Vitsi täällä on ihan tylsät keskustelut nykyisin :(

• Viestiketjun aloittaja ejk
  • Ensimmäinen viesti
ejk
Milloin palsta on muuttunut näin ankeaksi? Aikoinaan oli ainakin yksi asiallinen, kiinnostava keskustelu per sivu, mutta nykyisin tämä on yhtä shaittia koko palsta. Jonninjoutavaa jaarittelua vain. Missä ovat kaikki kiinnostavat keskustelunaiheet?

ejk
no tee niitä.
Emmä jaksa. Ei täällä ole kuitenkaan ketään, jotka jaksaisi keskustella. Enkä mä itsekään nyt enää tänään jaksa. Tämä oli vaan yleinen huomio siitä, mitä olen viime aikoina täällä havainnut.

Ehkä joku päivä sitten innostun taas virittämään jotain juttua. Vaikka toisaalta, juttujen virittämisen suola on laimentunut siitä syystä, että tiedän muutaman hyvän keskustelukumppanin poistuneen kokonaan ja muutaman vähentäneen täällä (ainakin mustana) kirjoittelua -kuten olen itsekin tehnyt.

"jaa"
mitäs sille herttasarjatyyliselle jatkokertomukselle kuuluu, missä se onneton hömelö pokasi ensin toiselta hullun miehen, sitten pamahti raskaaksi ja teki abortin ja nyt siellä itkettiin miehen kanssa enkelilapsen perään? Ootteko sitä lukeneet, siinä on iloa ja sivistystä moneksi ehtooksi vaikka. Tai oli ainakin viime lukemalta.

[QUOTE="jaa";25562073]mitäs sille herttasarjatyyliselle jatkokertomukselle kuuluu, missä se onneton hömelö pokasi ensin toiselta hullun miehen, sitten pamahti raskaaksi ja teki abortin ja nyt siellä itkettiin miehen kanssa enkelilapsen perään? Ootteko sitä lukeneet, siinä on iloa ja sivistystä moneksi ehtooksi vaikka. Tai oli ainakin viime lukemalta.[/QUOTE]

mutta sen draama oli ja meni ja siinä välissä oli jo aborttiraivoamiskeskustelukin ja nyt ei oo taas mitään.

Kepsis
voisin väittää että yksi syy on se että ihan sama mitä sanot niin se tuomitaan alimpaan helvettiin, tiedän monta jotka on vaihtaneet nimimerkkiä tai lopettaneet siksi kun keskustelu ei ole ollut enää mahdollista sen takia kun muutamat perskärpäset on tehneet kaikesta kivasta ikävää.

yksi syy taas on varmasti se että aiheet kiertää vuodesta toiseen, samankaltaisia ketjuja on tusinoittain ja jossain vaiheessa aktiivinen palstalainen vaan kyllästyy kun kaikki on jo sanottu eikä jaksa enää toistella itseään.

• Tykkää
Reactions: Black Diva´s
ejk
voisin väittää että yksi syy on se että ihan sama mitä sanot niin se tuomitaan alimpaan helvettiin, tiedän monta jotka on vaihtaneet nimimerkkiä tai lopettaneet siksi kun keskustelu ei ole ollut enää mahdollista sen takia kun muutamat perskärpäset on tehneet kaikesta kivasta ikävää.

yksi syy taas on varmasti se että aiheet kiertää vuodesta toiseen, samankaltaisia ketjuja on tusinoittain ja jossain vaiheessa aktiivinen palstalainen vaan kyllästyy kun kaikki on jo sanottu eikä jaksa enää toistella itseään.
Itselläni ainakin syy on kyllästyminen. Ehkä tämä palsta on muutamassa vuodessa jo niin nähty. Ja tosiaan, kun on joidenkin tiettyjen kanssa "ystävystynyt", tottunut hiukan väittelemään, "pitämään hauskaa" tai muuten vaan hengailemaan, niin on jotenkin hankalaa palstailla kun tuttuja on niin vähän enää. Itsekin tosin olen nikinvaihtaja -ja uuden kertonut vain muutamalle harvalle, joten uskoisin että meitäkin riittää...

ejk
[QUOTE="jaa";25562073]mitäs sille herttasarjatyyliselle jatkokertomukselle kuuluu, missä se onneton hömelö pokasi ensin toiselta hullun miehen, sitten pamahti raskaaksi ja teki abortin ja nyt siellä itkettiin miehen kanssa enkelilapsen perään? Ootteko sitä lukeneet, siinä on iloa ja sivistystä moneksi ehtooksi vaikka. Tai oli ainakin viime lukemalta.[/QUOTE]

En mä jaksa tollaista huuhaata lukea palstalta. Jos kaipaan fiktiota, niin otan kirjan käteen.

Kirjauduin nyt -sorry, olen siis tässä keskustelussa kahdella nikillä. Ap tässä siis hei, mutta tuli mieleen, että missä ovat seuraavat henkilöt:

- äiti44
- dechs
- Millenia
- Keittis
- päätön
- Chala
- pölykeiju

Ovatko he tyystin kadonneet palstalta?

"totta"
Keittis ja Päätön olivat ainakin eilen täällä.
Tosiaan, onko Chala kadonnut? Sillä oli sentään jotain sanottavaa!
Dechsiä kaipaan myös.
äiti 44v vaahtoaa täällä edelleen harmaana milloin milläkin nikillä, mutta sen tunnistaa edelleen niistä hulluista linkeistä ja järjettömästä vaahtoamisesta :D

Yhteistyössä