Vinyyliaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinylis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24381546:
Meinaatko, että pääosin? eikös sellaiset pääosin tekokuitua olevat vaatteet ole aika epämiellyttävän tuntuisia? Mä haluan aidan, joka lahoaa ja alkaa näyttää vanhalta.

Se oli vain sellianen arvaus. Sekoitekankaita käyttökankaat pääosin nykyään kait ovat, ja nykyään vielä se sekoitesuhde on keikahtanut niinpäin, että keinoaine on pääosassa. Ei ne silti ole niinkuin joku teryleeni ennenvanhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24381546:
Meinaatko, että pääosin? eikös sellaiset pääosin tekokuitua olevat vaatteet ole aika epämiellyttävän tuntuisia? Mä haluan aidan, joka lahoaa ja alkaa näyttää vanhalta.

Mihin ajattelit sen aidan laittaa?

Niin näyttää sammaloitunut vanha kiviaitakin.

Mutta oikeasti - kun tämän ketjun avasin - niin minä vähän arvelen tällaisen avauksen olevan vain puffi tuolle firmalle, enkä näin ollen enää aio osallistua tähän ketjuun.

Mukavia muitakin visioita sulle vain, eli heipat.

Onko kukaan tilannut/pystyttänyt/asennuttanut vinyyliaitaa?
Minkä firman kautta tilasitte?

Aitoja kaikkeen makuun, näköesteet, meluesteet, hevosaidat jne., Kanada Royal 1970, Glan Oy / aidat - vinyyliverhoustuotteet 50 vuoden tehtaan takuulla - asennusosaamista, kokemusta Kanadassa ja Suomessa jo yli 30 vuotta. Royal in tehdas myös Euroopassa - pienempi hiilijalanjälki.

Olen pyytänyt kahdeltä toimitajalta tarjouksen vinyyli piha aidata Paras yritys 3 sähköpostia usemmat soitot .Kysymys on aitaa 11m. 2kpl 1m portista . ei vain ole tuullut vastaus , Onkohan se niin että ei pien tilaus ei ikiinnosta

Yhteistyössä