Vitsaa parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja M42
  • Ensimmäinen viesti
M42
Onko kenelläkään käytössä piiskarangaistukset parisuhteessa. Siis puolison loukkaamisesta tule vitsaa pyllylle. Tasa-arvon aikana tietysi molemmille samoista tuhmuuksista samat rangaistukset. Jos on käytössä, niin mitkä ovat hyvät ja huonot puolet?
 
noh
Siellä keski-iän ylittänyt luutnatti Säilä odottaa kieli pitkällä tyttöjen kertomuksia tuhmista seksileikeistä. Keitäppäs iltapäiväkahvit ja anna kova läimäys pikkukaverille kun se käskee tommosia kirjoitella keskellä päivää.
 
Aslak
Kiitos luottamuksesta! Löin vetoa, että joku femakko vastaa ennen kuin neljännes on kulunut loppuun. Meini tasan kymmenen minuuttia. Tämä perjantai passaa aloitella ilmaisilla konjakeilla!
 
Onkäytössä
Onko kenelläkään käytössä piiskarangaistukset parisuhteessa. Siis puolison loukkaamisesta tule vitsaa pyllylle. Tasa-arvon aikana tietysi molemmille samoista tuhmuuksista samat rangaistukset. Jos on käytössä, niin mitkä ovat hyvät ja huonot puolet?
Meillä on käytössä piiskarangaistukset on toiminut hyvin muutaman vuoten kuria annetaan molemmille nelihaaraisella koivuvitsalla polvien päällä on tyyny nostaa pyllyntarjolle tässä asennossa saammemolemmat tuntuu huommennakin tänään saatukuritus ja näkyy reisillä mukavat rannut,lantiolla tykkään saata paljonpiiskaa,antaa myös.
 
Viimeksi muokattu:
Vitsaa
Onko kenelläkään käytössä piiskarangaistukset parisuhteessa. Siis puolison loukkaamisesta tule vitsaa pyllylle. Tasa-arvon aikana tietysi molemmille samoista tuhmuuksista samat rangaistukset. Jos on käytössä, niin mitkä ovat hyvät ja huonot puolet?
Hyvät puolet toisen loukkaaminen vähentyi huonoja puolia emmeole havainneet meidän säännöissä jos kolmenkuukauten aikana on loukannut toista useammin kuin kerran kuukautessa saa vitsan sijasta remmiäpaljaallepyllylle olen itse saanut viimeisen viitenvuoten aikana kolmekertaa remmiä antanut ukolleni parikertaa kyllä suupysyysupussa kunnonremmityksen jälkeen peppu on hellämontapäivää meillä molemmilla on muistiparantunut kummasti emme ole joutuneet käyttää remmiä pariinvuoteen.
 
Viimeksi muokattu:
Vitsaa Pyllylle.
Onko kenelläkään käytössä piiskarangaistukset parisuhteessa. Siis puolison loukkaamisesta tule vitsaa pyllylle. Tasa-arvon aikana tietysi molemmille samoista tuhmuuksista samat rangaistukset. Jos on käytössä, niin mitkä ovat hyvät ja huonot puolet?
Olemme käyttäneet vitsaa yli kaksikymmentävuotta olimme noin parikymppisiä kun aloimme käyttämään vitsaa parisuhteen hoitossa on toiminut ehkä paremmin kuin avioliittoneuvolat olemme miehenikanssa onellisia rakastamme toisiamme ja kunniotamme vitsaa käytetään särmien hiomisessa käytämme kotikuria noin5-6kertaa vuotessa tarvittaissa useammin on visva lentänyt monasti pillustani näiten vuosien aikana monet pikkarit olen potkinut polvissani hajalle nautimme vitsan antamisesta,saamisesta pyllytpunaisina olemme halanneet toisiamme jasuukotelleet .
 
Viimeksi muokattu:
barebottom
Itse mielelläni ottaisin naiseltani vastaan piiskaa rangaistuksena. Seksin yhteydessä olemme toisiamme piiskailleet ja se kiihottaa molempia. Ajatuksena rangaistus piiskauskin kiihottaa minua, perinteisesti polvien päällä housut nilkoissa vitsaa ja lopuksi vielä remmiä... Aijjai kuulostaapa taas kiihottavalta, tosin siinä tilanteessa jos oikeasti naiseni on pahalla päällä ja haluaa rangaista niin voi se kiihottuminen kadota hyvinkin nopeasti :)
Mistäs näitä voi tietää etukäteen... Täytyykin varmaan ottaa asia oikeasti puheeksi.

Ja kaikille nyt sitten tiedoksi että itse haluan rangaistus piiskauksia enkä naistani halua niin rangaista ellei hän itse sitä tahdo/pyydä!!!
 
Vitsaa
Olemme käyttäneet vitsaa yli kaksikymmentävuotta olimme noin parikymppisiä kun aloimme käyttämään vitsaa parisuhteen hoitossa on toiminut ehkä paremmin kuin avioliittoneuvolat olemme miehenikanssa onellisia rakastamme toisiamme ja kunniotamme vitsaa käytetään särmien hiomisessa käytämme kotikuria noin5-6kertaa vuotessa tarvittaissa useammin on visva lentänyt monasti pillustani näiten vuosien aikana monet pikkarit olen potkinut polvissani hajalle nautimme vitsan antamisesta,saamisesta pyllytpunaisina olemme halanneet toisiamme jasuukotelleet .
Joutuimme ottamaan Remmin käyttöön puhetavat olivat unohtuneet mieheltäni otin hänet levitettyjen reisieni päälle annoin varkkuhameen leveällävyöllä noin minutin housujen päälle housut riisuttiin jatkettiin pikkarit jalassa noin minutinverran sitten annoin paljaalle pyllylle muutaman minutin kovasti remmiä ulisi ja volisi remmitessä halasi minua palkaksi remmisaunasta ihanaa nähtä pyllypunaisena.
 
Viimeksi muokattu:
Vaimoltavitsaa
Olemme käyttäneet vitsaa yli kaksikymmentävuotta olimme noin parikymppisiä kun aloimme käyttämään vitsaa parisuhteen hoitossa on toiminut ehkä paremmin kuin avioliittoneuvolat olemme miehenikanssa onellisia rakastamme toisiamme ja kunniotamme vitsaa käytetään särmien hiomisessa käytämme kotikuria noin5-6kertaa vuotessa tarvittaissa useammin on visva lentänyt monasti pillustani näiten vuosien aikana monet pikkarit olen potkinut polvissani hajalle nautimme vitsan antamisesta,saamisesta pyllytpunaisina olemme halanneet toisiamme jasuukotelleet .[/QUOTE Tänä Aamuna Rouvani oli hakenut vitsan valmiiksi pyysi minut makkariin riisui minut otti pulskille reisilleen slitteli pakaroitani aluksi antoi vitsan heilua sain välillä silittelyä minua pyöriteltiin sylissä ja piiskattiin navasta puoleen väliin reittä kolmihaarainen vitsa telkkusi pitkään sain änkkyä,potkia Kullan sylissä oli ihanaa olla kullan reisillä saamassa hoitoa Vaimoni antaa Mielellään Vitsa hoitoa.
 
Viimeksi muokattu:
Piiskan tarpeessa
Mistä tällaisia piiskaavia miehiä löytää? Jokin muu kuin bdsm baari sillä siellä ny kaikki paneskelee keskenään tosiaan ja etsii vain näitä kokemuksia. Tinder... noh pintaliitäjiä täynnä ja yritä ny sinne kirjoittaa fiksusti hakemaasi kun valmiiksi uusiinkin tinderin käyttäjiin suhtaudutaan "panot mielessä" -tyylillä.

Olen kirjoitellut eri muodoissa rivien väliinkin piiskaamisesta mutta tuloksetta. Uskon vahvasti, että vielä 20-vuotta sitten olis ollu ihan mahollista löytää tämän tyylisiä miehiä koska silloin maailmanmenokaan ei ollu niin pinnallista.

N26
 
vierailija
Tykkään Saat Vitsakimppua olen mielelläni Lantioliiveissä,Sukissa ne kiihoittavat minua sopivaan vitsomistilaan kehrään tyytyväisenä sylissä kun minua vitsotaan noin kerran kuukautessa saan pyrtölleni Ihanaa!
 
vierailija
Mistä tällaisia piiskaavia miehiä löytää? Jokin muu kuin bdsm baari sillä siellä ny kaikki paneskelee keskenään tosiaan ja etsii vain näitä kokemuksia. Tinder... noh pintaliitäjiä täynnä ja yritä ny sinne kirjoittaa fiksusti hakemaasi kun valmiiksi uusiinkin tinderin käyttäjiin suhtaudutaan "panot mielessä" -tyylillä.

Olen kirjoitellut eri muodoissa rivien väliinkin piiskaamisesta mutta tuloksetta. Uskon vahvasti, että vielä 20-vuotta sitten olis ollu ihan mahollista löytää tämän tyylisiä miehiä koska silloin maailmanmenokaan ei ollu niin pinnallista.

N26
Noh, täällähän me olemme. Nuorista ei näihin puuhiin ole, mutta meistä on...:)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mistä tällaisia piiskaavia miehiä löytää? Jokin muu kuin bdsm baari sillä siellä ny kaikki paneskelee keskenään tosiaan ja etsii vain näitä kokemuksia. Tinder... noh pintaliitäjiä täynnä ja yritä ny sinne kirjoittaa fiksusti hakemaasi kun valmiiksi uusiinkin tinderin käyttäjiin suhtaudutaan "panot mielessä" -tyylillä.

Olen kirjoitellut eri muodoissa rivien väliinkin piiskaamisesta mutta tuloksetta. Uskon vahvasti, että vielä 20-vuotta sitten olis ollu ihan mahollista löytää tämän tyylisiä miehiä koska silloin maailmanmenokaan ei ollu niin pinnallista.

N26
On ollut käytössä kotikurin merkeissä,, voisi kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toinen meistä
Kumpikin sai aikanaan oman osansa piiskakurista, joten sitä ei harrasteta enää oikeasti. Aina joskus kuitenkin leikitään, että olemme tosissamme ja toinen on tehnyt jotain, mikä ansaitsee piiskarangaistuksen. Ja sitten piiskataan. Ja kunnolla. Normaalisti piiska on käytössä ihan huvikseen, mutta se ei liity esimerkiksi seksin harrastamiseen
 
piiskattu
Oli tässä joku aika sitten aika katala temppu vaimolta. Yhtenä aamupäivänä halusin että hän vähän piiskaisi, kuten niin monena aamuna. OK. Nyt laitettiin kädet narulla sängynpäätyyn ja kassi päähän ettei nähnyt mitään. Sitten vaimo sanoi että hei odotteles vähän ja meni eteiseen ja ovikello soi. Kuulin sanovan että hei, mitäs kuuluu ja kiva että tulit käymään ja tule peremmälle ja me ollaan tuolla makuukammarissa. En kuullut mitään toisen henkilön ääntä, mutta vaimo jutteli että nyt saa äijä vähän maistaa jne. piiska heilui ja kun vähän kääntelin takapuolta, niin käsky kävi, että käännä tänne paremmin näkyville. Ja kun loppui, sanoi vaimo että kiva kun kävit, tule toistekin. Ja kun kysyin sitten että kuka se oli vai oliko kukaan, niin kunnollista vastausta ei tullut. Hymyilyä vaan.
 
vierailija
Mistä tällaisia piiskaavia miehiä löytää? Jokin muu kuin bdsm baari sillä siellä ny kaikki paneskelee keskenään tosiaan ja etsii vain näitä kokemuksia. Tinder... noh pintaliitäjiä täynnä ja yritä ny sinne kirjoittaa fiksusti hakemaasi kun valmiiksi uusiinkin tinderin käyttäjiin suhtaudutaan "panot mielessä" -tyylillä.

Olen kirjoitellut eri muodoissa rivien väliinkin piiskaamisesta mutta tuloksetta. Uskon vahvasti, että vielä 20-vuotta sitten olis ollu ihan mahollista löytää tämän tyylisiä miehiä koska silloin maailmanmenokaan ei ollu niin pinnallista.

N26
 
vierailija
Olemme käyttäneet vitsaa remmiä noin20vuotta Vitsakimppua en ollutsaanut ainakaan 5vuoteen Kävin illaalla tekemässä valmiiksi parituntia sitten olin kultani sylissä,jalatpystyssä sängyllä sain reitet,pimppa saivat osansa piti minua hyvänä kultani saanamua myöhemmin
 

Yhteistyössä