Virallinen bb-inhoajien pino 2008

vieras
Mä en siis millään voi käsittää sitä skeidaa... Se on kamala ja mun mielestä myös tekee yksinkertaisen vaikutelman niistä, jotka sitä seuraa!! Teinarit ymmärrän, että seuraavat ja se on ok, mutta että jotkut 50 vuotiaatkin, niin huh, huh...

seurasin sivusilmällä vaipanvaihdon yhteydessä sitä hakua ja jäin miettimään, että mitä hienoa siinä on että kaikki on nykyään (tai ainakin väittävät olevansa) hulluja? "siis mä oon ihan hullu, oikeesti"- jankutusta vaan kaikilta. Miks ei voida myöntää olevamme ihan tavallisia perusmuijia? ja onko se nyt niin paha olla ihan tavis ja tylsä :/ en minä ainakaan koko kansalle haluiaisi mainostaa hullu olevani :eek: :eek:

On kiva huomata, etten ole ainut kyseisen roskasarjan inhoaja.

Viime kaudella katsoin yhden jakson ihan mielenkiinnosta, koska siitä kohistiin niin paljon. Siinäkin oli yksi jakso liikaa. Sehän oli pelkkää örveltämistä ja keskenkasvuisten kakaroiden mölinää. Yök!

Alkuperäinen kirjoittaja Tällipaju:
On kiva huomata, etten ole ainut kyseisen roskasarjan inhoaja.

Viime kaudella katsoin yhden jakson ihan mielenkiinnosta, koska siitä kohistiin niin paljon. Siinäkin oli yksi jakso liikaa. Sehän oli pelkkää örveltämistä ja keskenkasvuisten kakaroiden mölinää. Yök!
ihana huomata joku muukin on samaa mieltä!

Yhteistyössä