vittu mikä kusipää, ei voi muuta sanoa...

Perskutarallaa

Aktiivinen jäsen
19.10.2006
2 487
0
36
Nimittäin lasten isä!Tyttöjen piti heti aamusta mennä sinne, mutta - yllätys- puhelin kiinni, ja sitten aukas sen mutta ei vastaa mulle!Ja tytöt kyseli että milloin mennään iskälle...No, eivät nyt sitten mene!Mun isä haki tytöt sinne...Muuten olisin itse ollut lasten kanssa, n´mutta eilen ilmaantui menoa...Inhottaa tollanen valehtelija...Kuitenkin lastenvalvojalla oltiin sovittu että lapset on isällään tän vuoden juhannuksen. Ja huomenna ois ex laittanut likat omalle äidilleen(jossa tytöt ei juuri koskaan ole ollut yötä, esikoinen 3 kertaa ja kuopus ei kertaakaan)...Mut mä kyl perun sen, ei kiva että lapsia heitellään minne sattuu, yökylästä yökylään...Ja en kyllä lähde ex-anopille taksillakaan lapsia tuomaan, kun bussit ei kulje.

Meillä (monen vuoden kokemuksella) meni noi lähes aina noin..
Mut, mä hommasin aina jos oli tärkeää menoa (siis viikonlopputöitä tms) lapselle varuiksi toisen hoitopaikan, ja välttelin kertomasta lapselle et isä tulee hakemaan, kun tiesin et pettymyshän siitä tulee, iloisia yllätyksiä toki aina välillä oli, kun se isä sitten tulikin niinkuin oli sovittu.

Joo kyllä noi exät osaa olla muna-aivoja .. :headwall: mä jäin pojan kans kaksin kun hän oli 3-4 kk ikäinen.. nyt poika täyttää 8 vuotta, ja tämänkin vuoden puolella nähnyt isänsä tasan 2 kertaa. Ei meillä ole koskaan noi tapaamiset pitänyt. Kun ei isiä kiinnosta. Mutt aeipä kaipaa poikakaan enää ;) meillä on ihan hyvä näin, paljon parempi jopa. Mun nykyistä miestä poika isäkseen kutsuu. Sitä hän onkin pojalle, paljon enemmän kuin biologinen. Siksi aina sanonkin ettei se vanhemmus ole yhtäkuin biologisuus.

Yhteistyössä