Viroon 3 päivän reissu, kertokaas paljonko tarttis rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Pari kertaa elämäni aikana on tullu käytyy nopeesti satamarketissa, nyt mennään vähän pidemmälle reissulle, eikä mulla ole käsitystä hintatasosta. Puolihoito on. Mikähän olis soppeli määrä vaihtaa rahaa tuollaselle reissulle?

Mä en ole tullut ajatelleeksikaan koko juttua. Kiitos ap kun teit tästä aloituksen. Miten muuten, olen lukenut että kannattaa Tallinnassa (tai siis Virossa ylipäänsä) maksaa Viron kruunuilla, missä kannattaa vaihtaa eurot kruunuiksi? Laivalla ilmeisesti on sama, maksaako euroilla vai kruunuilla?

Tallinnassa alkaa olemaan aikalailla suomen hintatasoa.. mut esim. mäkkäri on äärettömän edullinen ja sit nää satamamarketit, rimit sun muut on edullisia.

käytiin virukeskukses viime kuussa ja siellä oli veromodat ym.. ja hinta oli suomen luokkaa.

Tartto on ihana kaupunki ja uskoisi siellä olevan aika paljon edullisempaa kuin tallinnassa.

ottaisin itse (rahatilanteesta riippuen ) noin 300e+ mukaan. ei sitä kaikkea tartte tuhlata

tuo raha riippuu ihan susta, tykkäätkö shoppailla, menettekö yökerhoihin? Kauneushoidot ja taksilla ajaminen on kyllä halvempaa. Mä varmaan vaihtaisin 200e, saahan sitä sitten lisää vaihtaa tai maksaa kortilla jos rahat loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja toinenkin reissuun lähtijä:
Miten muuten, olen lukenut että kannattaa Tallinnassa (tai siis Virossa ylipäänsä) maksaa Viron kruunuilla, missä kannattaa vaihtaa eurot kruunuiksi? Laivalla ilmeisesti on sama, maksaako euroilla vai kruunuilla?

Huom! Jaksaisko joku vastata mullekin?

Tää on sellanen puutarha-matka, eli ei hirveesti oo sitä shoppailua enkä mä nyt niin kovasti sieltä mitään huonoa krääsää ole hamstraamassa :) ehkä tuo 200 euroa vois olla passeli summa ?

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja toinenkin reissuun lähtijä:
Miten muuten, olen lukenut että kannattaa Tallinnassa (tai siis Virossa ylipäänsä) maksaa Viron kruunuilla, missä kannattaa vaihtaa eurot kruunuiksi? Laivalla ilmeisesti on sama, maksaako euroilla vai kruunuilla?

Huom! Jaksaisko joku vastata mullekin?

laivassa vaihdoin ainaki ite.. 26.4 oli kurssi 1e oli 15 kr

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja :0:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Satanen kahdelle ruokaan per päivä jos ravintelissa syötte ja pari sataa ostoksiin.

Euroina? Älä nyt hulluja puhu!

Siis lähinnä tuota ruokailuatarkoitin

Kyllä ihan keskitason ravintelissa menee kahdelta aikuiselta viitisen kymppiä ja viineillä&jälkiruoilla sitten enemmän. Että jos syö kaksikin kertaa päivässä niin huntti nippa nappa riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Satanen kahdelle ruokaan per päivä jos ravintelissa syötte ja pari sataa ostoksiin.

Kyllä ihan keskitason ravintelissa menee kahdelta aikuiselta viitisen kymppiä ja viineillä&jälkiruoilla sitten enemmän. Että jos syö kaksikin kertaa päivässä niin huntti nippa nappa riittää.

kannattaa mennä mäkkäriin.. bigmac-ateria kaikkineen päivineen 3,5e :xmas: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

kannattaa mennä mäkkäriin.. bigmac-ateria kaikkineen päivineen 3,5e :xmas: :whistle:

Tai hakea marketista evästä ;)

:D niinpä! sieltä saattaa saada parempaa kuin hyvästäki ravintolasta

Kyllä ihan keskitason ravintelissa menee kahdelta aikuiselta viitisen kymppiä ja viineillä&jälkiruoilla sitten enemmän. .

:D niinpä! sieltä saattaa saada parempaa kuin hyvästäki ravintolasta

Ainakin parempaa kuin old hansasta :x
Kaikki sitä aina ylistävät mutta musta se oli ehkä hirveintä moskaa mitä on tullut syötyä eikä ollut mitenkään halpaa.

Meillä se 300 ei riittänyt vkonloppureissulla. Kyllä siihen syömiseen saa menemään rahaa, jos ei missään mäkkärissä käy. Ja juomiset tietysti rokottivat aika hyvin myös ;) Paljon ei noista rahoista shoppailtu eli ihan syömiseen/juomiseen/kahvilla käyntiin meni suurin osa ja olisiko tuliaistupakat noilla rahoilla ostettu.. ei muista enää. Mutta korttia sitten käytin vaateostoksissa eli niihin meni sitten erikseen rahat.

Mä oon sitä mieltä et jos reissuun lähetään niin kyllä siellä silloin syödään kunnollla ravintolassa eikä missään mäkkäreissä saatikka sit et kaupasta lähtisin hakeen.. Paitsi Viru keskuksen alakerrrassa on se ihana ruokakauppa jossa myydään voileopäkakkuja, sieltä voisin iltapalan hakea :p Mä varaisin ainakin 300?