Hei! Mulla todettiin viime viikon ultrassa virtauksien olevan koholla. Tosin ultraaja unohti kertoa kaiken minulle. Lääkäri määräsi primaspan kuurin, mutta mitään lisätietoa en saanut. Myöskään lääkäri ei maininnut mistä virtauksista oli kyse. Nyt jos joku tietää niistä mitään niin voisi kertoa että mikä seuraavista arvoista on koholla ja kuinka paljon ja mitä se tarkoittaa käytännössä. Niin ja poistuuko ongelma tuolla lääkityksellä vai onko se koko raskausajan sitten tälläinen tukosriski olemassa?
R Ut-PS -41,49cm/s , R Ut-ED -7,95cm/s , R Ut-S/D 5,22 , R Ut-PI2,09 , Rt Ut-RI 0,81 , R Ut-MD -6,71cm/s , R Ut-TAmax -16,02 , Rt Ut - HR 75bpm
Mä en löytänyt mitään viitearvoja mistään ja jäi aika paljon kysymyksiä auki, jotka pörrää vaan päässä. Huomenna pääsen soittamaan ja kyseleen lisää mutta josko joku osaisi kokemuksesta kertoa, että huolehdin turhaan
Tiedätte kyllä kuinka raskaana ollessa kaikki on niin suurta ja pelottavaa mikä liittyy siihen pieneen ja hentoon 
R Ut-PS -41,49cm/s , R Ut-ED -7,95cm/s , R Ut-S/D 5,22 , R Ut-PI2,09 , Rt Ut-RI 0,81 , R Ut-MD -6,71cm/s , R Ut-TAmax -16,02 , Rt Ut - HR 75bpm
Mä en löytänyt mitään viitearvoja mistään ja jäi aika paljon kysymyksiä auki, jotka pörrää vaan päässä. Huomenna pääsen soittamaan ja kyseleen lisää mutta josko joku osaisi kokemuksesta kertoa, että huolehdin turhaan