vk 35 kilopino!!!=)

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
...Olenpas kerrankin aikasessa... ;) :D
Juu, elikkä miulla meni siinä mielessä viikko tosi hienosti, kun söin kuin hevonen ja paino pysy täysin samassa mitä itsekkin ihmettelin....(hyvä etten vaa`alta pudonnut, kun yllätyin niin... :whistle: ) Ilmeisesti liikunta tosiaan auttoi, kun en kesällä liikkunut juuri lainkaan ja jos silloin söin näin paljon viikossa niin takuulla oli tullut 1-2 kg painoa että heilahti, mutta nyt ei kun rupesin polkemaan pyörällä kouluun!!!JIPPII!!!! (Tässä taas yksi esimerkki, että liikunta kannattaa!!! :D ) Harmi vaan että nyt alko työharjoittelu ja miulla on matkaa n. 20 m joten jää pyöräilykin 5 viikoks...(no, pakko yrittää käydä lenkillä!!) Ja nyt palaan ihan takuulla ruotuun taas!!! :p :D
Mitenkäs muilla on viikko mennyt?? :)
 
Kävi paino viime viikolla jo alle 58 kg:kin, mutta nyt tänään se on 58,1 kg mikä on kuitenkin 900 g vähemmän kuin viikko sitten. Kyllä koittanu tarkkaan kattoo mitä panee suuhunsa ja kuinka paljon, mutta joukkoon mahtuu karkkia paljon kahdelle päivälle :ashamed:
 
Miw päätin ottaa itseäni niskasta ja alottaa koko projektin alusta...
Painoa on edelleen yli sadan ( olen 181cm )ja tarkoitus olisi pudottaa paino jonnekin 80 - 85 kg:n maille...
Tällä kertaa luulisin jopa onnistuvani, kun on paljon muutakin ajateltavaa, aloitan iltalukion. :)
 
uutena tulisin mukaan. en päässyt rekisteröitymään, anteeksi jos otin jonkun nimimerkin.

olen jonkun aikaa lukenut palstaa ja tänään puntari näytti sellaisia lukemia, että nyt on jotain ruvettava tekemään. aikaa liikunnalle ei liiemmin ole, mutta koitan jättää sellaiset ylimääräiset syömiset pois (olen haka syömään muilta salassa :) ). ajattelin, että jos rupeaisin tänne ilmoittamaan tuloksistani niin yritystä voisi olla enemmän.

toivottavasti lähtee kivasti käyntiin minullakin.

keiju
 
No päivää!!

Mulla se nyt jumittu, edelleen 70kg..
Viime viikolla se kävi jo alle 70 mutta sitten alko turvottaa ihan kamalasti joka nosti painoa 2kg! No laski se siitä taas viime viikon tulokseen :x

Nyt tänään pidän elimistön shokkihoito päivän eli tungen itteni täyteen energiaa pisteitä laskematta ja katotaan mitä se kroppa siitä tykkää :D
Yleensä jos on kauan ollu laihdutus energialla ja paino jumittuu, auttaa kun pistelee päivän navan täyteen roskaruokaa ja taas alkaa paino tippua :D :D (ei toki oteta huomioon roskaruoan nostattamaa neste turvotusta)


Mutta positiivista on se että olenhan saanu jo sen 8kg pois (pysyvästi) mut 49:än on vielä piiiiitkä ja kivinen tie!

Onnea kaikille muille kanssasisarille :D
 
Elikäs kävin perjantaina puntarissa ja paino oli tippunut 2,1 kg! Yllätyin aivan valtavasti, eikä edes liikuntaa tullut kovin paljon harrastettua!
No, se varmaan se makean syönnin rajoittaminen saa mulla ihmeitä aikaan...
JOtenkin tuntuu et nyt taas tää viikonloppu meni miten meni :(
Mikä kumma siinä onkaan et viikolla saa pidettyä ittensä aisoissa mut viikonloppuna se on niin helppoa livetä niistä rutineistaan vaikka ei muuten tuo viikonloppu niin eroaisi viikosta???
No, nyt taas itseä niskasta kiinni nii kyllä se siitä...
 
Iloinen yllätys odotti vaa'alla tänä aamuna, kun paino oli kuin olikin pudonnut 800g viime maanantaista. -Yllätys se oli siksi, että lauantaina vedin pussillisen sipsejä ja dippiä YKSIN :ashamed: . Nyt on 7 viikkoa ja samoin 7 kiloa laihdutusta takana. Vielä ois 18kg edessä...
 
Magdalena77
Moikkelis!
Mulla -900g viime maanantaista tippunu, ihan jees. Imetys varmaan auttaa asiaa ku en muuten oo liikkunu juuri nimeksikään. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, vielä kaheksan kiloa ku sais pois niin oisin ihan tyytyväinen.
Muillakin hienoja pudotuksia, ei muuta kuin tsemppiä, tsemppiä jatkossakin, hiljaa hyvä tulee. Eikös se niin mene. =)
 
Vikko on mennyt langeten :ashamed: , mutta viikonloppuna roikotin itseäni niskasta julmana. Vaaka näytti aamulla 65,8 kg eli -600 g edellisestä maanantaista :D :D :D ! NÄIN UUDELLE KILOLUKEMALLE SIIRTYNEENÄ TUULETTELEN!
:D :D
 
ilmottaudun viikon pöhnäksi....eli taas plus miinus nolla.......... :( eilinen päivä kun meni iloisesti kylässä ja siellä tuli syötyäihanaa kermapossua ja mustikkatorttuu jätskin kera :p .........ja meikähän söi...... no paino on sama kun viimeviikolla 76kg.
ton tuloksen masentama oon tänään vetässy pussillisen karkkii ja pizzaa ja morkkis senku pahenee.......... :ashamed: :x
mun pitäs varmaan teipata suu kiinni...
muilla menny hienosti, mahottomasti tsemppii vaikka välillä paino hiukka nousiski,....
ens viikkoon :'( periks en anna....
 
mindis
:D heippa mul on nyt pudonnut paino 3.3kg eli nyt olis sitten 89.7kg.
la aina punnitsen ku sillon aina tulee herkuteltua :ashamed: :ashamed:
hyvin oon tällä mammadieetillä pysynyt ja herkkupisteillä vedin suklaalevyn napaan hyvällä omallatunnolla ;) uimassa oon käyty 2kert viikossa miten oon lapsenhoidon saanu järjestettyä =)
tänään mul oli aamulla hirvee migreeni joka johtu varmaan liian vähästä juomisesta ku vauva asuu välillä tissillä ;) syönyt kyllä oon tosi hyvin ja säännöllisin väliajoin.
tsemiä taas kaikille täksikin viikoksi :D
 
Elina83
Jihuu!!
Paino oli tippunut 1½ kiloa viimeviikosta. =)
mä en ollut uskoa silmiäni, ku kävin puntarilla. viikonloppu meni syyessä kaikkee ei laihduttajan evästä. mä olin jo aivan varma että on tullut lisää se 1½kiloa, mutta ei, =)
isäntä lisäsi mulle laihdutusmotivaatiotakin..
eilen autolla ajellessa se tuumasi ihan nuin vaan, että voitas me kyl oikeestaan mennä naimisiin. :D
eli, nyt sitten urakalla laihduttamaan, että sais vuoden vaihteen jälkeen jonku nätin hääpuvun päälle. :D
 
viidenäiti
Waude, tuollanen "kosinta" onkin aika hyvä tsemppari. Onnea !!!!
Mulla meni viime viikko kärvistellessä kuukautisten kanssa. Vähän on kyllä tuo "gerkkupuoli" lipsunu, mutta liikkunu kyllä oon kiitettävästi. Vieläkö alkais tekeen kotijumppaa niin sitten vois olla tosi tyytyväinen.
Niin mulla putos 1,0kg verran (varmaan kaikki verta!!), aivan hillittömät kuukautiset. Meidänki poika (6kk) on vielä aika lailla tissin varassa, nyt on pariviikkoa syöny kiinteitä. No joo tästä on hyvä jatkaa...

Ens viikkoon!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 16:39 Milana76 kirjoitti:
Kultahippunen!! Mikä on laskettu aikasi? Mulla ei vielä virallista, mutta menee tuonne huhti-toukokuun vaihteeseen. Hyviä vointeja ja kauniita syksyisiä päiviä sinulle ja samalla kaikille muillekin kilopinolaisille!!!!
:)

T: Milana76
Hurjasti Onnea plussan johdosta :) !!
Mulla on laskettu aika 2.4.05, joten ollaankohan molemmat "huhtimammoja" vai joko sinä kerkeet toukokuun puolelle?!
Hurjasti tsemppiä sinulle ja kaikille laihduttajille tietysti myös!!
Oon ollut nyt vähän hiljaisempana täällä ja harvemmin käynytkin, mutta aina käyn kattomassa miten teillä sujuu ja hienostihan te kevenette :D !!
t.körömölli rv8+2
 
SuSuharmaana
Milana76

Meillä on pojilla ikäeroa 11kk3vk ja hyvin on pärjänny! Menee paremmin kun ei toinen oo ehtiny vielä uhmaikään :D

Ja muille tiedoksi!!!

Tossa kun eilen valitin että ei paino ollu tippunu ja pidän shokkipäivän niin ei siitä shokista mitään tullu... eilen illalla sit piruuttani laskin että montakohan pistettä on tullu syötyä niin 18!!
Kai se täytyy tänään yrittää uudestaan ja hakea tuola lähikylästä kebabbia :p :p

Ja sitten muita ilouutisia!!!! Paino on tippunu 1kg!!!!!!!


nyt pääsin alle 70! Se on 69kg ja kokonaispudotus 9kg!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2004 klo 10:44 SuSuharmaana kirjoitti:
Milana76


Ja sitten muita ilouutisia!!!! Paino on tippunu 1kg!!!!!!!


nyt pääsin alle 70! Se on 69kg ja kokonaispudotus 9kg!
Onnea onnea!!!! (kun saat kympin rikki, niin virtuaalipullakahvit kukkapuskineen odottaa!!!!! ;) :D )
 
Voi kökkö... :ashamed: Söin sitten IIIIHANAN kebabin (laskin että siihen meni koko päivän pisteet enkä syöny muuta) eilen ja katos kummaa; puoltoista kiloa tuli takas että napsahti! Taasko se turvotus tekee tepposia??
 
syysvuokko
Kyllä sitä painoa meikällä oli sitten ihan niinkin paljon kuin 78,6! Siis viime viikolla. Tällä viikolla, eli ätnä aamuna vaaka näytti 77,4, eli ihan älyttömän hyvin on paino lähtenyt putoamaan!!!! Miinusta siis 1,2 kiloa!!!! Hyvä minä!!!
Tämän viikon aikana olen rullaluistellut, pyöräillyt ja keventänyt syömistä painonvartijoiden pisteitä laskemalla.... Ja tulos näkyy!!!
 

Yhteistyössä