vk 34 kilopinoon kaikki, mars mars...=)

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
Joo, miulla kävi vähän hassusti kun unohdin tänä aamuna käydä vaa`assa.... :whistle: ...noh, ilmoittelen sitten huomenna miten viikko meni....tosin näin näppituntumalta veikkaan ettei ainaskaan miinuksia tullut... :whistle: :D oli muutamat synttärit yms. pippalot, joten syötyä on tullut hyvin...!!! :p Jeps, ilmotelkaahan ja tosi kiva että meitä oli viime viikolla niinkin monta!!...Eiköhän pistetä tällä viikolla paremmaks!!! :D :D
 
Emmanmamma
Moikka!
Mulla on ollut tässä taukoa, kun oon mökkeillyt ja nytkään en oo kotona. Pelkäämpä, että paino on noussu, ainaskin housut kiristää... :whistle: . On tullut grillattua jne. Ens viikolla pääsen omaan vaakaan joten palataan sitten asiaan ja katsotaan miten on käynyt. B)
 
ellun kana
no minä sit ekana ilmoittelen näitä tuloksia. =) elikkäs mulla tuo paino nyt jumittaa ainavaan siinä samassa..tosin meillä kans juhlittu täs viikon aikana kahdet synttärit. =) pitäis kait olla iloinen ettei paino ole noussut.. :whistle: mnkälainen puntari teillä muilla kilopinolaisilla on? meillä kun on tuollainen elektroninen n.5-v vanha puntari ja täs jo mietin et pitäisköhän uutta ostaa kun se ei aina näytä niin kovin tarkasti painoa.. =) :whistle: :whistle: =)
 
Phyllis
Mullakin virallinen punnituspäivä torstai, mutta maanantain välipunnituksia oon harrastanut...Ja ei tämän aamun välipunnitus kyllä kovin kohentanut tunnelmaa: +300g viime torstaihin. Syy löytynee lauantaista ja serkkutytön polttareista, jolloin ei tullut kyllä paljon kaloreita laskettua :ashamed:
Tosin eilen palasin heti ruotuun. Toinen syy tuohon painon lisäykseen voi olla, että oon nyt ottanut ihan kunnon punttitreenin "ohjelmistooni", elikkä jospa mulla vain lihakset kasvaa :whistle: ;)

Mutta torstaina palaan asiaan... Ellei tässä jotain kummempaa tule, että palaisin linjoille jo aiemmin ;)

Olin muuten silloin lauantaina porukan ainoa äiti, ja ainoa, jolla oli myös rasvaa kropassa. Hieman sai uutta pontta tämä elämäntapamuutoksen tarpeellisuus, kun katseli niitä serkun mallivartaloisia kavereita... :whistle: ;)
 
sofia04
...samassa pysytään kuin viime viikolla... Ens viikolla pääsen vasta kunnolla taas laihduttelemaan kun isännän lomat loppuu... :) :) Tsemppiä kaikille muille!!!! ;) ;) Ensi viikolla palaillaan!!!!!!!!
 
Mulla lähti normaaleilla fiksuilla elämäntavoilla, vedellä, aamulenkeillä ja vihreellä teellä ekana viikkona ny 2 kg 400 g!!!! Uskomatonta! Oon ihan onnesta soikee. Oompa ollu vetinen :whistle: :)
Oli mulla yksi herkkumässypäivä ja yhet kakkusynttäritkin ;) mutta näin hyvin kävi. Kun olin herkkuillut, poistin vaan nestettä teellä ja vedellä :)

 
Elina83
mulla se paino jumi nyt! No tuli kyllä viikonloppuna herkuteltua iihan liikaa, eli hyvin on oikeestaan mennyt ku samassa on paino pysynyt. mut jospas ens viikolla ois taas miinusta ja paljon.
 
Juu, mä kanssa tässä aloittelen kuten viime viikolla totesin.
Perjantaina sitten kävin "aloitus puntarissa" ja silloin painoa oli 89.4kg :eek: :ashamed:
Otinpa sitten nuo mitatkin tuosta vyötäröltä, lantiosta ja reisistä.
Ja olipa muuten huimia mittoja :eek: :eek: :eek:

Viikonloppu on mennyt nyt vähän sitä ja tätä syödessä. Mutta yritän tuolla liikunnalla paljon saada aikaan, tietty se iltasyönti ja herkkujen vähentäminen... Ne on ne mun pahimmat kompastuskivet :eek: :eek:

Tänään kävin siten puntarissa en edes muistanut välipunnisutsta tehdä painoa oli 87,3 kg elikäs -2,1 kg. Hiukan on ollut nesteitä :whistle: :whistle: Eihän tuo vielä mitään muuta voi olla...
Anoppikin tuossa jo yks päivä totes etten sais enään laihduttaa, mutta kun ihan oikeesti on viel tuollanen 15kg liikaa...

 
Reetta-Liina
Viikko takana laihdutusta.. Auts. Kilo tullut painoa lisää pv:n pisteillä. Pitäisi kai miettiä, jos ei ala toimimaan, että vähentää pisteitä.. Ei täsät muuten mitään tule.
 
Reetta-Liina
tietty se iltasyönti
[/quote]


Iltasyöntihän ei lihota, se saatta häiritä unta, kun juuri nukkumaan mennessä alkaa aineenvaihdunta toimia. Iltasyönnillä ei ole mitään merkitystä painon nousuun tai este laihtumiselle. Kyse on päivän kokonaisenergista, se on sama, syökö sen aamulla päivällä, vai illalla.. Ainut mikä siinä on "mielestäni lihottavaa" se, että jos on koko päivän elänyt "nälkäkuurilla".. Niin illalla tulee väsymys ja ei ole voimia kieltäytyä muutamasta ylimääräisestä leivästä tms.

 
Reetta-Liina
tietty se iltasyönti


Iltasyöntihän ei lihota, se saatta häiritä unta, kun juuri nukkumaan mennessä alkaa aineenvaihdunta toimia. Iltasyönnillä ei ole mitään merkitystä painon nousuun tai este laihtumiselle. Kyse on päivän kokonaisenergista, se on sama, syökö sen aamulla päivällä, vai illalla.. Ainut mikä siinä on "mielestäni lihottavaa" se, että jos on koko päivän elänyt "nälkäkuurilla".. Niin illalla tulee väsymys ja ei ole voimia kieltäytyä muutamasta ylimääräisestä leivästä tms.

 
Mulla jumitti nyt kans eli vaaka näytti samaa 66,4 kuin viime maanantaina. No nälkäkuuria vain sitten. Lauantaina paino kävi jo 65,8, mutta ainahan se heilahtelee.

No pääasia, ettei lisää ollu tullu :) Tästä jatketaan!
 
Viime viikolla aloitin laihdutuksen ja nyt ensimmäinen kokonainen viikko alkaapi. Puntari näytti justiinsa 76.6kg. (pudonnut kilon, wau) Nyt kun taas viikonlopun jälkeen saisi itseään niskasta kiinni....
 
samassa ollaan kun viime viikolla ei oo tippunu eikä noussu.
Millähän nyt sais inspiksen laihdutukseen? Ei sit millään saa itteeään pois karkki hyllyltä!!!!
Tosi hienosti on menny muilla tää viikko. Jatkakaa samaan malliin.
 
synnytyksestä on aikalailla tasan 2 kuukautta, ja ylimääräistä painoa on viitisen kiloa. tai onhan sitä ylimääräistä varmaan enemmänkin tähän pituuteen nähden, mut kun sais edes siihen mitä paino oli ennen odotusta. kun ei tahdo mennä vanhat housut jalkaan, ja ois kiva saada talvella vaatteita päällensä. isompia kyl en osta. ennen odotusta painoa oli 62kg, ja nyt 67kg. odotus aikana tuota painoa kertyi 14 kg, että on sitä saatu jo 9 kiloa pois. sais edes tuon 5 kg vielä pois, ja mieluusti vähän enemmänkin. pitäisköhän tänään aloittaa tuo laihis. ilmoittelen viikon päästä miten on käynyt. =) :'( =) :'(
 
syysvuokko
Kävin aamulla vaa'assa, eikä hyvältä näytä! Painoa on niin rajusti, että ihan inhottaa!!! Pääsiskö teidän kanssa samaan remmiin, jotta saisi edes vähän itteään niskasta kiinni, ja vertaistukea!!!???
 
Niinpähän se paino oli pudonnut 1,4kg viikossa, vaikka lauantaina tuli syötyä kerroshamppariateria. Nyt on laihdutusta takan 6 viikkoa ja paino on pudonnut yhteensä 6,2kg. -Olis varmaan enemmänkin, mutta parina viikonloppuna on tullut käytyä baarissa ja seuraavana päivänä on tehnyt mieli suolaista "roskaruokaa" jostain kumman syystä... :p

Alkupaino oli siis huimat 93,5kg ja nyt 87,3kg. Tavoitteena olis, jos pääsis alle 70kg.
 
Anne-74
Juupajuu eli kolmas viikko on nyt takana ja viime viikosta pudotusta on 1,8kg, yhteensä 3,8kg...mutta onhan tätä pudottamista kun paino on yli 90...ja parikymment kiloo pitäis heittää olan yli...mut kevyt elämä sujuu hyvin eikä tunnu oikeastaan ollenkaan vaikealle. Tsemppiä kaikille!
 
viidenäiti
Mieki hoksasin vasta aamupalan jälkeen että punnitus unohtui, no kävin kuiteski ja paino näytti samaa kuin viimeksi. Oon kyllä nyt vähän punninnu pitkin viikkoa kun tuntuu että housut on alkaneet löystymään, no eipä se painoon ole vaikuttanut.
Nyt onkin hillitön kuntokuuri menossa, laitoin polar personal traineriin kunnonkohotus ohjelman ja sitä on tullut noudatetuksi nyt kaksi viikkoa ja sen kyllä tuntee kropassa. Nyt meni vain polarini huoltoon saa nähdä miten motivaation käy.
No ens viikolla sitten VIISARIVAAKAN tuloksia.

Tsemppiä muille !!


 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2004 klo 20:24 syysvuokko kirjoitti:
Kävin aamulla vaa'assa, eikä hyvältä näytä! Painoa on niin rajusti, että ihan inhottaa!!! Pääsiskö teidän kanssa samaan remmiin, jotta saisi edes vähän itteään niskasta kiinni, ja vertaistukea!!!???
mukaan vaan joukkoon!!! :D Täällä saa kyllä hyvää tsemppiä, joten eiköhän ne kilot siitä rupee karisemaan!!! :)


NIIN, ja se miun punnitus tulos kilo oli tullut lisää... :/ :/ ...noh, tällä viikolla EI voi tulla plussaa koska en aio sortua mihinkään herkkuihin!!! :whistle: ;) :)
 

Yhteistyössä