Virpojamme saivat kääreettömiä karkkeja, yöks!

  • Viestiketjun aloittaja Yöksyöks
  • Ensimmäinen viesti
hehheh
Alkuperäinen kirjoittaja yöksyöks:
Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:
Onneksi itselläni on muitakin murheita niin ei tunnu niin kohtuuttomalta jos lapset eivät aina saa niitä just parhaista raaka-aineista valmistettuja nameja :LOL: :LOL: :LOL:
on mullakin muita murheita, siksipä en haluakaan mitään nenän- ja perseenkaivajien mahatautibakteerivaivoja lapsilleni niiden lisäksi. Esim. suklaamunat maksaa halvimmillan 25-30 senttiä ja paperi-irtsikoitakin saa kaupasta...
No osta hyvä äiti kaupasta lapsillesi suklaamunat, ettei tarvii kierrellä naapurustossa :D!
 
Irtareita antanut
Kääk, mulla on nyt ihan nolo olo kun olen laittanut irtsarikarkeista valmiiksi pienempiä pusseja joita annoin virpojille...Ei kyllä käynyt mielessäkään että kukaan niistä pahoittais mielensä. parempi varmaan kun ei avais ovea kelleen vieraalle eikä antais mitään, niin ei tulisi sanomista perään! :(
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Irtareita antanut:
Kääk, mulla on nyt ihan nolo olo kun olen laittanut irtsarikarkeista valmiiksi pienempiä pusseja joita annoin virpojille...Ei kyllä käynyt mielessäkään että kukaan niistä pahoittais mielensä. parempi varmaan kun ei avais ovea kelleen vieraalle eikä antais mitään, niin ei tulisi sanomista perään! :(
Höh, sähän laitoit ne pusseissa. Musta se on ihan asiallista, sitäpaitsi vaikka äitejä kammottaa rahojen seassa uineet rahat, niin lapsille ne kelpaa. :D Ei tämä niin vakavaa voi olla.
 
nmb
Alkuperäinen kirjoittaja yöksyöks:
on mullakin muita murheita, siksipä en haluakaan mitään nenän- ja perseenkaivajien mahatautibakteerivaivoja lapsilleni niiden lisäksi. Esim. suklaamunat maksaa halvimmillan 25-30 senttiä ja paperi-irtsikoitakin saa kaupasta...
joo ja kun meillä käy 50 virpojaa ostan tasan varmasti tällä minimiäippärahallani niille suklaamunat ja oma perhe on sitten loppukuun ilman ruokaa, kunhan naapurin äidit on vaan tyytyväisiä. :eek:
 
Irtari
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Irtareita antanut:
Kääk, mulla on nyt ihan nolo olo kun olen laittanut irtsarikarkeista valmiiksi pienempiä pusseja joita annoin virpojille...Ei kyllä käynyt mielessäkään että kukaan niistä pahoittais mielensä. parempi varmaan kun ei avais ovea kelleen vieraalle eikä antais mitään, niin ei tulisi sanomista perään! :(
Höh, sähän laitoit ne pusseissa. Musta se on ihan asiallista, sitäpaitsi vaikka äitejä kammottaa rahojen seassa uineet rahat, niin lapsille ne kelpaa. :D Ei tämä niin vakavaa voi olla.
Toivottavasti ei, tai ens vuonna annetaan kaikille mandariini tai ei avata ovea kenellekään!!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Irtari:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Irtareita antanut:
Kääk, mulla on nyt ihan nolo olo kun olen laittanut irtsarikarkeista valmiiksi pienempiä pusseja joita annoin virpojille...Ei kyllä käynyt mielessäkään että kukaan niistä pahoittais mielensä. parempi varmaan kun ei avais ovea kelleen vieraalle eikä antais mitään, niin ei tulisi sanomista perään! :(
Höh, sähän laitoit ne pusseissa. Musta se on ihan asiallista, sitäpaitsi vaikka äitejä kammottaa rahojen seassa uineet rahat, niin lapsille ne kelpaa. :D Ei tämä niin vakavaa voi olla.
Toivottavasti ei, tai ens vuonna annetaan kaikille mandariini tai ei avata ovea kenellekään!!

mutta mutta, etkä tiedä, että huumehörhöt desinfioivat mandariineihin, appelssineihin ja muihin sitruksiin huumeneulansa?
;) :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Irtari:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Irtareita antanut:
Kääk, mulla on nyt ihan nolo olo kun olen laittanut irtsarikarkeista valmiiksi pienempiä pusseja joita annoin virpojille...Ei kyllä käynyt mielessäkään että kukaan niistä pahoittais mielensä. parempi varmaan kun ei avais ovea kelleen vieraalle eikä antais mitään, niin ei tulisi sanomista perään! :(
Höh, sähän laitoit ne pusseissa. Musta se on ihan asiallista, sitäpaitsi vaikka äitejä kammottaa rahojen seassa uineet rahat, niin lapsille ne kelpaa. :D Ei tämä niin vakavaa voi olla.
Toivottavasti ei, tai ens vuonna annetaan kaikille mandariini tai ei avata ovea kenellekään!!
Uuuh, nyt tämä ketju saa taas uuden piirteen... Muistatko nähneesi täällä ketjua, jossa päiviteltiin, ettei voi ostaa kaupasta appelsiineja kun narkkarit käy putsaamassa neulansa niihin. Mahtaakohan siinä säästyä mandariinitkaan?

Ja ensi vuonna pääsiäisen tienoilla täällä kiljutaan, miten hirveitä ihmisiä naapurustossa asuu kun yrittävät tunkea lapsille narkkarien neulanpuhdistustyynyjä (ne mandariinit) palkaksi. Ja miten lapset nyt pahoittivatkaan mielensä kun roskiin menivät...
 
....
jos joku nyt haluaa antaa lapsille jotain myrkkyä karkkina niin kai se voisi kääriä ne karkki paperiin? ja luuletteko että lapset tuovat kaikki paperilliset karkit kotiin?eiköhän suurin osa katoa suihin jo matkalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nmb:
Alkuperäinen kirjoittaja yöksyöks:
on mullakin muita murheita, siksipä en haluakaan mitään nenän- ja perseenkaivajien mahatautibakteerivaivoja lapsilleni niiden lisäksi. Esim. suklaamunat maksaa halvimmillan 25-30 senttiä ja paperi-irtsikoitakin saa kaupasta...
joo ja kun meillä käy 50 virpojaa ostan tasan varmasti tällä minimiäippärahallani niille suklaamunat ja oma perhe on sitten loppukuun ilman ruokaa, kunhan naapurin äidit on vaan tyytyväisiä. :eek:
no älä hei avaa ovea, jos menee viimeiset ruokarahat tai avaa vaikka 2:lle ensimmäiselle tai joka 8. sisään pyrkijälle.
 
tosiaan en oo tullut ees aatelleeks että ite ku kävi virpomassa tai nuutipukkeilemassa niin ne karkit ja rahat oli tasan tarkkaan samassa paikassa kori,kippo,pannu ym oli piparia ja hedelmiä jakarkkia jossa ei paperia ollut mutta kaikki kelpas ja kaikki syötiin niin ja ne rahat jotka lillu karkkien seassa niin monenkohan eri ihmisen likasissa käsissä on mahtanut pyöriäkkään.

mutta voi sitä riemua kun illalla laski saalistaan =)
 
venni
Tämä oli kyllä paras ketju pitkiin aikoihin! Olen nauranut täällä koneen ääressä itseni kipeäksi.
En kuunaan veisi omia lapsiani virpomaan muualle kuin mummojen, kummien, tätien, setien tai sitten tooosi hyvien ystävä perheiden luo. Olen niin epäluuloinen, että minnekään keskustaan ovelta-ovelle en niitä laskisi. Mutta että joku tekee näin ja sitten narisee ja kitisee kun on kovia karkkeja tai ilman papereita... ou tsiisus. Meillä päin virpominen on hyvän pääsiäisen toivotus ystäväperheiden kesken eikä tollaista ällöä kerjuuta! On meitä moneen junaan.
 
No johan on. Itse ostin virpomislahjat ihan lapsia ajatellen! Ei käynyt mielessäkään, että olisin antanut jotain vanhoja kikkareita. Hommasin kääreellisiä pääsiäispatukoita ja muutaman pussin magneetteja, tytöille ja pojille sopivia. Laitoin kahteen eri astiaan, joista saivat itse valita yhden patukan ja yhden magneetin. Itsekin olen lapsena virponut ja se on mielestäni hauska perinne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja karamelli:
Nyt en kyllä hiffannut tota huumeneulatyynyhommaa...oli kai vitsi? Eihän sit kukaan voi enää syödä hedelmiä :)
Niin, siis narkkarit käyttävät sitruunamehua huumeen liuottimena. Lukee ihan oppaassa: "VINKKEJÄ
PIIKKIHUUMEITA KÄYTTÄVIEN KANSSA TYÖSKENTELEVILLE".

 
*
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja karamelli:
Nyt en kyllä hiffannut tota huumeneulatyynyhommaa...oli kai vitsi? Eihän sit kukaan voi enää syödä hedelmiä :)
Niin, siis narkkarit käyttävät sitruunamehua huumeen liuottimena. Lukee ihan oppaassa: "VINKKEJÄ
PIIKKIHUUMEITA KÄYTTÄVIEN KANSSA TYÖSKENTELEVILLE".
Ei juma, oli ihan uutta tietoa! Täytyy pistää laihis taka-alalle ja lopettaa hedelmien ostaminen kokonaan!! ;-)
 
x-narkki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Irtari:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Irtareita antanut:
Kääk, mulla on nyt ihan nolo olo kun olen laittanut irtsarikarkeista valmiiksi pienempiä pusseja joita annoin virpojille...Ei kyllä käynyt mielessäkään että kukaan niistä pahoittais mielensä. parempi varmaan kun ei avais ovea kelleen vieraalle eikä antais mitään, niin ei tulisi sanomista perään! :(
Höh, sähän laitoit ne pusseissa. Musta se on ihan asiallista, sitäpaitsi vaikka äitejä kammottaa rahojen seassa uineet rahat, niin lapsille ne kelpaa. :D Ei tämä niin vakavaa voi olla.
Toivottavasti ei, tai ens vuonna annetaan kaikille mandariini tai ei avata ovea kenellekään!!
Uuuh, nyt tämä ketju saa taas uuden piirteen... Muistatko nähneesi täällä ketjua, jossa päiviteltiin, ettei voi ostaa kaupasta appelsiineja kun narkkarit käy putsaamassa neulansa niihin. Mahtaakohan siinä säästyä mandariinitkaan?

Ja ensi vuonna pääsiäisen tienoilla täällä kiljutaan, miten hirveitä ihmisiä naapurustossa asuu kun yrittävät tunkea lapsille narkkarien neulanpuhdistustyynyjä (ne mandariinit) palkaksi. Ja miten lapset nyt pahoittivatkaan mielensä kun roskiin menivät...
No hohhoijaa, eikai narkkaritkaan nyt niin tyhmiä ole että kuvittelee mandariinin steriloivan neulansa. En tunne ketään narkkaria kuka kävis neulojensa kanssa kaupan hedelmät läpi :D

 
Isoontaloon antti
Alkuperäinen kirjoittaja Rannanjärven Jussi:
Heh. Jos noin ahdistaa niin ehkä olisi parempi ensi kerralla lähteä lapsukaisten mukaan varmistamaan virpomispalkkioiden laatu. :LOL:
Tai jättää menemättä kokonaan ja ostaa itse ne karkit!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja karamelli:
Nyt en kyllä hiffannut tota huumeneulatyynyhommaa...oli kai vitsi? Eihän sit kukaan voi enää syödä hedelmiä :)
Niin, siis narkkarit käyttävät sitruunamehua huumeen liuottimena. Lukee ihan oppaassa: "VINKKEJÄ
PIIKKIHUUMEITA KÄYTTÄVIEN KANSSA TYÖSKENTELEVILLE".
Ei juma, oli ihan uutta tietoa! Täytyy pistää laihis taka-alalle ja lopettaa hedelmien ostaminen kokonaan!! ;-)
No ei ne sitä siellä kaupassa sitä sitruunaa ota neulaansa ja jätä sitten kyseistä sitruunaa hyllylle. Haloo! Sitruunamehustahan puhuttiin.

 
Isoontaloon antti
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
tosiaan en oo tullut ees aatelleeks että ite ku kävi virpomassa tai nuutipukkeilemassa niin ne karkit ja rahat oli tasan tarkkaan samassa paikassa kori,kippo,pannu ym oli piparia ja hedelmiä jakarkkia jossa ei paperia ollut mutta kaikki kelpas ja kaikki syötiin niin ja ne rahat jotka lillu karkkien seassa niin monenkohan eri ihmisen likasissa käsissä on mahtanut pyöriäkkään.

mutta voi sitä riemua kun illalla laski saalistaan =)
Ja se valkoinen myrkkykerros niissä appelsiineissä! Sielä samassa korissa ja ihan hilseili, kun kuorittiin, eipä siinä paljon käsiä pesty, kun valkoisin käsin alettiin niitä märkiä lohkoja syömään. Ihme että ollaan hengissä!

 
vieras
Enkä sitäpaitsi ole koskaan törmännyt että kukaan ois käyttänyt sitruunaa missään muodossa huumeiden valmistukseen/piikittämiseen. Useimmat käytetyt huumeet kyllä ihan vaan sekoitetaan veteen. Ei ole kovin yleistä mikään sitruunan käyttäminen.
 

Yhteistyössä