Virallinen helleketju

Meillä oli ukkosta ja satoi. :love: Nyt ilma on ihanan raikas. Jos jotain hyvää tästä helteestä voi sanoa, niin se että ei ole kuivuutta, kuten viime kesän alun 3 viikon hellejaksolla.
Mieluummin kuuma sademetsä kuin kuuma Sahara. Ja luonto rehottaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Väsyttää, uuvuttaa...mutta koetan jaksaa, koska aika pian alkaa taas kylmyys ja jatkuvat sateet sekä pimeys.
Kyllä mä tämän sään aina valitsisin talven loskakelien tilalle koska vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Väsyttää, uuvuttaa...mutta koetan jaksaa, koska aika pian alkaa taas kylmyys ja jatkuvat sateet sekä pimeys.
Kyllä mä tämän sään aina valitsisin talven loskakelien tilalle koska vaan.
Kylmällä saa sentään lisää vaatetta päälle, villasukat ja teetä. Helteellä ei oikein voi tehdä mitään :( pitää vaan kärvistellä hikihelmet otsalla ja miettiä miten paljon sokeria tulee syötyä jäätelön muodossa. Vettä toki tulee myös juotua mutta siitäkin tulee kuumalla vähän huono olo. Ei pysty siivoomaan, ei mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Vajaan viikon oon jaksanu jotenki sinnitellä, mutta tänään iltapäivällä uuvahdin. En jaksa mitään, suihkussa kävin mut muuten oon vaan lojunu ihan puhki, tuulettimen edessä. :( Ehkä teen arkihommia huomenna aamulla.
Mun mies on onneks helteellä vireessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Vajaan viikon oon jaksanu jotenki sinnitellä, mutta tänään iltapäivällä uuvahdin. En jaksa mitään, suihkussa kävin mut muuten oon vaan lojunu ihan puhki, tuulettimen edessä. :( Ehkä teen arkihommia huomenna aamulla.
Mun mies on onneks helteellä vireessä.
Eikö ole jo olemassa älyvaatteita mitkä pitävät kehon viileänä? :unsure:
Jos löytyy sellaisia oikeasti toimivia ni kokeile…

Mä tänään lauloin töissä It’s beginning to look a lot like christmas :shame:
Haaveilen joulukuusesta ja siitä, että voisi heittää lumpparilla salaa jotakuta. Kövin hakemassa varastosta uimalelut ja kumiveneen niin kurkkasin joululaatikoihin, ihan vaan sen verran että hiplasin muutamaa koristetta!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo
Eikö ole jo olemassa älyvaatteita mitkä pitävät kehon viileänä?
Jos löytyy sellaisia oikeasti toimivia ni kokeile…

Mä tänään lauloin töissä It’s beginning to look a lot like christmas :shame:
Haaveilen joulukuusesta ja siitä, että voisi heittää lumpparilla salaa jotakuta. Kövin hakemassa varastosta uimalelut ja kumiveneen niin kurkkasin joululaatikoihin, ihan vaan sen verran että hiplasin muutamaa koristetta!
Kesässä ja joulussa on jotain samaa. Yhtä kivoja.
No onkos tullut kesä...:)

(Juu on, huomattu on, äskenki vielä kämpän lämpötila +27 :D)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä