virtsankarkailua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

makku

Uusi jäsen
29.03.2006
1
0
1
synnytyksestä on kulunut nyt 7viikkoa ja nyt olen huomannut, että on ruvennut tulemaan virtsankarkailua... mikä on todella iso riesa. Itse en sitä edes huomaa koska virtsaa tulee, mutta alkkareista sen huomaa ja onhan se aika epämielyttävää. Onko muilla ollut tälläisiä ongelmia. Ois kiva tietää, tämä on ihan ruvennut masentamaan ja häiritsee jokapäiväistä elämää!! :'(

Kannattaisi aloittaa lantiopohjanlihaksien reeni hyvin äkkiä..Olisi kannattanut reenata jo ennen synnytystä ja heti synnytyksen jälkeen. Vielä ei ole liian myöhäistä joten nyt heti treenit käyntiin

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa lantiopohjan lihasten jumppaamista! =) Kuulilla tai ilman.... mutta kyllä ne kuulat kannattais kuitenkin hommata! Helppoa kun voit vaan laittaa sisälle kävelylenkin ajaksi,kauppareissulle,siivotessa..koska vaan!!

Mä olen synnyttänyt yhden kerran,pari vuotta sitten.. ja tästä ei ole kauaa aikaa kun vasta sain näistä kuulista tietää... :o Tiedon sain itse netistä,itse asiassa täältä seksipalstalta.
Mulle ei puhuttu tästä asiasta missään..ei neuvolassa,ei synnytys sairaalassa,ja nettikin tuli meille ihan vähän aikaa sitten..harmittaa kun en jo aiemmin tiennyt tästä,synnytyksen jälkeen huomasin että alapää on löysempi kun ennen synnytystä,tosin virtsan karkailua ei kuitenkaan ollut,mutta luulin ihan tosissani silloin että sille löystymiselle ei ole mitään tehtävissä,että siitä on nyt vaan kärsittävä :(
Onneksi sitten satuin lukemaan (ensi kerran) kuulista ja ylipäätänsä jumppaamisesta tuokta seksi puolelta..ja siitä sitten aloin etsimään lisätietoa netistä.. esim. silikonitieto sivuilla on paljon,paljon hyödyllistä tietoa kuulista ja jumpasta! ja hyviä jumppa ohjeita!

...niin ja niitä kuuliahan voi vaikka tilata esim sincitystä tai vaikka toyheavenista,eikä ole tod. kalliit!

Tsemppiä!! :flower:

=)

Yhteistyössä