Vispilä sai bannin, miksi?

  • Viestiketjun aloittaja mesekaveri
  • Ensimmäinen viesti
mesekaveri
Muka provoili, mutta missä viestissä? Ylläpito, järki rakas, älä jätä. Olen samaa mieltä vispilän kanssa siitä että aroistakin asioista pitää saada puhua ja että vispilällä on oikeus vastata valheellisiin kommentteihin takaisin.

Vispilän banni pois! Kai emilynille laitettiin banni myös? Ja monelle muulle, jotka vastasivat ilkeästi vispilälle?
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vispilähän jatkuvasti provoo abortillaan, en ihmettele jos jotkut ärsyyntyy.
Täysi peesi!

Ihan eri asia keskustella aroista asioista, kuin provoilla omilla valinnoillaan kerta toisensa jälkeen.
Idiootit.
 
hmm
samasta aiheesta on kyseinen henkilö aloittanut jo ties kuinka monta ketjua. jankuttaa samoja "limaklöntti"-juttuja, ja selkeän tarkoituksellisesti ärsyttää muita.

eikö se ole provosoimista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
samasta aiheesta on kyseinen henkilö aloittanut jo ties kuinka monta ketjua. jankuttaa samoja "limaklöntti"-juttuja, ja selkeän tarkoituksellisesti ärsyttää muita.

eikö se ole provosoimista?
Sitähän se on, parhaimmillaan (tai pahimmillaan).
 
vieras
No hyvä että sai !

En ole mikään abortinvastustaja mutta nuo vispilän jutut kyllä sai voimaan pahoin.

Kehuskelee olevansa hedelmällinen ja samaan hengenvetoon kertoo miten harrastaa seksiä ilman kortsua (ai niin anteeksi, ei tietenkään loppuuna asti!!!!). Ei välttämättä olis kantsinut nukkua niitä bilsan tunteja, jossa kerrottiin että raskaaksi voi tulla helpommallakin.

Päivästä toiseen täällä jauhaa abortistaan. Ja ne tahalliset yritykset saada keskenmeno... sairasta.

Toivottavasti moinen tyyppi pysyykin poissa.
 
Ap
On varmaa, että sai bannia. Haluaa abortista puhua, koska se on nykyäänkin tabu. Ehkä auttaa joitaki tekemään päätöksen. En mäkään ymmärrä sitä että abortista ei saisi puhua. Ymmärrän vispilää siinä, että haluaa laittaa ihmiset miettimään koska kovin on mustavalkoista ajattelutapa monella tuosta aiheesta. Jos vispilän seksiä vääristellään täällä, kai nyt hemmetti vieköön on oikeus puolustautua?
 
Ap
On varmaa, että sai bannia. Haluaa abortista puhua, koska se on nykyäänkin tabu. Ehkä auttaa joitaki tekemään päätöksen. En mäkään ymmärrä sitä että abortista ei saisi puhua. Ymmärrän vispilää siinä, että haluaa laittaa ihmiset miettimään koska kovin on mustavalkoista ajattelutapa monella tuosta aiheesta. Jos vispilän seksiä vääristellään täällä, kai nyt hemmetti vieköön on oikeus puolustautua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
On varmaa, että sai bannia. Haluaa abortista puhua, koska se on nykyäänkin tabu. Ehkä auttaa joitaki tekemään päätöksen. En mäkään ymmärrä sitä että abortista ei saisi puhua. Ymmärrän vispilää siinä, että haluaa laittaa ihmiset miettimään koska kovin on mustavalkoista ajattelutapa monella tuosta aiheesta. Jos vispilän seksiä vääristellään täällä, kai nyt hemmetti vieköön on oikeus puolustautua?
Jos haluaa puhua asiasta noinkin paljo, niin tuolla on ihan ammattilaisia sitä varten joille voi käydä varaamassa aikaa ja mennä juttelemaan. :wave:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
On varmaa, että sai bannia. Haluaa abortista puhua, koska se on nykyäänkin tabu. Ehkä auttaa joitaki tekemään päätöksen. En mäkään ymmärrä sitä että abortista ei saisi puhua. Ymmärrän vispilää siinä, että haluaa laittaa ihmiset miettimään koska kovin on mustavalkoista ajattelutapa monella tuosta aiheesta. Jos vispilän seksiä vääristellään täällä, kai nyt hemmetti vieköön on oikeus puolustautua?
no kovin on mustavalkoinen hänenkin ajattelutapansa. olisiko välillä syytä itse mietiskellä, ja kantaa vähemmän huolta toisten mietinnöistä.?
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Shoppari:
Jos kerran vispilälle bannia niin parille muulle kans sitte.
Näinpä. Mutta tuskinpa saa bannia esim. Emilyn, koska on lapsen pitämisen puolella.

Nykyinen yhteiskunta... Niin kovasti toitotetaan naisen oikeuksien puolesta, mutta ei lopulta naisella ole oikeutta päättää kropastaan eikä edes mielipiteistään, ilman että korppikotkajoukko hyökkää kimppuun.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Shoppari:
Jos kerran vispilälle bannia niin parille muulle kans sitte.
Näinpä. Mutta tuskinpa saa bannia esim. Emilyn, koska on lapsen pitämisen puolella.

Nykyinen yhteiskunta... Niin kovasti toitotetaan naisen oikeuksien puolesta, mutta ei lopulta naisella ole oikeutta päättää kropastaan eikä edes mielipiteistään, ilman että korppikotkajoukko hyökkää kimppuun.

Vähän eri asia hyväksyä abortti tai tulla MAMMAPALSTALLE REHVASTELEMAAN ASIALLA PÄIVITTÄIN..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Shoppari:
Jos kerran vispilälle bannia niin parille muulle kans sitte.
Näinpä. Mutta tuskinpa saa bannia esim. Emilyn, koska on lapsen pitämisen puolella.

Nykyinen yhteiskunta... Niin kovasti toitotetaan naisen oikeuksien puolesta, mutta ei lopulta naisella ole oikeutta päättää kropastaan eikä edes mielipiteistään, ilman että korppikotkajoukko hyökkää kimppuun.
Itse en ole tiukasti aborttia vastaan, mutta sen sijaan olen ehdottomasti sitä vastaan, että ehkäisemisen kanssa leikitellään.

Ainakin jo tehdyistä virheistä pitäisi oppia. Sitä paitsi kun tehdään abortti, käydään ihmisen kanssa vakava keskustelu myös tulevasta ehkäisystä. Sen asian pitää tulla hoidetuksi.

Kaiken kaikkiaan kuulosti siltä, että hän nimenomaan halusi ärsyttää muita sillä, että pelleilee ehkäisyllä, raskaaksi tulemisella ja aborteilla. Kerta toisensa jälkeen.
 
sananvapaus?
mutta palstalla ei toimi sananvapaus, eikä tasavertaisuus. Olen itse saanut täysin aiheettomia banneja, vain koska aihe on ollut "arka".. No eikö nimenomaan aroista ja arkaluontoisista asioista ole helpoin puhua kasvottomana netissä? Kai sillä lukijalla ja vastaanottajallakin jokin vastuu on, miten asiat ottaa vastaan? Vai pitääkö täällä holhota joitan lukijoita, ettei vain joku loukkaannu jos puhuu, abortista, hedelmöityshoidoista tai raiskauksista?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sananvapaus?:
mutta palstalla ei toimi sananvapaus, eikä tasavertaisuus. Olen itse saanut täysin aiheettomia banneja, vain koska aihe on ollut "arka".. No eikö nimenomaan aroista ja arkaluontoisista asioista ole helpoin puhua kasvottomana netissä? Kai sillä lukijalla ja vastaanottajallakin jokin vastuu on, miten asiat ottaa vastaan? Vai pitääkö täällä holhota joitan lukijoita, ettei vain joku loukkaannu jos puhuu, abortista, hedelmöityshoidoista tai raiskauksista?

Kannattasko miettiä vaikka jotain muuta palstaa, jos haluaa puhua aborteista tai siitä, millä voisi itse aiheuttaa itselleen keskenmenon? Jotain tilannetajua vaikka, pliis.
 
lueppas
Alkuperäinen kirjoittaja sananvapaus?:
mutta palstalla ei toimi sananvapaus, eikä tasavertaisuus. Olen itse saanut täysin aiheettomia banneja, vain koska aihe on ollut "arka".. No eikö nimenomaan aroista ja arkaluontoisista asioista ole helpoin puhua kasvottomana netissä? Kai sillä lukijalla ja vastaanottajallakin jokin vastuu on, miten asiat ottaa vastaan? Vai pitääkö täällä holhota joitan lukijoita, ettei vain joku loukkaannu jos puhuu, abortista, hedelmöityshoidoista tai raiskauksista?
Kannattaa varmaan kerrata ne keskustelupalstan säännöt........!!

 
menkää kasvamaan kotiinne
Sananvapaus on joo, mutta onko esim. herjausten huutelu oikeutettua sananvapauden nimissä?

Jos et ole koskaan kuullut asiasta nimeltä "Netiketti", niin tässäpä ote asiasta:
"Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita."

Jos ei osaa käyttää järkeään, ei kannata paljon itseään julki tuoda.
 
sanavapaus
mutta silti mut on bannattu, koska aihe/keskustelun avaus on koettu liian provosoivana, vaikka on ollut tarkoitus vain esittää vaihtoehtonäkökulmia.
Kai olen tälle palstalle liian älykäs sitten.. Täytyykin etsiä sitten toinen palsta varmaan..
Edelleen EN tiedä mistä vispilä on bannin saanut, mutta olen vain huomannut, että ei siihen aina edes tarvita kun jonkun vakkarin piipitys modelle, että "avaus on asiaton" vaikka ei sitä ole, mutta sattuu jollekin olemaan vaan liian kova paikka..

Eikö sellaiset voisi suosiolla jättää lukematta?
 

Yhteistyössä