Virpojamme saivat kääreettömiä karkkeja, yöks!

  • Viestiketjun aloittaja Yöksyöks
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja yöksyöks:
No on sen verran rauhallinen tämä alue, tunnen jokaisen, jonka ovea kävivät kolkuttelemassa.
Kaikki emme asu niin epämääräisissä paikoissa, että tarvis jokaisen oven takana väijyjää pelätä...
Mutta bakteereita tarvitsee?
No tottakkai ap:han tuntee kaikki jonka ovella lapset kävivät :LOL:

 
vierahis
Alkuperäinen kirjoittaja -h-:
Kiva äiti kun laittaa toisen karkit roskiin.
Kovalla työllä virponut, niin antais edes syödä tai jotenkin hämäämällä heittäis pois. Eikä niin että tässä äiti nyt heittää sinun karkit pois.
minä siis en ole ap. heitin pois ne vanhentuneet ja kovettuneet karkit, joihin ei hammas enää pystynyt. se karkkihampurilainen oli siis niin kova että sillä ois vaikka kissan tappanu. isompi kyllä yritti sitä jyrsiä, mutta luovutti lopulta.
 
Etkö ota itse kenenkään tutun irtokarkkeja, leivoksia tms? Jos kerta olivat kaikki tuttuja.
Mäkään en ymmärrä että pienet lapset pistetään kerjuulle ties minne tuntemattomien luo tai saati että autolla kierretään kerjuupaikasta toiseen
Virpominen on ihan kiva juttu tuttujen kesken.
 
-h-
Ok, eipä semmosiin koviin tosiaan kannata hampaita katkoa. Ja jos lapset itekin tajusivat että vaikka kuinka haluais, niin ei pysty syödä, niin ei se varmaan suuri kriisi ollut. Sori.
 
vierahis
Alkuperäinen kirjoittaja Noita:
oletteko ajatelleet että lapsennen voi käydä ihan kenen vain oven takana. kun annetaan kääreettömiä karkkeja niin mistä voitte tietää mikä on oikeasti karkkia ja missä voi olla huumausaineita.
no mun lapset ei käy kenen tahansa oven takana. me tunnetaan kaikkien lähitalojen asukkaat, itse asiassa jopa tiedän mistä perheestä ne vanhentuneet karkit oli peräisin.
 
Rukoilijasirkka
Ei se niinkään, että namut on kääreettömiä, vaan se, että lapset heittää rahat sinne niiden sekaan. Rahoihin on koskenut niin moni, että nissä on pöpöjä.

Kun olin siellä rahanlasketapaikassa töissä, niin tulin välittömästi kipeäksi, kun söin karkkia ja käsittelin seteleitä. Ajattelin, että ihan turha ruveta bakteerikammoiseksi. namunsyönti loppui, kun tuli kerran seteli, joka oli ihan verinen. Ei niistä rahoista tiedä, missä ne on ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierahis:
Alkuperäinen kirjoittaja Noita:
oletteko ajatelleet että lapsennen voi käydä ihan kenen vain oven takana. kun annetaan kääreettömiä karkkeja niin mistä voitte tietää mikä on oikeasti karkkia ja missä voi olla huumausaineita.
no mun lapset ei käy kenen tahansa oven takana. me tunnetaan kaikkien lähitalojen asukkaat, itse asiassa jopa tiedän mistä perheestä ne vanhentuneet karkit oli peräisin.
no sitten tiedätte et ens vuonna ei sinne kannata sinne mennä :D
 
Keittiönoita
Vielä eilen mulle olisi ollut ihan käsittämätöntä ymmärtää, että joku aikuinen antaisi virpovalle lapselle jotain pilaantunutta virpomispalkaksi. Ilman tätä palstaa olisin edelleen siinä uskossa, että ihmiset, jotka lapsille karkkia virpomispalkaksi antavat, tekevät sen vaarantamatta lapsen terveyttä tahi henkeä. Palsta kuitenkin avartaa ja jopa ihan äiti-ihmiset voivat suhtautua virpojiin todella ilkeästi.
 
jalmir harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Eikö teille koskaan oo mikään hyvin tai riitä?

Pitäisköhän ap:n ens vuonna laittaa hyvissä ajoin naapuruston asukeille, vaikka joku lappu, missä kertoo, mitä karekkeja meidän Nico-Emmiinalle saa antaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O
Ei saa tappaa nauruun!:-D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Vielä eilen mulle olisi ollut ihan käsittämätöntä ymmärtää, että joku aikuinen antaisi virpovalle lapselle jotain pilaantunutta virpomispalkaksi. Ilman tätä palstaa olisin edelleen siinä uskossa, että ihmiset, jotka lapsille karkkia virpomispalkaksi antavat, tekevät sen vaarantamatta lapsen terveyttä tahi henkeä. Palsta kuitenkin avartaa ja jopa ihan äiti-ihmiset voivat suhtautua virpojiin todella ilkeästi.
Mul on mennyt ihan ohi, miten lapsen terveyttä tai henkeä on vaarannettu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yöksyöks:
Mitähän nykyaikana ajattelee sellainen, joka antaa paskaisella kouralla ammennettuja nameja jostain irtsikkapussista? Samanhintaistahan se ois ostaa paperillisia, tai sitten jättää se ovi aukaisematta?
olitko mukana toteamassa käsien paskaisuuden?
Ja saahan aikuisetkin meillä kahvipöydässä ihan minun (ilman mitään bakteeriviljelyä ennen sitä! ja itseasiassa bakteereja löytyy kyllä niiden paperikarkkien kääreistä ja kenen vaan lapsukaisen käsistäkin sen verran ettei ihan steriilejä karkkeja kukaan suuhunsa koskaan saa) omin käsin keksipaketista nostelemia keksejä ja ilman käsineitä minä pullapitkosta leikkaan. Eikö teillä?
Mutta virpojille olen siksi varannut paperipäällysteisiä karkkejä etteivät siellä kahvipannussa tms nuhraudu.
ja mihin aikaan ap:n lapsukaiset oli virpomassa? jos oli jo paremmat karkit ehtineet mennä eivätkä halunneet siinä paikassa heitä tyhjin käsin kuitenkaan ovelta käännyttää.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:
Mul on mennyt ihan ohi, miten lapsen terveyttä tai henkeä on vaarannettu?
Tarkoitan sitä, että olen aina ollut siinä uskossa, että ihmiset, jotka virpojille jotain palkaksi antavat, tekevät sen hyvää hyvyyttään eivätkä ilkeyttään. Mutta on siis kuitenkin olemassa ihmisiä, äiti-ihmisiäkin, joiden mielestä on erinomainen jippo laittaa vaikkapa raaka kananmuna virpovan lapsen koriin. Toki se ei vaaranna lapsen terveyttä, menee vaan pilalle kaikki aiemmatkin virpomispalkat. Mutta jos ihmiset ovat näin ilkeitä, mikä takaa, ettei siinä ilkeydessään antaisi vieraalle lapselle jotain vanhentunuttakin?

 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Ööö, mä ainaki oon ostanu niitä sellasia rakeita, koska ite rakastin niitä pienenä. Enkä tasan anna koko pussia yhelle, vaan kaadan pikkusen. Hyi ku mä oonki epähygieninen. :snotty:
samma här. ikinä ei oo tullu mieleen, että olis jotenkin erityisen epähygienistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierahis:
meiän virpojat taas sai semmosia suklaisia joulukuusenkoristeita ja lidlin kivikovaksi kovettuneita karkkihampurilaisia.

törkeetä musta tyhjentää virpojille omat vanhentuneet jämät. en ikinä kehtais, vain tuoretta ja hyvää vieraille ja varsinkin lapsille!
Ymmärrän, että kutsutuille vieraille parastaan tarjoaakin. Mutta eihän virpojat ole mitään kutsuttuja vieraita...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noita:
oletteko ajatelleet että lapsennen voi käydä ihan kenen vain oven takana. kun annetaan kääreettömiä karkkeja niin mistä voitte tietää mikä on oikeasti karkkia ja missä voi olla huumausaineita.
saahan sen kääreellisenkin karkin avattua ja vaikka sen namun sisään huumetta tai rotanmyrkkyä ruiskutettua ja sitten vaan kääre siististi kiinni.
Meidän virpojat ei tosin ainakaan huumehörhöjen ovilla käy.
mutta jos pelkää kaikkea niin mitä uskaltaa enää missään suuhunsa pistää. Tässä kun joku päivä joku kertoi että narkit "putsaa" ruiskut appelsiineihin. samalla tapaahan ne saa sitten vaikka jauhopussiin pussin läpi jotakin laitettua eli kannattaa kasvattaa itse jo se viljakin eikä edes itseleivottuun luottaa.
terveen harkinnan ja sairaloisen epäluulon välillä on kuitenkin aika iso väli ja turha on jokaista naapurin tätiä tai mummoa myrkyttäväksi lastenvihaajaksi epäillä tai setää pedofiiliksi.
nauttikaamme näistä lapsille kivoista asioista ja epäluuloiset äidit seuratkaa lapsianne katse-etäisyydeltä ja valitkaa itse ne paikat missä lapset käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:
Mul on mennyt ihan ohi, miten lapsen terveyttä tai henkeä on vaarannettu?
Tarkoitan sitä, että olen aina ollut siinä uskossa, että ihmiset, jotka virpojille jotain palkaksi antavat, tekevät sen hyvää hyvyyttään eivätkä ilkeyttään. Mutta on siis kuitenkin olemassa ihmisiä, äiti-ihmisiäkin, joiden mielestä on erinomainen jippo laittaa vaikkapa raaka kananmuna virpovan lapsen koriin. Toki se ei vaaranna lapsen terveyttä, menee vaan pilalle kaikki aiemmatkin virpomispalkat. Mutta jos ihmiset ovat näin ilkeitä, mikä takaa, ettei siinä ilkeydessään antaisi vieraalle lapselle jotain vanhentunuttakin?
Mun on kyllä vaikea uskoa, että joku ihan ilkeyttään antaisi lapselle vanhentuneita nameja...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Mun on kyllä vaikea uskoa, että joku ihan ilkeyttään antaisi lapselle vanhentuneita nameja...
ja mun on vaikeaa kuvitella, että kukaan laittaisi ihan vaan hyvää hyvyyttään virpojan koriin raakaa kananmunaa. Noh, kaikkea palstalla kerrottua ei toki tarvitse uskoa, mutta jos joku edes mielikuvissaan on kovin ilkeä, niin sitä ilkeyttä - tavalla tai toisella - siinä ihmisessä on varmaan myös irl.

 

Yhteistyössä