Virolaiset kampaajat parempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mutulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mutulla"

Vieras
Siis niin, olen käynyt 3 kertaa virossa kampaajalla (eri kampaajat)
ja kaikilla kerroilla hiukset on leikattu tosi nätisti ja hyvin. Olen ollut heti uudessa tukassa kuin kotonani.

Suomessa on käynyt kampaajalla, montakohan kymmentä kertaa ja useimmiten ollut vähän pettynyt tulokseen. En tietenkään aina, joskus on sattunut ihan helmi-kampaaja kohdalle joka on leikannut kauniisti.

Mutta siis, muiden mielipiteitä?

Hassua vielä on, että 2 näistä virolaisista kampaajista kertoi että ovat itseoppineet suoraan töissä hiustenleikkauksen ilman kouluja!

Virossa naiset satsaavat enemmän kauneuteen ja ehkä nauttivat siitä enemmän kuin Suomessa. Heillä ei ole pidäkkeitä kaunistautua kuten meillä on mm. kulttuurihistoriassa. Meillä on myös Viroon nähden voimakas, tosin ehkä nykyään hieman lieventynyt, feminismi ja tasa-arvoteoria.

Tämäkin asia varmaan riippuu siitä, mitä sieltä kampaajalta haetaan. En ole käynyt virolaisella kampaajalla, mutta kaikki tuntemani virolaiset naiset ovat kyllä super-naisellisia ja panostavat ulkonäköönsä, joten vaativat varmaan kampaajaltakin hyvää lopputulosta.
Mä valitsen kampaajaksi aina kun mahdollista sellaisen nuoren simpsakan pimatsun. Niillä tuntuu olevan nuorekkaat leikkaukset hallussa, vaikka eivät vielä pitkää uraa olisikaan tehneet. :D

[QUOTE="vieras";27894487]Mä oon käyny Suomessa virolaisella kampaajalla, mutta en ollut kovin tyytyväinen.[/QUOTE]

jos haluatte käydä virolaisella kampaajalla menkää viroon. suomessa virolaisista kampaajista ei ole muuta kun ongelmia. suomi on niitä täynnä eikä kukaan halua heitä töihin.

Virossa asiakas on ykkönen, eli tyytyväinen asiakas voi tulla toistekin. Suomessa ajatellaan, että ei laadulla niin väliä, kun asiakas tulee joka tapauksessa uudestaan, kun ei kehtaa vaihtaa toiseen tai sanoa huonosta laadusta.