Virtsarakon tähystys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voiveli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voiveli

Vieras
Aika virtsarakon tähystykseen lähestyy ja paniikki vain kasvaa. Miten on jo toimituksen kokeneet, onko paniikkiin aihetta? Ymmärtääkseni tutkimus on kovin kivulias, vaikka siinä käytetään puudutetta. Vai onko niin, että uusi tekniikka on tehnyt toimituksesta inhimillisemmän? Ymmärtääkseni nykyisin on käytössä vaikka minkälaista puudutetta tahansa. Ongelmana vain on, että jatkuvalla säästökuurilla olevassa terveydenhoidossa ei tällaisista oikein piitata. Olen reppana vielä menossa pahimaan mahdolliseen paikkaan, eli Marian sairaalaan...

Minulle on tehty virtsarakon tähystys monia vuosia sitten. Pelkäsin toimenpidettä ihan hysteerisesti. Oikeasti se ei ollut mikään kovin kummoinen toimenpide. Vähän nipistää, mutta ei mitään kovia kipuja. Ei kestä kauaa. Ei mitään aihetta paniikkiin.

Mariassa olen myös ollut samassa hommassa. Ei se satu, puudutusaine tuntuu vaan vähän hassulta ja kylmältä.

Sen jälkeen kyllä sattuu, tuntuu siltä, että
pissis kuumia terästikareita pari päivää. Ja pakko on juoda, että saadaan mahdollinen veri pois sieltä putkesta

Nyt stressaan jo seuraavaa askelta, eli virtsaputken leikkaukseen ollaan menossa. Onko kellään kokemuksia leikkauksesta toipumisesta? Sattuuko? Onnistuuko pissiminen? Entä seksi milloinka?

Sairaalasta ei osata arvioida edes saikkuloman kestoa..

Älä pelkää! Minä olen sen kokenut. Ole vain ihan rento. Puudutus auttaa. Sen tehon mentyä pissiminen sattuu aika pahoin ja mukana voi tulla vertakin, mutta noin kokonaisuutena ei hankalaa ollenkaan.

Yhteistyössä