VK 45 kilopino (jo ajoissa :))

Eli nyt on homma niin että uskottelin itelleni että jos jo nyt laitan pinon niin voin ilmoittaa tän sunnuntain painon! :wave:

Eli nyt se oli 67,4, mikä tarkoittais sitä että nyt viimein on taas se yks kaivattu kilo lähtenyt!
Nyt jos tää tästä lähtis taas käyntiin! Nyt on kokonais pudotus n.13kg ja vielä olis 17kg jäljellä.. 30kg mulla oli kaiken kaikkiaan pudotettavaa ja mulla kun on tätä pituutta siunattu vaan 147cm :ashamed:

Jouluun mennessä annoin semmosen realistisen tavoitteen että olis 65 ja sitten olis puolessa välissä!
Nyt aloitin sen sokeripaaston ja lupasin että jos nyt sitten saan niitä suolaisia herkkuja popsia (niitäpä ei ihan niin paljon uppoakkaan!) ja mikä hassua, kun en ole syönyt makeaa, ei turvota!

Kuinkas muulla porukalla? Kuinka paljon olis sitä tiputettavaa ja mikä on teidän välitavoitteenne jouluksi?
Uutenavuonnahan on sitten taas ihan puhdas pöytä ja saa aloittaa uudella innolla! jos vaikka sitten onkin kinkut, laatikot, suklaat ja piparit massussa :D

Viime viikko meni sairastellessa ja vasta sunnuntaina pääsin lenkille. Oli kuitenki paino tippunu -300 sekin on jo jotain sillä olotilalla saavutettuna :) . Nyt oli lukemat siis 67,8 ja jouluun mennessä on painoni 65kg siitä en varmaan lipsu!!!!! Otetaanpa tämä viikko taas reippaasti ja pudotetaan vajaa kilo pois niin hyvä ois. Kaikki vaan innolla pudotukseen mukaan ;)

viidenäiti
Missäs kaikki muut luuraa, luulin että täällä on sivu täynnä. No joo, mulla tippui puoli kiloa viikossa. Ihan kivasti on menny. Nyt on sitten murtsikkakausikin avattu!! No ens viikkoon !!

täällä minä ja kerrankin jälleen :D olis hyvää kerrottavaa eli nyt sit näytti vihdoin tänä aamuna puntari 79kiloa... saas nähä tuoko taasen arki takasin...

eli kertausta jos kaikki viel ei tiä.... tää taiataa olla viides mukana oloviikko ja painoo on lähteny vaivaset 3kiloa, mutta hiljaa taitaa tulla paras...
lähtö siis oli 82
tavoite72 ja ens kesään.... siis tavoite... mittaa on 168cm... eli ko tonne 72 pääsen niin olen iki iki onnellinen... mutta nyt puhdilla huonolla maanantailla uuteen laihdutus viikkoon ;) :/

Mä en sit viime viikolla tullut pinoilemaan ja tälläkin viikolla meinasin jättää tulematta, mutta tulin sit kuitenkin....

Paino taitaa olla ollut jo useamman viikon samassa eli 56,5 kg tosin en ole panostanut tiputtamiseen vaan kaikkea on tullut laitettua leipäluukusta sisään sen kummempia katsomisia. :p

Tarkastin mitä on kaksi viikkoa sitten ollut ja onhan se kuitenkin tippunut -300g!

Yhteistyössä