitämään tuon viinipullon korkin kiinni... ;) :whistle:
 
Hei vaan! Taidanpa minäkin liityä nyt pikkuhiljaa, kiloja pitäis saada 10-15kgpois.. 2 viikoa olen nyt laskellu pisteitä ja ensimmäinen viikko lipsui ja vaaka näytti +/-0 ja sit otin itseäni niskasta kiinni ja kappas vaan toinen viikko toikin sit jo tulosta eli nyt -700g lähteny pois. Alku se on tääkin..tästä saa motivaatiota lisää ja sit käyn lisäksi salilla ja tuloksetkin näkyy jo. Toivottavasti seuraava viikko menis yhtä hyvin mut vähän epäilen ku jussi tulee ja tulee kumminkin vähän herkuteltua mutta sen näkee sit viikonlopussa mitä vaaka näyttää.
 
Mimi-79
Täällä taasen pudotusta ihan kivasti. 2 viikkoa ja -1.0. Mutta minä olen aika tarkka tässä hommassa. Säästän aina pisteitä niin että saan viikonloppuisin ottaa vähän rennommin. Suosittelen sitä kaikille. Alkuviikon olen aika tarkka ja säästän joka päivä vähintään 2 pistettä. Sitten viikonloppuna voi vähän herkutella.
Siis kokonaispudotus -18.5. Paino tällä hetkellä 71.9. Ja tavoitteeseen matkaa on enää tuo 900 g.
Tsemppiä ja laihempaa kesää kaikille kilopinolaisille. Ehkä jo tänä kesänä bikineissä?
 
Heips!
Nyt olen pudottanut 18 kiloa siitä tammikuisesta aloituksesta.Viime viikko meni ihan ok, -400 g, mutta edellisellä tuli +200 g ja vähän lasten kustannuksella..Meillä nääs iski raju oksennustauti kahteen pienimmäiseen ( 10 kk ja 1v11 kk), tauti oli KAMALA ja äityli teki kaikkensa että lapset paranisivat, söin ja tankkasin itse koko ajan että pysyin pirteänä, samalla laskin leikkiä ettei tämä haittaa koska kohta lähtee taudin mukana pois kuitenkin.Nooh, lapset parani IHANAA, mutta minäpä pysyin terveenä ja hyvinsyöneenä.. Mutta parempi näin.. Jussi-juhla lähestyy ja seuraavalla viikolla lähden pariksi päiväksi reissuun minäkin, joten sittenpä nähdään kuinka painottelu sujuu..Hyvää keskikesän juhlaa kaikille ja juokaa paljon vettä ja vähäkalorisia juomia, grillatkaa kanaa ja kasviksia, nauttikaa kesästä ja lämpimistä päivistä!!!
 
täällä häpeillään... :ashamed:
kk sitten ilmoittauduin kilopinoon, sitten tuli kaikenlaista (huomatkaa selittelyä!), paino vaan lisääntyi reilulla kilolla :ashamed:
nyt muutaman päivän pointseillut, lähtöpainona ma aamuna 69,4kg. Ensiviikolla olen varmasti paikalla, vaikka sitten entistä tuhtimpana ellei muuten.
Voisiko joku teipata suuni kiinni? :x
 
pullenah
Mä joskus aikoja sitten ilmoittelin tänne painojani, nyt taas täällä kaikenlaisien jumitusten ja plussien jälkeen paino on lähtenyt hyvään lasku suuntaan.

Tänään paino 94.8kg
Pudotusta vuodenalusta 8kg
Mun konsti yrittää painoa alas päin on liikunta 6krt/viikko ja terveellinen ruoka ja säännölliset ruoka-ajat! B)

Tsemppiä meille kaikille keventymiseen! =)
 
Elzu
tervehdys kaikille!

tavoistani poiketen, hyppäsinkin ja tänään vaakalle, enkä vasta perjantaina (jolloin varmaan tulee hiukan herkuteltua) :D

69kiloa näytti, eli nyt ois 11kiloa lähtöpainosta poissa, aloitin siis tammikuulla.
Kummalisesti on kevyt olo =)

Tosin syynä hyvään painonpudotukseen menneellä viikolla lienee myös sairastelu, en kyllä ainakaan valita !

Tsemppiä kaikille ja kivaa JUSSIA!!
 
Sidney
No niin nyt on taas paino puonnut sellaset 6 kiloo tän toisen lapsettomuushoidon IUI:n aikana!! Mutta katotaan vaan niin kaikki tulee takas ku napsahtaa nega ruutuun!! Tai mikäli jos tärppäis niin sitten pitää kuitenkin lopetella tätä painon puotusta!! ;)
 
merika
heips ja hyvää juhannusta kaikille.

mulla on paino tippunut :) 1,8kg pääsin siis melkein alle 90 kg - mut vielä on matkaa. eka tavoite 87kg. ihannepaino tosin on alle 80 kg, mut mulla tyttö 2kk joten otan ihan rauhassa - yritän liikkua ja syödä mahd vähän hyvyyksiä :)

katsotaan miten jussi vaikuttaa :D :D
 

Yhteistyössä