Virhe ostos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen_tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen_tyhmä

Vieras
Onko teillä mennyt koskaan rahaa turhaan johonkin ostokseen, mihin ette ole olleet tyytyväisiä, tai johonkin muuhun, ja mikä on suurin summa mikä meni? Minua ärsyttää niin suunnattomasti kun meni rahaa turhaan yli 60 euroa yhteen ostokseen, mitä en voi edes enää palauttaa. Tuli pieni ostosvirhe tehtyä ja en pääse tästä ärtymyksestä eroon!

Ostin kerran ylikalliin 95 euroa maksavan räikeän turkoosin värisen lyhyen toppatakin, enkä ole kertaakaan käyttänyt sitä. Rahat meni kankkulan kaivoon. Toisaalta olen saanut myös muutaman parkkisakon, joten ne rahat ovat myös menneet taivaan tuuliin.

Typerin heräteostos maksoi 24 000€. Myytiin se (auto) jo parin vuoden päästä arvon laskettua roimasti ja maksettiin aika monta vuotta osamaksuja. Never ever..

Pienempiä summia meni aikoinaan jatkuvasti. Satasia ja kymppejä sisustamiseen. Halpaan lastulevyyn ja ale verhoihin joista ei ihan niin tykännytkään..

Nyt olen järkiintynyt ja ostan vain tarpeeseen harkittuani ensin.

Joskus ajatukset karkaa miettimään miten paljon mulla ois säästössä jos en ois tuhlaillut aiemmin, mutta yritän unohtaa mietteet äkkiä. Mennyttä ei saa takaisin. Jos opit jotain, niin hyvä on. Olet ehkä jonkun kympin köyhempi, mutta taas himpun viisaampi.

Mä en harmitteele ostoksiani...ainakaan kauaa. Vaateostoja enimmäkseen on tullut tehtyä turhaan.Myyn ne sitten eteenpäin. Saahan niistä edes jotain.

Tiedän henkilön joka jotain ostettuaan katselee vielä hankinnan jälkeen kaupoissa mistä olisi saanut vielä halvemmalla. Musta toi on jo itsensä kiduttamista.

ostin uuden maton. muuten se on ihan täydellinen mutta se haisee aivan järkyttävälle, ihan kuin kissan kusi. :( 100euron matto. Palauttaakaan ei voi kun ostin sen joulun aikana kun oltiin reissussa yli 300km päässä.

ärsyttää aivan kauheasti kun ei muutenkaan tällä hetkellä ole mitenkään erityisen paljon rahaa.

[QUOTE="itku";30590570]ostin uuden maton. muuten se on ihan täydellinen mutta se haisee aivan järkyttävälle, ihan kuin kissan kusi. :( 100euron matto. Palauttaakaan ei voi kun ostin sen joulun aikana kun oltiin reissussa yli 300km päässä.

ärsyttää aivan kauheasti kun ei muutenkaan tällä hetkellä ole mitenkään erityisen paljon rahaa.[/QUOTE]

Oletko koittanut tuulettaa sitä? Entä jos veisit sen pesulaan pestäväksi? En kyllä sitten tiedä kuinka kallista tuo pesettäminen on.

Yhteistyössä