Vitamore total ja gelee royale-

Olen kuullut, että useampi on plussannut 1-3kk sen jälkeen, kun alkaneet syömään gelee royalea. Itse olen syönyt tämän kuun ja testi haamuilee..jännä nähä kuin käy :)
Yk6 menossa.

Kakskymppiset kuumeilijat 2011 -ketjusta muistaakseni Johanna88:lla tärppäs ton Vitamore total -kierron jälkeen, itse en ole kuitenkaan uskaltanut sitä vielä kokeilla, kun siinä lukee, ettei raskaana oleville.. eli kai sitä pitäis syödä aina kierron alkupuolisko?

Kokemusta on:Vitamore Totalia söin usiamman kierron - raskauduinhin2x..mutta menivät kesken..

Vitamore Totalia voi kyllä hyvin käyttää, jättää vain heti pois jos raskautuu.=)

Nyt menossa Gelee Royale..kovin ihmeisiin en enään usko kun ikää jo 46v..

Mirameille
++++++++++++++vahvistumisia!:heart:

Vinks!
:wave: Vielä voisin suositella Maca jauhetta tai kapseleita!
SUPERFOODIT
..tililin miehelleni Maca kapseleita;)
https://www.hyvinvoinnin.fi/natures-way-maca-kapselit

Jauheena Macasta en itse pitänyt..sellaista vahvan maltaan tuoksuista - sekoittelin veteen, turvotin ja join..aikas makuista kyllä oli!:$
..mutta sitähän voisi lisäillä vaikka jogurttiin, viiliin, puuroon jne..

Viimeksi muokattu:
Moi!
Juu, mä tosiaan raskauduin toisesta vitamore-kierrosta! Söin sitä ennen joitain kiertoja melbrosiaa, missä gelée royalea, mutta melbrosiassa se on kuivattuna, et ei niin tehokasta ku tuore gelée royale... eka vitamore-kierto meni ketuiks ku ei avokin veljen häähumun tiimellyksessä päästy lainkaan pupuilemaan oviksen aikaan, mut tokasta sit heti tärppäs, ja oli yk10 kyseessä.:) vitamorea otin 2kpl/pvä.

• Tykkää
Reactions: Miramei

Yhteistyössä