S
sasso
Vieras
Minulla on ollut muutaman kuukauden ajan ongelmia pissaamisen kanssa. Käytyäni vessassa virtsarakon seutua alkaa jomottaa ja tuntuu, että pitäisi päästä heti uudelleen vessaan. Kyse ei ole kirvelystä vaan omituisesta jomotuskesta. Jomotusta saattaa tuntua ylempänä sisukaluissa asti vatsan alapuolellakin. Hyppään vessassa jatkuvasti ja pissaamisen aloittaminen saattaa sattua hieman, mutta sujuu kivuitta loppuun ihan hyvin. Ongelma on kausittaista ja saattaa kestää noin 2 viikkoa kerrallaan. Pahimmat oireet saan joskus seksin yhteydessä, mutta ei aina. Ongelma saattaa ilmetä ilman seksin harrastamistakin. Virtsatietulehdusta tämä ei ole. Olen miettinyt, että ärsyyntyykö alapääni jotenkin seksistä ja se on ongelman syy, mutta toisaalta tätä saattaa esiintyä, vaikka seksiä olisi harrastanut viimeksi 2 viikkoa sitten. Taustatiedoksi, että olen 30-vuotias. Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa tai tietääkö kukaan, mitä tämä voisi olla? Missään labroissa ei näy mitään ja sen seurauksena lääkäri on tosiaan passittanut minut vain kotiin.