Vituttaa nuo teinit! Ja vielä viikko joululomaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vitun joululoma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vitun joululoma

Vieras
mitään ei tehdä, nukutaan vaan ja syödään. Luojan kiitos koulut alkaa ensi viikolla. Ei taida muilla olla näin laiskoja teinejä siis kertakaikkiaaan eivät tee mitään.

mitään ei tehdä, nukutaan vaan ja syödään. Luojan kiitos koulut alkaa ensi viikolla. Ei taida muilla olla näin laiskoja teinejä siis kertakaikkiaaan eivät tee mitään.

Ota nyt hyvä ihminen sateenvarjo esille! Palstamammojen teinit tekee 50% kotitöistä, tuo äidille aamiaisen joka päivä sänkyyn ja muistaa joka ilta sanoa äitille ja isille että "kiitos, että annoitte rajat ja rakkautta"

normaalia? Ei minutsa etteivät tee mitään. No, rahan tulo loppui nyt ja tietokoneelle eivät pääse kun eivät tee mitään. teinit jo sen verran "isoja" että saavat muuttaa omilleen tänä keväänä. jopas sitten on mukavaa kun ei tartte niiden jälkiä siivoilla.

[QUOTE="vieras";22807723]Pitäiskö niille teineille olla jotain aktiviteettiä? Meillä ainakin on käyty shoppailemassa, kylpylässä, elokuvissa, ravintolassa syömässä....[/QUOTE]

Joo, käykää te vaan. Minä en lähde niiden kans yhtään mihinkään. Pääasia etteivät ole mun naaman edessä. Ei kiinnosta muakaan kun nekään ei tee mitään. Siis märkä pyyhekkin jätetään lattialle suihkun jälkeen koska ei jakseta viedä kuivumaan joten miksi muakaan kiinnostais mikään? Mars potku persuksiin ja maailmalle! Eläkööt vaikka paskassa omassa kämpässään mutta silloin minä en auta

Joo, käykää te vaan. Minä en lähde niiden kans yhtään mihinkään. Pääasia etteivät ole mun naaman edessä. Ei kiinnosta muakaan kun nekään ei tee mitään. Siis märkä pyyhekkin jätetään lattialle suihkun jälkeen koska ei jakseta viedä kuivumaan joten miksi muakaan kiinnostais mikään? Mars potku persuksiin ja maailmalle! Eläkööt vaikka paskassa omassa kämpässään mutta silloin minä en auta

Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

Sori, mutta sitä niittää mitä kylvää.

[QUOTE="vieras";22807714]et kuulosta nimimerkkisi perusteella itsekään kovin kypsältä. Suutarin lapsella ei ole kenkiä...[/QUOTE]

Et taida oikein ymmärtää tuon sanonnan merkitystä?

Ehkä vähän myöhässä huomaat että kasvattaakin olis pitäny...
Vai onko teinit näitä 'miehenlapsia' ei mun?

No, jokatapauskessa, otat asennon ja karjut että KOMPPANIASSA HERÄTYS ja ellei auta niin kohautat olkias ja elelet kuten ennekin, paitsi että luontaisedut lakkautetaan teineiltä.

Mutta ei voi olettaa että ne yhdessä yössä osaavat käyttäytyä kuin aikuiset, ellei ole ohjeistettu aikaisemminkaan.

[QUOTE="vieras";22807708]Ota nyt hyvä ihminen sateenvarjo esille! Palstamammojen teinit tekee 50% kotitöistä, tuo äidille aamiaisen joka päivä sänkyyn ja muistaa joka ilta sanoa äitille ja isille että "kiitos, että annoitte rajat ja rakkautta"[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Meillä ainakin rahahanat, pelikoneet & muut lähtevät pois, jos hommia ei tehdä.
Lisäksi julmurina perin kodin saastuttamismaksua-jos huone ei oo siisti, se maksaa 10€ - rahan saa takaisin jos siivoaa saman päivän aikana, jos ei-rahan menettää ja seuraavana päivänä lähtee uusi 10€ (on muuten huone pysynyt siistinä ja tavarat löytäneet takaisin paikoilleen !)

muo ainakin ärsyttää kun tuo 14v kans vaan löysäilee,nukkuu 00-n.12 ja mitään ei tee jos ei n.100krt sano...kyllä tuon ikäinen saa laittaa itse tiskinsä koneeseen,viikata pyykinsä kaappiin ja viedä ulos lähtiessään roskat...ei ole paljon vaadittu.Ja tuo et on niin täysin eri aikataulussa muun perheen kanssa,ei edes ehdittäis yhdessä ikinä minnekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;22809717:
muo ainakin ärsyttää kun tuo 14v kans vaan löysäilee,nukkuu 00-n.12 ja mitään ei tee jos ei n.100krt sano...kyllä tuon ikäinen saa laittaa itse tiskinsä koneeseen,viikata pyykinsä kaappiin ja viedä ulos lähtiessään roskat...ei ole paljon vaadittu.Ja tuo et on niin täysin eri aikataulussa muun perheen kanssa,ei edes ehdittäis yhdessä ikinä minnekkään.

Itse muistan hyvin kun olin teini-ikäinen, ja aina väsynyt! Teinit tarvitsevat paljon unta, liittynee sen hetkiseen kasvuun tms?, ja olenkin päättänyt, että meillä saa nukkua jos väsyttää. Vaikka kellon ympäri. Muutenkin lomalla pitääs saada levätä, mutta kyllä meillä omat jäljet korjataan. Aina. Siihen kun olen opettanut jo pienestä asti, niin ei tarvitse myöhemmin tapella.

mun teinit nukkuu vieläkin. Mutta nukkukoot, kunhan eivät häiritse muita sitten alkuyöstä. Eipä mene kuin muutama vuosi eteenpäin kun ne rakkaat teinit menee armeijaan, muuttaa pois kotoa, pamahtaa paksuksi jne..... :D

Meillä kyllä kans 14 ja veet lorvii kunnolla. Mua ei just hetkauta, jos hoitavat tietyt asiat. Tosin tolle sällille (14v ) saa kyllä jatkuvasti jankata, että vie pyykkis pois huoneen lattialta ja koita hiukka siistii kämppääs.

Joskus otan sit kyl töllöstä johdon pois, jos ei mitään vaivaudu tekemään. Tehoaa yleensä aika hyvin :)

Yhteistyössä