Vitsi mitä kirppislöytöjä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppistelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppistelijä

Vieras
Kävin tänään taas kirppiksellä ja tein mielestäni mahtavia löytöjä. Tulin niin hyvälle mielelle näistä, että päätin jakaa tämän teidän kanssa =)

Elikkäs tytölle löysin

-H&M tosi nätti vaaleanpunainen syksy/talvitakki, 4,50€. Tämä siksi tosi kiva löytö koska tytölläni oli viime syksynä samantyylinen takki ja tykkäsin siitä tosi paljon.

-H&M musta-valkoraidallinen Hello Kitty tunika 1€.

-Lindex ihanan värikäs kesämekko, 2€. Tämän tyylinen mekko on ollut hakusessa joten kivan halvalla sai =)

-Gymboree omenauikkarit 3€

-Gymboree rantatakki samaa omena sarjaa 4€.

Noita Gymboree rantasettejä olen kuolaillut jo pitkän aikaa, mutten ole raaskinut ostaa kun ovat aika arvokkaita USA:sta tilatessa. Huutiksessakin näiden hinnat tahtovat nousta pilvii.

-Minymo maailman kaunein kesämeko 6€

Eli siis kaikki nämä 20,50€. Olen tosi innoissani näistä löydöistäni. Mitens muut? Ootteko löytänyt mitään mukavaa kirppikseltä?

Kivoja juttuja löysit. Mä olin tänään itsekäs ja ostin vain itselleni kaikkea. ;)

Löysin:
Uusi käyttämätön laukku 1€. Oli tosi nätti ja juuri mun tyylinen!
Vihreä h&m paita, kuin uusi 1€
Puman huppari 3€
Valkoinen uuden veroinen huppari 2€
Musta nahkatakki (jota olen etsinyt) 3€
Mustavalkoinen toppi ja tämäkin kuin uusi 2€

Näihin meni 12€! :D Täällä on monta hyvää kirpparia ja usein myynnissä todella hyvää tavaraa halvalla. Olen kierrellyt isompienkin kaupunkien kirppareita ja niissä ei ole ollut hinta-laatusuhde kohdillaan. Olen tyytyväinen tämän päivän saaliiseen. :)

• Tykkää
Reactions: chef
mimmi: tosi hyviä löytöjä sinäkin teit =)

On tuo kirppiksillä kiertely hauskaa kun lähes aina löytyy jotakin.
Ja noita lastenvaatteita varsinkin on kiva ostella kun tietää että saa varmasti rahansa takaisin kun myy huutiksessa =)

Yhteistyössä