virtsatietulehdus pari vuotta nyt vasta näky testeissä:(!!

• Viestiketjun aloittaja apuaa
  • Ensimmäinen viesti
apuaa
multa on monet kerrat testattu se mut ei mitää koskaan löytyny. Kuvittelin sen olevan sit joku krooninen vika et pakko juoda vaan vettä paljon ettei vessas käydes kirvelis:( opettelin elämään sen vaivan kans..ainoo mikä siis autto oli joi paljon jos oli unohtanu juoda ni sit oli vaikee istuu ja se meni sit ohi ko joi et sai aikaseks virtsahädän:(
Noh olen nyt rv29 ja otettiin "ihan muuten vain" tua testikin ja nyt löyty mikä sen aiheuttaa!!! :( siis nyt vasta ja oon vielä raskaanaki noin pitkäl:( mitäköhän se o voinu aiheuttaa pikkusel? voiks se olla sen takia normaalii pienempi? (käyn kasvukontrolleis) tää o iha kamalaa:(

vieras
Kuule jos se ois levinny niin olisit todellaki huomannu sen. Se selkäsärky on aivan jotain hirveetä ja mä ainaki k*sin kunnolla verta. Puistattaa vieläki kun ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos se o levinny ja miten voi edes olla leviämättä tossa ajassa? niin onko se vaan selvä tolla kuurilla? ettei muuta tarviis?
Et varmaankaan palstailisi tässä jos olisi munuaisiin mennyt. Tuolloin yleensä nousee korkea kuume, tulee tajuttoman kipeä selkä ja muutenkin yleisvointi menee huonoksi. Hoitona viimekädessä dialyysit ja elinsiirto.

No se menee todellakin sinne munuaisiin ja sitä kautta voi levitä maksaankin. Jotenkin tuntuis oudolta että vuosia olis ollu hoitamattomana.. Mulla oli oireeton ollut reilun kuukauden, ja tulehdus levisi munuaisiin sekä muualle kroppaan saaden aikaan verenmyrkytyksen. 3 viikkoa meni suonensisäistä antibioottia nauttiessa josta reilu viikko sairaalassa.

Yhteistyössä