Vitun kierukka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
Nyt on tämä toinen yritys ollu reilun 2kk. Ei yhtään onnistunutta yhdyntää, isäntään sattuu. Jos onnistun saamaan jollain konstilla, alan tiputella verta.
Soitin asiasta jo kk sitten ja käskivät vaan rauhassa kattella.. mutta perkele ku menee hermot! Onko muilla vastaavia kokemuksia??

Mulla lyhennettiin heti niitä lankoja kun soitin, et isäntä on ku ompelukoneen jäljiltä... Senkin jälkeen ne langat hieman kuulemma tuntu, mut eipä tarvinnu vuotaa ukon verta enää. :X

Lankojen lyhentäminen ei tässä tapauksessa auta, (intiiminfoa tulossa) mulla on sen mallinen kohdunsuu että se jotenkin "työntää" langanpäät ulos (kierukka 1.aikaista tietoa). Eli se mikä mieheen sattuu on siinä kohtaa missä langat tulee ulos, ja sekin riittää pistämään niin että yhdyntä jää melko puolivartiseksi, varovaiseksi hinutteluksi joka tekee vaan hulluksi.

Enemmän mulla huolettaa tuo orkun jälkeinen verenvuoto, voisiko olla niin että se kierukka jotenkin.. raapii kohdunseinämiä kun se supistelee? Kyllä mä huomena soitan ja sanon että annetaanpa tämän nyt olla, kumilinjalle vielä vuodeksi että mies saa putkensa poikkastua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
lankoja lyhyemmäksi. Ajanmittaan kyllä taipuuvat kodunkaulan mukaisesti, eivätkä tunnu enää. Koettakaas vielä jonkin aikaa "kärsiä" ja jos ei helpota ongelma niin sit lääkärille.

ei ku tämä ei oo ennää vaihtoehto, son sitte poisnappasu. (herra tohtorin sanat, ei omiani)
Eikö kellään oo samanlaisia ongelmia.. lähinnä kaipaisin rohkaisua että kyllä se siitä ajan mittaan, ku mullaki. (jotenki se ei lohuta ku täyteen buukattu tk:n ajanvaraus sanoo niin)

ne langathan eivät siis ole mitään pehmosta angoravillalankaa, vaan jämäkät, ja pistävät kyllä miestä. meillä siis kävi niin et miehen hepinnuppi oli kuin neulalla olis pistelty.

harmi jos sulla edna on värkki sen mallinen ettei sovi... muuten olis niin kätsy toi kierukka. :/

Alkuperäinen kirjoittaja kierukka kans:
ne langathan eivät siis ole mitään pehmosta angoravillalankaa, vaan jämäkät, ja pistävät kyllä miestä. meillä siis kävi niin et miehen hepinnuppi oli kuin neulalla olis pistelty.

harmi jos sulla edna on värkki sen mallinen ettei sovi... muuten olis niin kätsy toi kierukka. :/

ja se oli vielä viimeinen oljenkorsi. kuparikierukka, ja hormonaaliset poissuljetut jo :headwall: että kyrsii, ku piti taivaan aueta kierukan jälkeen. ei muka enää kumien kans sähläystä, voi olla vapaasti ja huoletta. Paskanmarjat!

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:

ja se oli vielä viimeinen oljenkorsi. kuparikierukka, ja hormonaaliset poissuljetut jo :headwall: että kyrsii, ku piti taivaan aueta kierukan jälkeen. ei muka enää kumien kans sähläystä, voi olla vapaasti ja huoletta. Paskanmarjat!

kamalaa, en ois osannu arvata että tällastakin ongelmaa voi olla :o

:hug:

miksi pitää odottaa että miehes saa vasektomian, mikset voi ite mennä heti?

:( no jos se vasektomia on sit se viiminen vaihtoehto ja miehes siihen tahtoo mennä, niin onhan se odottamisen arvosta. Sit on loppuelämä aikaa nauttia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

kamalaa, en ois osannu arvata että tällastakin ongelmaa voi olla :o

:hug:

miksi pitää odottaa että miehes saa vasektomian, mikset voi ite mennä heti?

no ku mä oon niin nuar ja nätti vielä ettei ne usko etten halua kantaa ja synnyttää ku nämä kaks lasta jotka mulle on jo suotu. ukolle tulee tuo kolmikymppinen täyteen ens vuonna.

Yhteistyössä