Vittu noi käärmeet pitäisi kieltää lemmikkeinä!!!!!!!!!!!!1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saattana!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/K%C3%A4%C3%A4rme+k%C3%B6ll%C3%B6tteli+pariskunnan+v%C3%A4liss%C3%A4+s%C3%A4ngyss%C3%A4+Kiteell%C3%A4/1135267910869/?cmp=tm_etu_uusimmat_uutiset

Miks helvetis ne pitäis kieltää??mulla on kuningaspyton ja se on maailman ihanin eläin!!jokkut inhoo käärmeitä ja jotkut muita eläimiä.mutta minun mielestä käärmeitä ei ymmärretä!!niiitä ei tarvi tappaa!!kaikki eläimet on viattomia!! painakaa mieleen!!joillekin käärme on rakas lemmikki kuten miulle!!

ne ei luikertelekkaan asunnosta toiseen.

Mitäs sitte jos jonku kuranen koira tulee vaikka naapuriin, jossa on joku astmaatikko joka saa astmakohtauksen?
Ihan hyvin voi vaikka kissa tulla ja raapasta silmään. Tai lintu ja paskoa päälle. Hahhaa, nii. Sit ihmiset luopuu lemmikeistä, ku se oma lemmikki oliki ällöttävä.

Joku tykkää tarantelloista, joku norsuista, joku hamstereista?
Joku vihaa käärmeitä, joku koiria ja kissoja, joku katkarapuja?
Se on vaan niin totta, että tästä asiasta ei voi yksinkertasesti kiistellä. Olisi kivaa, jos maailmassa tajuttais, että makuasiat ei muutu. :''D

Joo tällästä tosi kliseistä paapatusta taas 8D

Mun mielestä kissat pitäisi kieltää laissa, ainakin kerrostaloissa. Hyi saasta mikä kissan kusen lemu leviää rappuun jos ei hiekkalaatikkoa olla tyhjentämässä yhtenään. Ja entäs koirat. Haukkua louskuttavat yötä päivää, hyppivät vasten, aiheuttavat allergiaa. Hyi saasta!

Mulla on viljakäärme ja olen satavarma että yksikään naapuri ei edes tiedä sen olemassaolosta!! Se on helppo, kaunis ja kiehtova lemmikki. Viljakäärme ON ihmiselle vaaraton, vitut mua kiinnostaa jos jotakuta ällöttää - voin liki varmaksi vannoa että kyse on ennakkoluuloista, ainakaan mun ystävistä yksikään ei ole kieltäytynyt vierailusta vaikka tietää et mulla on käärme. Ja jos se joskus karkaa, on se omistajan tyhmyyttä, ei käärmeen itsensä vika!

[QUOTE="röyhkeä koira";25110871]Koirat ja akvaariokalat ei karkaa naapuriin. Käärmeet karkaa. Kieltoon vaan.[/QUOTE]

Siihen nähden miten paljon käärmeitä on lemmikkinä, ne karkaa ääreisen harvoin.

Koirat karkaa PALJON useammin, samoin kissat. Mutta koska ne on "yleisesti hyväksyttyjä" lemmikkejä, ne ei pääse lööppeihin!!!

Mä en pidä käärmeistä, koska pelkään niitä. Koen vain ne pelottavina ja pelottavan näköisinä ja oloisina. En kuitenkaan pidä outona, jos joku puhuu käärmeelleen, puhunhan itsekin kissalleni ja koiralleni :D

Viljakäärme luikerteli vieraaseen sänkyyn
Julkaistu: 11.06.2011 14:22 Kommentteja ()
Kotkan Karhulassa asuvaa ihmistä odotti lauantain vastaisena yönä yllätys.

Kun hän oli menossa nukkumaan, sängystä löytyi vajaan metrin mittainen viljakäärme.

Viljakäärme kuuluu kuristajakäärmeisiin, koska se kuristaa saaliinsa hengiltä ja syö sen sitten kokonaisena.

Käärme on kuitenkin ihmiselle vaaraton. Luonnossa se syö muun muassa pieniä jyrsijöitä, linnunpoikasia ja -munia sekä sammakoita.

Käärme oli karannut jo puoli vuotta aiemmin samasta rapusta ylemmän kerroksen asunnosta. Mysteeriksi jää, missä käärme on viettänyt viimeiset kuusi kuukautta.

Pelastuslaitos toimitti käärmeen tilapäismajoitukseen eläinkauppaan, josta käärmeen omistaja voi sen noutaa.

- Käärme käyttäytyi aggressiivisesti ja oli varmasti nälissään.

Eläinkaupassa käärmeelle annettiin hiiri, jonka se hotkaisi heti, kertoi palomestari Juha Säämänen Kymenlaakson pelastuslaitokselta.

siis metrin mittainen, just eli tosiaankin VAARATON,turha siis hötkyillä. ei mua haittais,siitä vaan keskeltä ruumista kiinni ja vaikka pään takaa jos on hankala otus. ja voila käärme ei pysty tekee yhtään mitään.

mulla on 4vuotiaskin pitänyt työpaikallani sellasta lähes metrin pituista kuningaspythonia kädessään.

tottakai kaveri on ollut nälissään jos ei oo saanut ruokaa herraties koska.

ihmiset panikoi ihan turhaan myrkyttömistä käärmeistä,joo se metrin pituinen viljakäärme jaksaa ehkä kuristaa hiiren hengiltä tai pienehkön rotan, ja kuka ihminen on niin pieni?? ei kukaan. se on aika pieni puristusvoima mitä sellasella käärmeellä on.

no jos sellanen 2-2,5metrinen on kyseessä silloin kannattaa olla 2ihmistä, jos käärme kietoutuu toisen käsivarteen,niin toinen ottaa häntäpäästä kiinni ja "käärii" käärmeen pois. ei ne yksinkertaisesti ihmistä voita.

meil oli tänää käärme pihas vittu se nii saatana pitkä et voi vittu se oli semone et sil oli valkosia raitoja mahas ja pääs kaks keltast pistet hirveit ne käärmeet

Koira: löytyy
Kissa: löytyy kaksi
Käärme: löytyy

Kaikki aivan ihania ja rakkaita, rauhallisia eikä aggressiivisia. Kaikki riippuu yleensä yksilöstä, voihan koirakin päästä vapaaksi ja olla aggressiivinen vastaantuleville. Koira sentään pystyy tappamaan ihmisen, viljakäärme ei.

En lukenut aloitusta pidemmälle mutta meillä on 3 käärmettä ja lisää tulossa. Surullista että noita tilanteita tapahtuu, mutta jotkut inhoo kissoja, jotkut koiria, jotkut amppareita..... Siinä samassa nää myrkyttömät käärmeet menee.

Miksi käärmeet pitäisi kieltää? Koirat ne enemmän haittaa tekee....

NM: koirien, kissojen, käärmeiden ja liskojen omistaja

Lisään edelliseen kirjoitukseeni...... Miksi koira taikka kissa on hyväksyttämpi lemmikki? Koska se on kaikille ns tuttu. Käärme ei ole. Sen vaan sanon käärmeiden omistajana että se pikkuinen viljis (viljakäärme) pelkää teitä enemmän kun te sitä.

[QUOTE="leila";26601438]meil oli tänää käärme pihas vittu se nii saatana pitkä et voi vittu se oli semone et sil oli valkosia raitoja mahas ja pääs kaks keltast pistet hirveit ne käärmeet[/QUOTE]

Ota ne lääkkeet

Yhteistyössä