Vituttaa ihan tautisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"argh"

Vieras
Kersojen nukuttamiseen meni tunti ja kolme varttia. Siitä ekat puolitoista tuntia isompi huusi kuin tapettava. Kuopuskin ehti jo nukahtaa, mutta ihmekö tuo, ettei niistä unista tullut pitkäaikainen ilo, muksu heräsi alle vartissa isomman poruun. Vartin unituokio karisti siltä loputkin nukkumahalut.

Mä olin kuvitellut, että joko mä katson illan elokuvan tai sitten juttelen kaverin kanssa mesessä, mutta paskanmarjat. Leffasta ei ole enää tässä vaiheessa mitään iloa, sama, kuin tekisi mieli pizzaa ja saisi sen sijaan nuolla kaverin pizzalautasen käytön jälkeen. Kaveri taas joko katselee sitä elokuvaa tai on niin fiksu että nukkuu jo.

Päätä särkee joten unta en saa, eikä mulla ole mitään tekemistä, menkatkin on meneillään joten seksistä ei ole toivoakaan.

VITTU.

[QUOTE="argh";27314524]Kersojen nukuttamiseen meni tunti ja kolme varttia. Siitä ekat puolitoista tuntia isompi huusi kuin tapettava. Kuopuskin ehti jo nukahtaa, mutta ihmekö tuo, ettei niistä unista tullut pitkäaikainen ilo, muksu heräsi alle vartissa isomman poruun. Vartin unituokio karisti siltä loputkin nukkumahalut.

Mä olin kuvitellut, että joko mä katson illan elokuvan tai sitten juttelen kaverin kanssa mesessä, mutta paskanmarjat. Leffasta ei ole enää tässä vaiheessa mitään iloa, sama, kuin tekisi mieli pizzaa ja saisi sen sijaan nuolla kaverin pizzalautasen käytön jälkeen. Kaveri taas joko katselee sitä elokuvaa tai on niin fiksu että nukkuu jo.

Päätä särkee joten unta en saa, eikä mulla ole mitään tekemistä, menkatkin on meneillään joten seksistä ei ole toivoakaan.

VITTU.[/QUOTE]

Se vaan pitää myöntyä että lapsia ja niitä rakastaa kun menettää. ne on se joka sinut pitää elossa!

Mä kyllä arvasin, että tästä tulee pitkä ilta, mutta luulin, että ohjelmaa järjestää kuopus, jota vieroitetaan juuri ilta- ja yömaidoista.

Mulla ei edelleenkään ole hitonkaan aavistusta, mitä esikoinen olisi halunnut, yritin lohduttaa ja kysellä, mikä hätänä, mutta kun ei, se parkui vain. Tai no joo, sanoihan se, että "en halua lopettaa" kun pyysin sitä olemaan vaiti edes 15 sekuntia. Loppupuolella se kyllä todennäköisesti itki jo sitä, että huusin miehen noutamaan kuopuksen, sillä mitäs varten sen olisi tarvinnut sitä parkua jäädä kuuntelemaan, kun ei siinä äläkässä olisi mitenkään voinut nukkua.

No, nyt ne onneksi nukkuvat. Saa nähdä, tuleeko kovin levoton yö tämän kaiken päälle...

Mutta kärttynän pojilla on kyllä kiva laulu, väkisinkin meinaa hymyilyttää jo. :)

Yhteistyössä