V
Vitun joululoma
Vieras
mitään ei tehdä, nukutaan vaan ja syödään. Luojan kiitos koulut alkaa ensi viikolla. Ei taida muilla olla näin laiskoja teinejä siis kertakaikkiaaan eivät tee mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitään ei tehdä, nukutaan vaan ja syödään. Luojan kiitos koulut alkaa ensi viikolla. Ei taida muilla olla näin laiskoja teinejä siis kertakaikkiaaan eivät tee mitään.
Joo, käykää te vaan. Minä en lähde niiden kans yhtään mihinkään. Pääasia etteivät ole mun naaman edessä. Ei kiinnosta muakaan kun nekään ei tee mitään. Siis märkä pyyhekkin jätetään lattialle suihkun jälkeen koska ei jakseta viedä kuivumaan joten miksi muakaan kiinnostais mikään? Mars potku persuksiin ja maailmalle! Eläkööt vaikka paskassa omassa kämpässään mutta silloin minä en auta
Joo, käykää te vaan. Minä en lähde niiden kans yhtään mihinkään. Pääasia etteivät ole mun naaman edessä. Ei kiinnosta muakaan kun nekään ei tee mitään. Siis märkä pyyhekkin jätetään lattialle suihkun jälkeen koska ei jakseta viedä kuivumaan joten miksi muakaan kiinnostais mikään? Mars potku persuksiin ja maailmalle! Eläkööt vaikka paskassa omassa kämpässään mutta silloin minä en auta
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;22809717:muo ainakin ärsyttää kun tuo 14v kans vaan löysäilee,nukkuu 00-n.12 ja mitään ei tee jos ei n.100krt sano...kyllä tuon ikäinen saa laittaa itse tiskinsä koneeseen,viikata pyykinsä kaappiin ja viedä ulos lähtiessään roskat...ei ole paljon vaadittu.Ja tuo et on niin täysin eri aikataulussa muun perheen kanssa,ei edes ehdittäis yhdessä ikinä minnekkään.