S
ss
Vieras
Uskaltaako lähteä? Risteily olis edessä, mutta passia en ehdi hommaamaan.
Viron puolella en poistu laivasta.
Viron puolella en poistu laivasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin mä vähän ajattelinkin.KYllä mä mielummin maksaisin passista sen vajaa 50 kun sakkoina 200 ja kuitenkin pitäis sit passi hankkia.Alkuperäinen kirjoittaja miira:Passi maksaa 48?, voimassa 5vuotta. Ainakin Jyväskylässä passin saaminen kestää viikon.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Me käymme kerran kuussa Tallinnassa ja kertaakaan ei ole meiltä henkkareita kysytty,kerran Helsingin terminaalin lippuluukulla kun lunastin liput olos virkailija kysyi onko minulla henkilötodistus vai passi mutta ei edes pyytänyt sitä näyttämään
Alkuperäinen kirjoittaja plop:Me käytiin just niin, että vauvalla ei ollu passia. Olis pitäny ottaa pikapassi ja olis maksanu liikaa... Eihän se toki hyväksyttävää ole, mutta ei nykyään juuri suurempi rikos kuin että menisi Tukholmaan ilman passia. Sielläkin pitäisi pystyä osoittamaan henkkarit ja kansalaisuus. Ei sitä yleensä kysytä (paitsi ehkä lähtöselvityksessä - itse tein selvityksen automaatilla tämän takia). Virossa jos poliisi tms. kysyy, niin voi tulla parin sadan euron sakot.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plop:Me käytiin just niin, että vauvalla ei ollu passia. Olis pitäny ottaa pikapassi ja olis maksanu liikaa... Eihän se toki hyväksyttävää ole, mutta ei nykyään juuri suurempi rikos kuin että menisi Tukholmaan ilman passia. Sielläkin pitäisi pystyä osoittamaan henkkarit ja kansalaisuus. Ei sitä yleensä kysytä (paitsi ehkä lähtöselvityksessä - itse tein selvityksen automaatilla tämän takia). Virossa jos poliisi tms. kysyy, niin voi tulla parin sadan euron sakot.
Ei ihan noinkaan.. pohjoismailla on näet eri sopimus tuosta matkustamisesta.
Ja jos tarkistavat Viroon matkustaessa henkkarit eikä niitä ole niin sakot rapsahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plop:Me käytiin just niin, että vauvalla ei ollu passia. Olis pitäny ottaa pikapassi ja olis maksanu liikaa... Eihän se toki hyväksyttävää ole, mutta ei nykyään juuri suurempi rikos kuin että menisi Tukholmaan ilman passia. Sielläkin pitäisi pystyä osoittamaan henkkarit ja kansalaisuus. Ei sitä yleensä kysytä (paitsi ehkä lähtöselvityksessä - itse tein selvityksen automaatilla tämän takia). Virossa jos poliisi tms. kysyy, niin voi tulla parin sadan euron sakot.
Ei ihan noinkaan.. pohjoismailla on näet eri sopimus tuosta matkustamisesta.
Ja jos tarkistavat Viroon matkustaessa henkkarit eikä niitä ole niin sakot rapsahtaa.