Virpomisasu pojalle?

Tartteeko edes asua? Itse pienempänä pukeuduin mummon huiviin ja hamepäälle sekä pari pisamaa naamaan, niin se riitti. Mutta noidathan on tyttöjä ja velhot poikia, kuitenkin mietin etten mitään velhonhattua/ kamppeita rupee metsästää.

On niin pikkunen virpoja melkein 2,5 ja tarkotuksena piristää paria mummoo tästä läheltä, niin onko tyhmä ajatus jos laittas pojasta noidan pikku kissan, piirtäs naaman viikset jne jne?

Mites te muut? Kun virpomispäivä on jo sunnuntaina, niin pitäs päätöksiä tehdä että ehtii ostaakin jotain, mikäli tarpeen.

keppeli
Meidän pojasta tulee kissa. Ostin halpahallista kissan korvat ja rusetin ja meinaan maalata hänelle vielä viikset. menee virpomaan siskonsa kanssa, joka on perinteinen noita. On sitten tämän noidan kissa. :)

• Tykkää
Reactions: Rodukka
cool
[QUOTE="anu";25976494]Mun mielestä virpojan pitää pukeutua noidaksi. Eihän trulli voi olla kissa, trulli=noita!! Ei viittis alkaa tehdä trullittelusta jotain naamiaiskierrosta.[/QUOTE]

Älä nyt oo noin tosissas ja vakava! Virpominen on lasten juttu ja annetaan lasten pukeutua vaikka kananmuniksi jos tahtovat.

"anu"
ja vielä :) meillä on 3 poikaa ja trullinasuna huivi päässä, keittiöessu haalarin päällä. kasvoille punaiset posket ja pisamat, kori tai kahvipannu käteen. ei sen kummempia tarvi.
eikä ennen vanhaan velhoja ollut, noitina ne pojatkin on kulkeneet ovelta ovelle.

"hops"
Noidalla on tietysti kissa, joten kissa sopii teemaan. Meidän alle 3v pukeutuu pääsiäisliinasta tehtyyn essuun, oranssiin lierihattuun, jossa on koristeena tipuja ja munia ja sitten pisamat laitetaan tietty. Pikkusisko 11kk saa päähänsä valkoisesta kypärämyssystä tuunatun pupunkorvahatun.

"pikku mamma"
no jos muutkin, sitten minäkin XD Kun ei meidän oven takana oo käyny ketään, niin mietin käytäntöä nykyisin ja minun aikaan pojat eivät ainakaan myöntäneet virpovansa :)

Yhteistyössä