Vittu prkl..niistä mun kadoksissa olleista menkoista ja lääkäreistä PRKLLLLLLLLLLLL!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
Soitin ehkäisyneuvolaan tänään, ku mulle aikasemmin sanottii et oottele viel jonku aikaa menkkoja ja jos ei ala.. varataa sulle lääkäriaika.. no ei oo alkanu.. no EIPÄ OLLU EHKÄSYNEUVOLASSA ANTAA MULLE AIKAA |O |O |O |O sano vaa et soita terveyskeskuksee ja kysy sielt.. sama homma siellä |O |O :headwall:

No se ajanvaraaja sai mut jolleki sairaanhoitajan soittolistalle ja se soittaa mulle huomenna ja me mietitää et mistä me mulle lääkäriaika kaivetaa ku on vaa EI OOTA tarjolla..

PERKELE MÄ HALUUN MUN MENKKANI!!!! |O :'( :'( :'(

No mut jos ei niillä ole aikaa niin eihän sille mitään mahda vaikka tietty harmittaahan se :/ Ja eihän toi nyt mikään ihan akuutti ole että tärkeysjärjestyksessähän ne menee. En tiedä asutko suuressa vai pienessä kaupungissa mutta ainakin suuremmissa kaupungeissa on näin. Mä en kerran päässyt edes keskenmenomenoepäilyn takia lääkäriin julkisella puolella :(

Minä olisin ihan kaikessa rauhassa. Itselläni on ollut elämäni aikana kaksi pitkähköä taukoa kuukautisissa: 17-vuotiaana ja 23-vuotiaana. Ekalla kerralla lääkäri sanoi, että ole vain iloinen, että eivät ole sulle riesaksi (kun eivät kerta tule); olivat poissa n. puoli vuotta. Toisella kerralla taukoa oli n. 4kk. Sitten vain palasivat yhtäkkiä. En siis olisi huolissani.

Alkuperäinen kirjoittaja -Minä vain-:
Minä olisin ihan kaikessa rauhassa. Itselläni on ollut elämäni aikana kaksi pitkähköä taukoa kuukautisissa: 17-vuotiaana ja 23-vuotiaana. Ekalla kerralla lääkäri sanoi, että ole vain iloinen, että eivät ole sulle riesaksi (kun eivät kerta tule); olivat poissa n. puoli vuotta. Toisella kerralla taukoa oli n. 4kk. Sitten vain palasivat yhtäkkiä. En siis olisi huolissani.

no mut pitäishän tollasesta olla ehkä vähän huolissaan, ku eihän se ole normaalia että menkat ei tuu...?

Alkuperäinen kirjoittaja pikku87:

no mut pitäishän tollasesta olla ehkä vähän huolissaan, ku eihän se ole normaalia että menkat ei tuu...?

Voihan ne joskus vaan olla pois, mullakin ollut nyt jo kohta 2kk ja kerran oli 6kk. Jos raskaustesti on nega niin ei huolta siitä puolesta. Joku kirjoitti että aapee on jättänyt pillerit pois, silloinhan se on ihan normaalia että kierto menee sekasin. Ootko muuten aapee muuttanut elämantapoja(esim laihduttanut) radikaalisti tai onko sulla ollut kova stressi? Mä itse olen laihdutellut kevään ja siksi varmaan menkat pois kun liikun paljon ja syön paljon vähemmän kuin ennen. Oisko sulla sama homma? Yleensä kyl ihan normaalia toi että ei kannata liikaa huolestua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku87:

Voihan ne joskus vaan olla pois, mullakin ollut nyt jo kohta 2kk ja kerran oli 6kk. Jos raskaustesti on nega niin ei huolta siitä puolesta. Joku kirjoitti että aapee on jättänyt pillerit pois, silloinhan se on ihan normaalia että kierto menee sekasin. Ootko muuten aapee muuttanut elämantapoja(esim laihduttanut) radikaalisti tai onko sulla ollut kova stressi? Mä itse olen laihdutellut kevään ja siksi varmaan menkat pois kun liikun paljon ja syön paljon vähemmän kuin ennen. Oisko sulla sama homma? Yleensä kyl ihan normaalia toi että ei kannata liikaa huolestua :)

juu ei sen raskauden puolesta sillon huolta ole, mut muuten. Eikä siinä mitään jos yhet menkat jää pois, mut puol vuotta on jo tosi pitkä aika, eikä se ole normaalia. Tosin jos on laihduttanut tai just mainitsemaas stressiä ni sitten tietenki voi jäädä menkat pois, mutta sillonhan siihen on selvä syy olemassa. Hormonitoiminta häiriintyy..

Minä varasin gynelle ajan, kun ei menkkoja näy, enkä keksi mitään hormonaalista syytäkään, miksi menkat jäis pois.
Alkaa tympimään tämä etova olo, outo vatsa ja menkkojen puuttuminen. Nyt vielä siihen päälle selkä ja niskat on niin jumissa, että päässä heittää koko ajan (vaikka eipä se asia gynellä korjaannu) |O

Ja sen takia kyllä siis vaa vituttaa ku sanottii että mä sen lääkäriajan nyt saan.. et kunhan varaat.. ne menkat on kuulema käynnistettävä.. mut ei sitte |O ja kyl se yksityisellä käynti on tähän hätään aika mahdoton.. :( mut kai se on pakko.. riippuen mitä se sh huomenna sanoo..

Yhteistyössä