Viron kylpylöistä tuli mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissutar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reissutar

Vieras
...Oon lähdössä kuukauden päästä yöreissulle naapurimaahan (eli siis Eestiin) ja reissun tarkoituksena ois päästä kunnolla kaunistautumaan.

Onko kellään vinkkejä, missä ois edullista ja tulokset olisivat hyviä? Tarkoituksena olis laittaa hiukset, käydä hieronnassa, iltameikki ja rakennekynsistäkin olen haaveillut. Minne kannattaa suunnata? Tallinnasta en pois lähde, joten jonnekin sinne siis. Kiitos vastauksista! :)

NailBar ihan keskustassa, akryylit maksoi 57e ja tekijä oli TOSI ammattilainen!!! Suosittelen!!! ehdottomasti menen uudestaan seuraavalla reissullani!! www.nailbar.ee

en vielä osaa sanoa onko hyvä. Mutta ollaan menossa kylpylään ja ajattelin kokeilla noita hoitoja

http://www.tallinksilja.com/NR/rdonlyres/5ADBEA80-31CE-43CD-B8C8-A6F5C0A41201/0/TALLINK_SPA_Kauneuspalvelut_hinnasto.pdf

ovat samaa firmaa, nettisivut löytyy viru-hotellin kautta. hoidot yms tosi ok, rakennekynsiä eivät enää tee, kampaamokin on, olen värjäyttänyt siellä pari kertaa ja tulos ollut tosi ok!!

Kynsihoidossa olen minäkin käynyt NailBar:ssa ja voin suositella!! nimestä voi jo päätellä että mihin ovat keskittyneet... paikka on aivan ihana, ihan kun elokuvista!!! mun mies oli viimeiksi mukana kun kävin varaamassa aikaa ja se tuijotti huulipyöreenä sitä mestaa ja kysy multa sitten että onks Suomessa muka tälläsiä kans? no mä en ainakaan ole nähnyt...

ai niin jos olet menossa ns. turistiaikaan ja sulla ei ole montaa päivää aikaa niin varaa kynsienlaitto-ajat yms etukäteen!!! mun suosittelemissa paikoissa pärjää suomella ja enkulla ja ajanvarauksen voit tehdä myös s-postin kautta!!