Vintage sisustus, parhaat verkkokaupat ja vinkkit:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Nyt ennen vauva, koko kämppä menee uusiksi, vaikka on jo tilattu tänne, vaiks mitä, mutta paljon vielä puutu, kun en oikein löytänyt hirveästi verkkokauppoja ja vinkkejä.

Kiitos jos joku jaksa auttaa:) ja antaa vinkkejä. Miten tämä talo vois sisustaa, tyyli sellainen kun vintage, maalais ranskalainen tai vanha englanttilainen, myös laminaatti pitää olla sellainen vanhanaikainen ja etsin iso vanhan näköinen viinihyllyn/kappin. En vielä löytänyt...

kiva kun tänne taas pääsin, niin voi vinkkejä kysyellä:p

mun mielestä kun sisustaa vanhaan tyyliin,kannattaa vaan lähtee kirppareille ja käyttää perintöesineitä sisustuksessa,eikä ottaa mallia kaikista muista,tai käyttää vaan "uusvanhaa".näin tulee persoonallisempia koteja,eikä ihan sitä samaa tähtityyny-massaa... :b joo itselläkin maalaisromanttinen sisustus kyllä.

• Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
ugly%2Broom.jpg

vintage

Kiitos, tuttu verkkokauppa, katson senkin.

Mutta ei muuta kun lisää vaan laittakaa.

Jos joku halua niin laittakaa omat ideat ja oma sisustus:)

Mä nyt ihan oikeasti ideoita vailla, kun täällä niin monta neliöttä ja kaikki pitää sisusta oikein, ei ole ihan helppoa

Kiitos, tuttu verkkokauppa, katson senkin.

Mutta ei muuta kun lisää vaan laittakaa.

Jos joku halua niin laittakaa omat ideat ja oma sisustus:)

Mä nyt ihan oikeasti ideoita vailla, kun täällä niin monta neliöttä ja kaikki pitää sisusta oikein, ei ole ihan helppoa

Ei kaiken tartte olla kerralla valmista. Tiedän, että sun luonteelle se on vaikeaa, mutta yritä. Tuntuu kivalle, kun etsimisen jälkeen löytää jonkun juuri oikean tavaran / kalusteen. Jos yrittää saada kaiken kerralla valmiiksi, huiskii helposti sinne tänne eikä sitten ole tyytyväinen lopputulokseen.

Tiedän minun luonne on vaikea, aina haluan kaiken ja heti. Mutta, haen myös ideoita, etten tee paljon virheitä, kun aivan turhaa ostaa tavara ja sitten vaihta

Yhteistyössä