[QUOTE="vieras";23921289]Mä ymmärrän ja tiedän mitä haluttomuus on, mutta olen silti olen sitä mieltä että vaimosi toimii väärin sua kohtaan. Mä varmaan esittäisin asian puolisolle niin, että meillä on seksiä keskimäärin x kertaa x ajassa, ja se on mulle liian vähän ja mun on sen takia paha olla parisuhteessa, mitä ehdottaisit asiaan ratkaisuksi? Vaimo saisi valita hankkiutuuko lääkäriin ja/tai terapiaan jotta asia korjaantuisi, antaako vaikka ei huvita tai antaako kenties sun hakea seksiä muualta, tai keksiä jonkun muun ratkaisun, jolla saadaan myös sun tarpeet huomioitua.
Haluttomuus lienee ihan normaalia kausittain, joskus ei vaan huvita tai sit on joku selkeä syy, kuten stressi, imetys, raskaus tai muu hormoonihäirikkö, vaihdevuodet, huono seksi jne. mutta on julmaa pihdata maailman tappiin kertomatta syytä tai tukematta sitä puolisoa asian kanssa mitenkään.[/QUOTE]
Ihan järkeä puhut. Hormonihäiriö varmaan olis ainut mikä vois osua, mutta eipä siihen kyllä selvyyttä saada. Vieraisiin en varmasti saisi lupaa sen verran on omistushalua ja terapia jne ulkopuolinen ei kyllä varmaan tule kyseeseen. Tässä siis ollaan ihan rehellisesti umpikujassa ja oikeesti on asioita mietitty. Nykyään mietintää lähinnä vaan oman pään sisällä ja kuten huomaat on ajatukset harhautunut pois asian ratkaisusta.
En enää vaan jaksa jauhaa ja jauhaa. Mä tarvitsen toimintaa ja ilmeisesti sitä on sitten jollain muulla tavalla saatava kuin kotona. Tiedän kyllä että ongelmat vaan lisääntyvät ja monimutkaistuvat, mutta minähän en hautaan mene ilman että olen tuntenut naisen kanssa sitä läheisyyttä mitä mies ja nainen tarvitsee.