Vituttaako muita menkkojen aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VittuSaatanaPerkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VittuSaatanaPerkele

Vieras
Vituttaa niin maan saatanasti. Pinna on jo katkennut.

Onko muilla tällaista. Mikä tähän auttaisi?

Vituttaa itseäänkin kun on niin vittumainen olo, mies ja lapset on aivan helvetistä tällä hetkellä, jo se miten mies hengittää vituttaa rankasti. Joo ja sitten kun olen ärjynyt täällä koko päivän tulee illalla sitten itku kun olen ollut niin vittumainen akka

Nuorempana enemmänkin, ja päivä, kaksi ennen menkkoja. En tiedä mikä auttaa. Ruotsissa jotkut vannovat helokkiöljyn nimeen. Ja varmaan Suomessakin, mutta tuolla naapurimaassa siitä kuulin. Tiedä sitten....

Helokki

hyi hyi!

Vituttaa niin maan saatanasti. Pinna on jo katkennut.

Onko muilla tällaista. Mikä tähän auttaisi?

Vituttaa itseäänkin kun on niin vittumainen olo, mies ja lapset on aivan helvetistä tällä hetkellä, jo se miten mies hengittää vituttaa rankasti. Joo ja sitten kun olen ärjynyt täällä koko päivän tulee illalla sitten itku kun olen ollut niin vittumainen akka

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="pms";25410840]en mutta viikko-2viikkoa ennen olen ihan kamala. kiroan, itken, masentunut... todella voimakkaat PMSst[/QUOTE]

Täällä sama. Ja sitten pari päivää ennen menee paniikkiin pienestäkin asiasta, itkua vääntää... Telkusat tuli joku ohjelma tästä ja suosittelivat runsaampaa kalkin määrää ja niitä kalaöljyjä. Eli lohta ja jogurtteja kovasti naamaan niinä viikkoina ;)

Yhteistyössä