Asiakkaina oli ruotsalainen pariskunta, nainen puhui suomea. Sit tuli irlantilainen nainen kysymään tupakkaa, nimi oli mulle ihan outo ja kävi sitten hakemassa askin autosta, että näyttää sitä. Siinä kohtaa se ruotsalainen äijä rupes sanomaan mulle, että kyllä sun tarvis osata puhua englantia, kun kesällä on niin paljon turisteja. No helvetti! Mitäs minä sitten tein, kun puhuin englantia tälle tupakkaa kysymässä olevalle naiselle! En kovin sujuvasti, mutta asia tuli selväksi kuitenkin. Eikä meillä sellaista tupakkaa ollut myynnissä, jota kysyi. Lähetin hänet sitten kyselemään tupakkaa viereisestä kauppakeskuksesta, mutta tuskin sitä sielläkään oli, en ole sellaista askia koskaan nähnyt Suomessa...
Vituttaa vaan toi äijä, tosi on, etten hyvin puhu, mutta koskaan ei ole kaupat jäänyt englannin puhumisen takia tekemättä tai asiaa ei ole saatu selvitettyä... :kieh:
Vituttaa vaan toi äijä, tosi on, etten hyvin puhu, mutta koskaan ei ole kaupat jäänyt englannin puhumisen takia tekemättä tai asiaa ei ole saatu selvitettyä... :kieh: