Virkkaajat apua!! *langan vaihtamisesta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mun ois vähän niinku pakko yrittää tehä tällanen vaikka mä en sillee mikää virkkaaja olekaan.. Mutta pakko mikä pakko! :D

Toi on isoa kokoa toi mekko, kokoo 38 ja mulle pitäs olla kokoa 36 tai 34. Langan tiheys tossa mallissa on 28ks=10 cm. Mikä ei sinällään kyllä kerro mulle yhtään mitään, pitäs vissii testata jollain langalla..

Mutta se kysymys on että jos mä otan vähän ohkasemman langan niin muuttuuko toi malli sit ihan muodottomaks? Vai saattasko onnistuu? Olis nimittäin aika ärsyttävää jos tollasen kauheella tuskalla veivais ja toteis ettei sitä voi ees käyttää..

Niin ja kuva täällä :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6192925.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Sä voit kokeilla vaikutusta tekemällä mallivirkkausta ohkaisemmalla langalla. Mikä lanka?

Joku Löve Garn Glamour, en ees netistä tollasta löytäny :o

Kotiväellä tulee 24 ks/10cm, ehkä mä kokeilen tolla virkkauslangalla.. Tosta kotiväestä tulee hieman leveekin ku testasin. Oon testannu siis tota hameosan tekemistä mikä tehään ks:lla.

Nii ja ku toi malli on silleen hassu että se tehään osissa. Noi kukkapalat erikseen ja sit noi verkkovirkkaukset, sit sitä kasataan ku työ etenee. Siks mä pähkäilin tota et miten langan vaihto vaikuttaa lopputulokseen.

Yhteistyössä