Vittumaiset modet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23504363]Muuten aiheeseen puuttumatta, niin tämä on kyllä aika mielenkiintoinen vastaus. Savanna-ketjuja sai avata kymmeniä, eikä niissä todellakaan Savannaa kehuttu. Savannaa sai myös huoritella ja nimitellä muutenkin, ette voineet poistaa, kun "pitää odottaa ylläpidon kantaa ja muita modeja". Että mites nämä nyt taas sitten meneekään?[/QUOTE]

Ei, ketään ei saa huoritella tai nimitellä. Mun modena olemisen aikana en ole nähnyt yhtäkään IAV:tä (ilmoita asiaton viesti) esimerkiksi Savannan itsensä ilmoittamana, enkä kyllä muidenkaan kuin ehkä pari. Se tarkoittaa sitä, että kaikkien moderaattoreiden on pitänyt itse etsiä ne huorittelut täältä, ellei niitä ole linkitetty tuohon meidän nostoon, eikä ole linkitelty kuin muutama kappale. Jos sinä et ymmärrä mikä homma on kahlata sivukaupalla jokainen keskustelu yksitellen, niin en yhtään ihmettele kommenttiasi. SITTEN kun minulle MAKSETAAN siitä hommasta, sitten minä voin käyttää vaikka 8h päivästä siihen viestien etsimiseen ja poisteluun. Siitä oli kyse siinä tarkoittamassasi ketjussa, jossa sekä minä ja Keittiönoita vastailimme miten vastailimme. JA siinä ketjussa olevat nimittelyt kyllä poistettiin btw.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä